vastaus yleisön pyydöstä...
mielestäni ylläpidon/moderaattorien pitäisi toimia tavalla joka miellyttää kaikkia. tämän topicin yhteydessä tarkoitan sitä että kenenkään mielipidettä ei saa yhteisvoimin tunkea turkkilaisen perseeseen.
jos topicin nimi on "HC sali" tai vastaava, olisi kaikkien edun mukaista että topicissa keskusteltaisiin asiallisesti tästä asiasta. tietenkin hyvä läppä on suvaittua ja se pitää boardin fiiliksen iloisena, mutta jos muut käyttäjät lähtevät haukkumaan niitä jotka haluaisivat treenata "HC salilla" se luo minulle (ja varmaan muillekkin) hieman negatiivisen kuvan boardista.
Naurettavaa pelleilyä sanon minä.
sanoi Sam225. mielestäni tämä ei ole sopivaa käyttäytymistä moderaattorilta. tottakai jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta negatiiviset kommentit voisi jättää sanomatta. tässä tapauksessa Sam225 ei ainakaan saavuttanut mitään kommentillaan.
Mä oon vilpittömän iloinen, että joku muukin jaksaa vähän taistella vastaan tuolle ainaiselle "jos salilla on lattia - se on trendipellesali" -bullshitille.
sanoi Tomi. mielestäni tämä ei ole sopivaa käyttäytymistä ylläpidolta. tottakai jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta negatiiviset kommentit voisi jättää sanomatta. tässä tapauksessa Tomi ei ainakaan saavuttanut mitään kommentillaan. se mikä on sulle bullshittiä voi toiselle olla kultaa.
ei tunnu kivalta kun muu käyttäjäkunta hyökkää verbaalisesti toisten kimppuun vain heidän mielipiteidensä perusteella.
loppusamaistus:
olisiko suvaittavaa jos menisin tähän topicciin-
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=8830
kertomaan mielipiteeni hatzan 'treenaamisesta'? mielipiteeni sisältäisi pilkkaamista ja vittuilua. entä jos olisin moderaattori/ylläpitäjä?
Tomi, älä vaivaudu vastaamaan tähän. en usko että saamme enää mitään rakentavaa aikaan :D
Edit:
Tämä nyt on tietysti vain minun subjektiivinen näkemys, mutta itse koen hc-salien puolesta vaahtoajien kommentit hyökkäyksinä juuri 'meidän muiden' mielipiteitä vastaan.
itse en ole huomannut HC salin puolesta puhujien hyökkäävän meitä muita vastaan. tässä topicissa tosin huomasin kuinka me muut hyökkäämme HC salittajia vastaan.
Kumpi on ahdasmielinen näkemys?
ahdasmielistä tässä on se ettet anna HC salin puolesta puhujien olla ahdasmielisiä...