Hahaa, noille hajuille tulee kyllä itsekin nyrpisteltyä, harvemmin naisten vessassa kuitenkaan varsinkaan sellaista iljettävää pinttynyttä hajua on, mitä KUULEMMA miesten vessa on lähes poikkeuksetta :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juuh, johtuiskohan siitä että joillekin se pönttöön osuminen kustessa on niin loputtoman vaikeaa. istukaa hyvät ihmiset jos ei meinaa osua! :dance2:Hahaa, noille hajuille tulee kyllä itsekin nyrpisteltyä, harvemmin naisten vessassa kuitenkaan varsinkaan sellaista iljettävää pinttynyttä hajua on, mitä KUULEMMA miesten vessa on lähes poikkeuksetta :D
Emmää baarien vessoista tiijä, ei tuu harrastettuu, mutta noissa S-marketeissa ja Anttiloissa ja ehkä päiväseltään ruokaravintoloissa tulee asioituu, niin sen perustella näin :DOfftopikkia...
Taskuamatsoni: -Ainakin mitä kahva-apinan hommia tuli tehtyä ja loppuillasta kun nuita ravintellien WC-tilojen tarkastusta teki, niin lähes poikkeuksetta naisten vessat olivat enempi "ryytteessä" ja muutenkin sotkuisempia kuin miesten WC:t ja myös haju oli monasti sen mukainen. Eläkä kysy (tai kerro!) miten naisten vessojen lattioilla voi olla enempi tuota liejua ja muuta moskaa kuin miesten, mä en nimittäin halunnut edes tietää...
"Hahaa, noille hajuille tulee kyllä itsekin nyrpisteltyä, harvemmin naisten vessassa kuitenkaan varsinkaan sellaista iljettävää pinttynyttä hajua on, mitä KUULEMMA miesten vessa on lähes poikkeuksetta"
Noihin liikennevaloihin; jos olette ensimmäinen tulossa punaisiin valoihin, pienempi vaihe ja matelette siihen valoille. Pääset lähtemään paaaaljon nopeammin "suoraan vauhdista" kuin, että tulet valoihin 60km/h jarrut kirskuen
Mua toisinaan vituttaa suunnattomasti ihmiset jotka liikkuvat kuin etanat ja asioiden suorittaminen on kuin hidastetusta elokuvasta. Ok, meitä kaikkia ei ole siunattu ripeydellä emmekä kaikki ole alle 70-vuotiaita, mutta kuitenkaan en voi mitään sille että matelu, lyllertäminen ja mitä erinäisimmissä yhteyksissä hidastelu joskus ottavat päähän rankasti.
Eilen menin pankkiautomaatille, ja siinä automaatilla oli joku nainen (ei vanha), jolla kesti noin sata vuotta suoriutua siitä vaikeasta tehtävästä: Kortti sisään, pähkäilyä, tiliote, kortti ulos, pähkäilyä, kortti takaisin sisään, rahan otto, kuitti, pähkäilyä, kortti ulos, lompakon kanssa sähellystä... ja mulla meni hermot. :curs:
Samalla kauppareissulla ihmettelin miljoonannen kerran, että kuinka ihmeessä ihmisillä kestää ikuisuuden lähteä liikennevaloista?
Kaupassa ollessani ihmettelin, kuinka joillakin kestää puoli vuotta jonkun maitopurkin/lihanpalan/leivän/12-packin ottaminen siitä hyllystä? Ja niitä kärryjähän EI voi työntää mitenkään muuten kuin siten, että matelee kuin känninen kilpikonna ja tukkii tien kaikilta muilta.
Samoin esimerkiksi kaikki muuttohommat tai muut vastaavat käytännön suoritteet... Ei saatana on hermo mennyt moneen kertaan kun jotkut insinöörit sun muut kynänpyörittelijät eivät kertakaikkiaan osaa ottaa ja tehdä yhtään mitään. (Kaikella kunnioituksella insinöörejä kohtaan )
Joskus kun ollaan kavereiden kanssa oltu lähdössä johonkin reissuun, oon alkanut ärsyyntymään siitä kun joillakin se lähteminen tuntuu kestävän pikkasen liian kauan. Mikäli ollaan sovittu joku ajakohta milloin ollaan tienpäällä, niin sitten olis mielestäni soveliasta suoriutua hommistaan kyseiseen ajankohtaan mennessä. Mutta kun ei: Aina jollakin paukapäällä tulee viime hetkillä mieleen että "ai niin mun piti vielä tehä sitä taikka tätä, HETKI menee...". Ja vaikka kyseinen tyyppi/tyypit hyvin tietävät että pitäis olla jo menossa, niin siitäkään huolimatta ei liikkeet nopeudu eikä ole kiirettä mihinkään. Perkele.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Täällä ongelmana on itävaltalaiset ja hollantilaiset kusipäät jollain tila-autoilla ja opel-corsillaan. Itse kun ajelen 200++ km/h motaria niin aina joku munapää torppaa em. rekkareilla varustetulla autollaan eteen lipruttelemaan jotain 90-100km/h (mainittakoon että sallitut miniminopeudet ovat yleensä 110km/h).Stadin suuntaan moottoritiellä. Ei vittu mitä touhua. Jos ajan rajoituksen periksiantamaa ~130kmh jolla poliisi ei edes pysäytä oletettavasti niin joudun jarruttelemaan ohitus kaistalla koska aina joku mulkku lähtee juuri edestä(mikä on kai etiketin vastaista jos näkee että toinen on jo tulossa saatana :S) myös ohittamaan ja ajaa sitten juuri ja juuri 5km nopeammin kuin edellä oleva jolloin tie tukkiutuu näppärästi. SAATANA ETTÄ SE KÄY HERMOON.
Paitsi että kaupunkien keskustoissa yms. paikoissa, joissa valojen väli voi olla todella lyhyt saa toi yhden matelu aikaiseksi melkoisen matelevan ketjun, mikäli valojen ajoitus on vähänkään pielessä. Matelen, vaihtuu vihreäksi, kiihdytän hieman, näen 200m päässä punaisen, siis taas madellaan, jne jne.
Samoin esimerkiksi kaikki muuttohommat tai muut vastaavat käytännön suoritteet... Ei saatana on hermo mennyt moneen kertaan kun jotkut insinöörit sun muut kynänpyörittelijät eivät kertakaikkiaan osaa ottaa ja tehdä yhtään mitään. (Kaikella kunnioituksella insinöörejä kohtaan )
Kulutat paljon vähemmän madellesassi kuin ollessasi paikallasi SssSsSs
Kyllä se on niin hienoa, kun löytyy maailmasta näitä ammattiryhmiä, joiden päälle voi kaiken "loan" kaataa. Insinööri on aina tyhmä ja hidas. Yhdestä insinööristä puhuttaessa haukutaan varmuuden vuoksi kaikki ammattikunnan edustajat, ettei ylitarjontaa tutkintoon johtaviin oppilaitoksiin ainakaan olisi. Vielä jos joku kehtaa ääneen myöntää olevansa insinööri, niin katsotaan häntä kieroon kuin hullua.Hahaa, just näitä insinöörejä. Meidän piti töissä vaihtaa toimistossa jokainen pöytä joita oli mahtavat 4 kipaletta. Toimistossa minä, insinööri, työnjohtaja, laatupäällikkö, laatuassari ja kaverina vielä ostaja. Toiminta oli kuin hidastetusta filmistä. Miettimistä pohtimista jaarittelua. Mulla paloi käämit, otin ohjat käsiini ja komensin ihmiset hommiin. Sitten pidin kahvitauon ja homma jäi näitten muitten kontolle, ja eiköhän sitä sitten yritetty jo pöytää kantaa väärinpäin, tuumailtiin laitetaanko paperi X läjään Y vai Z. Muutenkin tuntuu aina menevän asiat ihmettelyksi ja jaaritteluksi näitten insinöörien kanssa jos ei itse ota hommaa haltuun. Tyytyväisinä ne sitten tekee mitä käsketään kuitenkin ja sitten kehuvat miten mie oon niin ripeä otteissani :D
Toimistossa minä, insinööri, työnjohtaja, laatupäällikkö, laatuassari ja kaverina vielä ostaja.