Hitaat ihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
PYÖRÄN TAI LASTENVAUNUJEN KANSSA METROON ÄNKEVÄT. ÄLKÄÄ SEISKÖ SIINÄ OVEN EDESSÄ KUN HALUAN TULLA ULOS. JOS OLETTE EDESSÄ, ETTEKÄ VÄISTÄ, NIIN EN VÄISTÄ MINÄKÄÄN. PRKL!
Ja minkä vitun takia kukaan on ylipäätään liikkeellä fillarilla, jos sillä ei aja vaan kuljettaa sitä metrossa? Metrolla ei pääse niin pitkiä välimatkoja, etteikö niitä jaksaisi polkea. SAATANA!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Stailivirhe, jos se kaupan täti oli söpö niin eikö se ollu ihan mukavaa siinä jonotella ja kuikuilla sitä?

Kyllähän söpöjä ihmisiä näkee joka puolella jos kuikuilla tykkää, mutta kun oli infernaalisen kova roskaruokanälkä!

Jossain muuallaki välillä tapahtunu tota, että valitset kahesta yhtä pitkästä jonosta sen toisen, jonka perälle meet ja siinä vaiheessa ku jono jonkin verran jo liikkunu ja taakse kerääntyny jengiä huomaat että viereinen asiakaspalvelija tekee työtään 2 X nopeemmin.

Ja minkä vitun takia kukaan on ylipäätään liikkeellä fillarilla, jos sillä ei aja vaan kuljettaa sitä metrossa? Metrolla ei pääse niin pitkiä välimatkoja, etteikö niitä jaksaisi polkea. SAATANA!
Paskat. Jos jonkun matkan jaksaa pyöräillä, niin sen jaksaa myös kävellä. Miksi siis jalankulkijat kulkevat metrossa?

Pitäisi ottaa mallia Tanskasta, missä paikallisliikenteessä oletetaan, että ihmiset liikkuvat pyörien kanssa julkisen liikenteen avulla ja tilaa junavaunuissa on varattu tilaa sen mukaisesti (toisin kuin VR:n sikahintaiset pari paikkaa/juna pelleilyt). Tanskasta pitäisi ottaa muutenkin mallia ja pyöräilijöille pitäisi saada omat kaistat ja liikennevalot, joita jalankulkijoiden ja autojen on kunnioitettava. Näin loppuisi se ainainen kitinä siitä, miten pyöräilijät on kaikkien tiellä.

Mulla on työkaverina eräs vanhempi kollega, joka on niin hidas, että järki meinaa lähteä, kun joutuu hänen kanssaan jotain tekemään. En meinaa jaksaa kuunnella loppuun asti hänen kysymyksiään, kun niissä on ensin jumalattoman pitkä jaarittelu ennen kuin päästään aiheeseen. Jopa puhelinvastaajan viestit sisältävät perkeleellisen pitkän ääneenmietiskelyn ennen oikeaa asiaa. Puhumattakaan työnteon tahdista, joka on ihan toiselta planeetalta kuin muilla samassa tiimissä :curs:
Heh :D
Mulla on pari vuotta nuorempi työkaveri, joka on aivan jäätävän hidas kaikessa. Lisäksi päivässä kuluu varmaan ½ tuntia työaikaa siihen, kun tämä tyyppi luettelee muille päivän aikana tekemiään töitä. Menen yleensä n. 20 min. ennen työajan alkamista töihin iltavuoroon (jotta ehin syyä kun en jaksa kotona tehdä sapuskaa). Aamuvuorossa ollut kyseinen työkaveri tulee istumaan vastapäätä ja alkaa luettelemaan päivän saavutuksiaan, jolloin ne työt jotka se olisi tehnyt mun safkaamisen aikana siirtyvät mulle :jahas:
Mut en mä jaksa sille valittaa kun on muutoin ihan ylivertotyökamu ;)

Ja minkä vitun takia kukaan on ylipäätään liikkeellä fillarilla, jos sillä ei aja vaan kuljettaa sitä metrossa?

Hyvä pointti. Minä vihaan ihmisiä, jotka tulevat metroon polkupyöirineen. Vitun apinat, teillä on kulkuneuvo, joten käyttäkää sitä älkääkä tunkeko muiden kiusaksi toiseen kulkuneuvoon.

Joukkoliikennevälineissä on sallittua olla polkupyörä mukana, kun ostaa zygälle oman matkalipun. Jos vaikka asuisin Vuosaaren skuugessa ja olisin töissä Lauttasaaressa ja omistaisin polkupyörän, mikäköhän olisi se järkeenkäypin tapa matkustaa työmatkat...

Itse huomasin että aina käväistessäni Hesassa kävelen selkeesti nopeammin kuin muualla. Jotenkin tuntuu että jää jalkoihin jos lyllertäisi asemanaukiolla kuin rotuaarilla.

Yliopistolla juttelin jonkun tutkijan kanssa, niin sillä oli niin käsittämättömän hidastempoinen puhe ja muutenkin tuli kaikkea muuta kuin asiaa kyllä se ärsytti ihan helkkaristi.

Lidlin kassoilla huomaa ihmisten logistiikan puutteen. Vittuko on vaikeeta ottaa sitä korttia esiin valmiiksi.

Pomolla on tapana pitää ennen jokaista lausetta 5 sekunnin mietintä. Helkkarin vaivautunutta kun katsot silmiin ja odotat että mitä sieltä nyt tulee.

Hyvä pointti. Minä vihaan ihmisiä, jotka tulevat metroon polkupyöirineen. Vitun apinat, teillä on kulkuneuvo, joten käyttäkää sitä älkääkä tunkeko muiden kiusaksi toiseen kulkuneuvoon.
Vittu mikä dorka! Onhan se nyt hieman eri asia matkustaa vaikka 20 km matka siten, että ajaa 16 km metrolla ja 4 km pyörällä, kuin että ajaa koko 20 km pyörällä.

Jos itsellä on asiaa stadin keskustaan, kuljen siellä mieluummin fillarilla kuin julkisilla tai kävellen. Ei nyt huvita kuitenkaan polkea 30km sinne keskustaan, vaan ajan asemalle josta pyörä junaan mukaan ja sitten ajelenkin tyytyväisenä stadissa:) Jos tälläinen joitakin kanssamatkustajia vituttaa niin....en ala mitään!

Voi että vituttaa jos joku aika sovitaan niin miten jotkut tietyt ihmiset voi olla saatana aina vähintään sen tunnin myöhässä?!
Muutenkin semmonen yleinen vetkuttelu(silloin kun muut joutuvat odottamaan) ottaa kyllä aivan saatanasti päähän. Turhan päivänen odottelu vituttaa! :wall:

Jos mulla on kiire ja edessä kävelee vähänkin hitaita ihmisiä eikä ohi pääse, palaa heti hermot. Jos taas on aikaa niin eihän noilla hitailla ihmisillä niin väliä ole. Että riippuu vähän tilanteesta.

Vittu mikä dorka! Onhan se nyt hieman eri asia matkustaa vaikka 20 km matka siten, että ajaa 16 km metrolla ja 4 km pyörällä, kuin että ajaa koko 20 km pyörällä.

No onhan se eri asia mutta entä sitten? Voisin kyllä tarkentaa, että vitutukseni syy on lähinnä monien metropyöräilijöiden käytös. Pyörä ängetään ihmisten joukkoon vaikka olisi kuinka ruuhkaa ja samalla putsataan lokasuojia muiden vaatteisiin. Pyörä isketään sitten penkkien eteen niin, että siinä menee vähintään kolme istumapaikkaa. Ei hyvä.

No onhan se eri asia mutta entä sitten? Voisin kyllä tarkentaa, että vitutukseni syy on lähinnä monien metropyöräilijöiden käytös. Pyörä ängetään ihmisten joukkoon vaikka olisi kuinka ruuhkaa ja samalla putsataan lokasuojia muiden vaatteisiin. Pyörä isketään sitten penkkien eteen niin, että siinä menee vähintään kolme istumapaikkaa. Ei hyvä.
Varmaan ymmärsit mitä tarkoitin mutta selitetäänpä sitten... Metro kulkee lujempaa kuin pyörä siksi joku haluaa säästää aikaa ja kulkee siksi osan matkasta metrolla, ja mahdollisesti sellaisen osan matkasta jonne ei metro mene, pyörällä. Joku voi olla myös niin laiska, ettei jaksa kulkea koko matkaa pyörällä. Osa voi haluta esim. mennä keskustaan pyöräilemään maisemien takia mutta ei viitsi/jaksa tai halua polkea matkaa sinne. Mun tuttu muuten ottaa yöjunan ja laittaa auton mukaan jotta voi sitten perillä lapissa liikkua autolla. Tyhmää käytöstä? Onhan sillä auto jolla se voisi ajaa sinne lappiin mutta ei vain viitsi.

Ymmärrän kyllä tuon ärtymyksen siitä, jos pyöräilijät eivät huomioi muita matkaajia ja esim. sotkevat vaatteita tai valtaavat useita istumapaikkoja. Itse olen varmaan kolme kertaa matkustanut metrossa pyörän kanssa ja silloin en edes pyrkinyt istumapaikalle ja yritin parhaani mukaan väistellä muita matkustajia. Voihan se olla, että tämä "nykyajan nuoriso" ei käyttäydy yhtä fiksusti.

Menee vähän aiheen ohi mutta mua ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka eivät osaa vastata, tai eivät vastaa koskaan suoraan. Ja myös ne ketkä eivät huomioi ympäristöä ollenkaan

Nojuu. Itteäni vituttaa kans toi homma.

Eli pankkiautomaatil jollain menee se n. Vuosi suoriutua siit hommast.
Sit en tajua mikä ihmisii menee kaupas oikeest, kaikki matelee siel, pyörii eessä ja ihmettelee. Miettis vittu kotonaa mitä ostaa ja hakee ne sitte, eikä sähellä eessä.

Hitaan ihmisen tunnistus.
Kun he katsovat jotain kuvaa/hintaa, suu avautuu.
Onhan se hyvä, että osa menee vähän pienemmällä vaihteella.

Mua vituttaa just se mikä jo avauspostissa tulikin, että pankkiautomaatilla käynti useilla ihmisillä kestää niin saatanan kauan.
Ja toinen asia, en tiedä onko hitaudesta vai ihmisen vittumaisuudesta kyse, mutta yli 50 vuotiaat pelikoneen pelaajat, voi vittu. Ladataan 20 euroa koneeseen ja pelataan 20 centin panoksella ja jos joku tulee vahingossakin odottamaan siihen taakse, niin ne saatanan ryppyset paskamummot jättää kakskytä senttiä koneeseen ja käy vaihtamassa koko eläkkeensä kolikoiksi, ettei kukaan vaan pääse pelaamaan.:curs:
Ja odottakaas vaan sitä aikaa kun pankkikortin saa laittaa siihen pelikoneeseen.

_natural_ totta turiset, ja monesti kattovat vihaisesti jos tuut odottamaan siihen taakse, ja varsinkin kun ne ottaa ne voitot alas Ja laittaa takaisin. Eikö ne ole lukenut ohjeita, että voit pelata voitoillakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom