Hitaat ihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
_natural_ totta turiset, ja monesti kattovat vihaisesti jos tuut odottamaan siihen taakse, ja varsinkin kun ne ottaa ne voitot alas Ja laittaa takaisin. Eikö ne ole lukenut ohjeita, että voit pelata voitoillakin.
Ja sitten ne vielä vahtaa siinä vieressä jos itse pelaa ja heittävät halventavia katseita jos siitä jokeripokerista ei nyt tälläkertaa sattunut mitään voittamaan :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sama on huomattu täälläki ja tapaan aina sanoa "morjesta" tai sitte " ei taida olla onni myötä tänään" ja siihen loppuu kyttääminen:kippis1:
edit. perjantaina vitutti ihan hiljaa ku töissä ajettiin trukki kortti ja se saatanan opettaja (ihan mukava kyllä) vitkutteli niin vitusti koko ajan että viiteen asti meni sen kans!! ensimmäinen olin joka suoritti kaiken maailman ajo jutut ym ja kysyin että eikös se ollu siinä " no odotetaan nyt kaikki valmiiks ja lähetään yhtä aikaa"

Joukkoliikennevälineissä on sallittua olla polkupyörä mukana, kun ostaa zygälle oman matkalipun. Jos vaikka asuisin Vuosaaren skuugessa ja olisin töissä Lauttasaaressa ja omistaisin polkupyörän, mikäköhän olisi se järkeenkäypin tapa matkustaa työmatkat...

Järkevin tapa olisi ostaa niillä fillarin matkahintoihin kuluvilla rahoilla toinen polkupyörä Lauttasaareen.
:jahas:

Ei kai polkupyörälle tarvitse erikseen lippua ostaa. Joskus muistan lukeeni, että polkupyörän kuljettaminen on kyllä sallittua mutta sitä pitää välttää (oisko peräti kiellettyä) ruuhka-aikoina tms.

Edit: HKL:n sivuilta poimittua
"Polkupyörät
Polkupyöriä voi kuljettaa metrossa, Suomenlinnan lautalla ja ruuhka-ajan ulkopuolella lähijunissa. Lautalla ja junissa pyörän kuljettaminen on maksullista."

Kaiken muun jotenkin kestän, mutta todellinen aikavarkaus keskustelussa saa kyllä keittämään. Jos on hidas sanomaan, eikö voisi edes miettiä etukäteen mitä aikoo sanoa sen sijaan, että alkaa puhua sanomalla öööööööööööööööö ööööööööööööööööö tota öööööööö viitisen minuuttia? Ei sitä puheenvuoroa tarvitse varata mitenkään varmuuden vuoksi. Myös joidenkin ihmisten liikkeet tuntuvat olevan sarja, jossa jokaisen kohtauksen välillä on puolen sekuntin tauko, kun normaali ihminen tekee liikkeet sulavasti. Nämä ihmiset ovat jotenkin eteerisiä, mutta huonolla tavalla.

että meinasi mennä tänään hermot. Menin ruokatunnilla mäkkiin laittamaan elämän risaiseksi ja lihomaan perjantain kunniaksi, mutta eteen osui jokin saatanan nenä tukossa kaakattanut ämmä allergisine äpärälapsineen joille ei saanut olla tomaattia, majoneesia ja sitä ja tätä. Sitten kun allergia-aihe oli saatu ratkottua ja safkat maksettua, ämmä sinkosi takaisin tiskille jonon ohi ja halusi vaihtaa veden pillimehuun. Ja vielä kolmannen kerran hakemaan kaksi pilliä. Saatanan lehmä ja allergiset kakarat, siinä meni hyvä tovi ruokatunnista harakoille, saisivat allergiset kimmota vaivoineen vittuun jonoja seisottamasta, joku oma allergisten ja muuten vaativien kassa mistä saisi jotain helvetin sahajauhoja ettei pikku Timille ja Alisalle tule oireita tomaatista. Vittu ja saatana sekä perkele päälle.

Kaiken muun jotenkin kestän, mutta todellinen aikavarkaus keskustelussa saa kyllä keittämään. Jos on hidas sanomaan, eikö voisi edes miettiä etukäteen mitä aikoo sanoa sen sijaan, että alkaa puhua sanomalla öööööööööööööööö ööööööööööööööööö tota öööööööö viitisen minuuttia? Ei sitä puheenvuoroa tarvitse varata mitenkään varmuuden vuoksi.

Ja tälle jatkoa, eli ihmiset jotka alkavat puhumaan hitaasti ja PALJON. Mikä helvetti siinä on, että yksinkertaiseen kyllä/ei-kysymykseen pitää vastata viiden minuutin jaarittelulla? Varsinkin kun itse asia tuli siinä noin kolmen ensimmäisen tavun aikana, eikä sieltä suusta tule mitään mitä en jo tietäisi. :curs: Nykyään joko liukenen paikalta kesken lätinän tai täydennän tämän saman litanian parilla sanalla sensijaan että kuuntelisin sitä sen vitun viisi minuuttia. Töykeää ehkä, mutta mitäs lässyttävät.

Entäs hitaat autoilijat :evil: palaa hermo ihan totaalisesti kun tuolla peräkylillä aamu 6lta joku nysvä ajaa jotain 60km/h kun tie on ihan hyvässä kunnossa, mutta näkyvyys on sellainen että ohittamiseen joutuu oikeasti hakemaan paikkaa. SAATANA JÄÄKÄÄ KOTIIN JOS KAASU EI TOIMI.

Kaikista pahimpia on ne tyypit, jotka ajaa motarilla/moottoriliikennetiellä vasenta kaistaa samaa vauhtia tai pahimmillaan hitaammin, kuin oikeaala kaistalla ajavat autot. Se vasen kaista on ohittamista varten, siihen ei pidä jäädä nussimaan.

Tänään meinas mennä totisesti hermot. Kävelin töitten jälkeen kampin bussiasemalle, pääsin sinne noin 15:50 ja bussi lähti 16:00. No eikös siellä ollut jonoo ja kaikki hitaimmat ihmiset oli ennen mua jonossa. En ymmärrä miten lipun ostoon saa yli 30s kulumaan. Tai ehkä tämä vaikutelma vaan korostu kun oli olevinaan kiire. Ehdin kuitenkin hienosti :)

Mulla tahtoo säännöllisesti loppua kärsivällisyys kesken hitaiden ihmisten kanssa. Liikkeet on aika nopeat -tiedän sen - ja olen yrittänyt opetella kärsivällisyyttä. :)

Vituttaa äärettömästi ne mummot jotka alkavat kaivaa lompakostaa 5 senttisiä. Pitää olla tasaraha katos:curs:

Ja vielä kun niitä 5 senttisiä on parisenkymmentä...

Just viime viikolla oli yks tämmönen tapaus ja sitten kun sillä oli yks 2 senttinen siellä niin piti tietenkin sitä ruveta ihmettelemään kassaneidin kanssa että mistähän se oli tullut. Varmaan pitää sitä aina messissä että voi jollekkiin kertoa väsyneitä juttujaan kolikoiden alkuperästä.

1135237030883.gif

Helpottavaa huomata etten oo ainoa hermoheikko näitten hitaiden ihmisten suhteen. Mulla on usein todella pidättelemistä etenkin kaupoissa, kun meinaa mennä hermot kaikkien edessä pykivien ja hidastelevien ihmisten kanssa. Hauskinta on se, että mulla on yksi todella hyvä ystävä, joka on luonteeltaan ja fysiikaltaan vähän hitaamman sorttinen tapaus. Siinä onkin sopeutumista kun sen kanssa talsii kaupungilla... kävely on sellasta laiskaa laahustamista ja aina jos laukusta kaivaa jotain niin pitää pysähtyä väh. 5 minuutiksi suorittamaan tavaroiden järjestelyä käsissä ja laukussa :D Noh, pieni kärsivällisyysharjoittelu ei oo mulle yhtään pahitteeksi.

Just viime viikolla oli yks tämmönen tapaus ja sitten kun sillä oli yks 2 senttinen siellä niin piti tietenkin sitä ruveta ihmettelemään kassaneidin kanssa että mistähän se oli tullut. Varmaan pitää sitä aina messissä että voi jollekkiin kertoa väsyneitä juttujaan kolikoiden alkuperästä.

Niin, ja nyt voin parin viikon kokemuksella sanoa, että se on kiva olla siellä kassan toisella puolella myyjänä kun näitä jaarittelumummoja osuu tiskille ja takana jonottaa 10 hengen huokaileva jono... siinä koittaa sitten nätisti hymyillen myötäillä vanhuksen juttuja ja samalla viittoilla seuraaville asiakkaille vuoroa :D

Toi portaissa hidastelu tai niiden ylä/alapäässä jumittaminen ovat kyllä niin ärsyttäviä asioita.

Miksi amulla kun tulen ulos junasta/bussista ja suuntaan kohti ratikkaa/bussia ihmiset tulevat AINA perse edellä vastaan?! Eikö jumalauta voi laittaa sitä tossua toisen eteen rivakasti ja haaveilla sitten vaikka kotisohvalla.

Ja kyllä kaikenlainen julkinen lonniminen harmittaa muutenkin. Nih.

Miksi amulla kun tulen ulos junasta/bussista ja suuntaan kohti ratikkaa/bussia ihmiset tulevat AINA perse edellä vastaan?! Eikö jumalauta voi laittaa sitä tossua toisen eteen rivakasti ja haaveilla sitten vaikka kotisohvalla.

Ja kyllä kaikenlainen julkinen lonniminen harmittaa muutenkin. Nih.

Erittäin hyvin sanottu!
Kotio siitä pyöriin jos ei homma toimi.
Itse lukeudun kanssa nopeisiin ja aikaansaaviin ihmisiin, jolla ei tunnu riittävän millään kärsivällisyys hitaiden tyyppien kanssa.
Olen pikkuhiljaa sopeutunut keskustelemaan näiden haaveilijoiden kanssa. Pitää vaan ottaa iisisti ja odotella niiden luovien puhetaukojen välissä, josko sieltä vielä tulis jotain juttua ennenkuin aloittaa omaa puheenvuoroaan. Se vaan on niiiin ärsyttävää ja vaatii pirusti hermoja ja kärsivällisyyttä.
Ei kuitenkaan viitti puhua toisen puolesta. Sekin on ruma tapa vaikka monesti tekis mieli.

Ei kuitenkaan viitti puhua toisen puolesta. Sekin on ruma tapa vaikka monesti tekis mieli.
Syyllistyn tähän liian usein. Tiedän, että ei saisi, mutta varsinkin yli 40v. ihmisillä tuntuu välillä lagaavan niin paljon, että ei jaksa odottaa sen sanan hakemista/muodostumista...

Tänään oli taas linja-autossa tunnelmaa, kun eräs älyttömän ylimeikattu akka nousi fasaani-turkis päällään aivan jumalattoman hitaasti bussiin. Kyseiseltä mutantilta kesti kaivaa rahojansakin mukavan tovin, vaikka sen lompakon olisi voinut ihan hyvin ottaa jo ulkopuolella esille. Kaikki ei vaan tajua... :jahas:

Bussista poistuminenkin näytti lähinnä säälittävältä rämpimiseltä, kun kyseinen matami ei meinannut päästä edes penkiltään ylös, vaikka bussi oli ollut jo täysin pysähtyneenä vähintään minuutin... Mutta ei, matami vain jatkaa onnetonta nykimistään, mussuttaen samalla elämänkertaansa kaikkien kuullen... Hommat pitää hoitaa ripeästi, jumalauta, eikä jäädä vitkastelemaan ja jauhamaan turhanpäiväisyyksiä! :down:

En tiedä, liittyykö tämä seuraava kohtaus ihan samaan aiheeseen, mutta omalla pysäkilläni jäänyt tyyppi näytti olevan valmiina painamaan STOP-näppäintä, mutta jämähti jostain ihmeen syystä paikoilleen, kuin sormensa olisi jäätynyt siihen tankoon kiinni... Lopulta painoinkin sitten itse sitä näppäintä, kun ei toinen näyttänyt kykenevän. Ei näin! :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom