Helsingin aidot punttisalit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zamp
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by serubaabel
Kummallista kuinka jostain "HC-sali"-käsitteestä tehdään joku juttu. Jos laitteet ottaa päähän, niin niitä ei ole todellakaan pakko käyttää. Tämä keskustelu esim. Töölö Gymin kohdalla on täysin naurettavaa, ikäänkuin ne puhtaat laitteet pilaisivat treenaamisen. Tällainen skenepelleily on lasten hommaa. Keskitytään vaan treenaamaan.

Samaa mieltä. Täysin samaa mieltä.
Jos joku haluaa treenata paskanhajussa niin siitä vaan.
Se ei tee normaalihygienialla varustetuista eikä laitteistoltaan runsaammista saleista automaattisesti fifisaleja.
Naurettavaa pelleilyä sanon minä.

Originally posted by serubaabel
Kummallista kuinka jostain "HC-sali"-käsitteestä tehdään joku juttu. Jos laitteet ottaa päähän, niin niitä ei ole todellakaan pakko käyttää. Tämä keskustelu esim. Töölö Gymin kohdalla on täysin naurettavaa, ikäänkuin ne puhtaat laitteet pilaisivat treenaamisen. Tällainen skenepelleily on lasten hommaa. Keskitytään vaan treenaamaan.

Itse aloitin kaverin taloyhtiön kellarissa, jossa oli homevaurio ja lattia lainehti... sittemmin olen tykännyt katsoa tennistä sarjojen välillä.

Veit jalat suustani. Lähinnä naurattaa koko tää juttu! Ollaan niin kovia bodareita, mutta ei sen vertaa ole keskittymiskykyä että pystyttäsiin sivuuttamaan pari "kynäniskaa" ja yksi tyttö tiukissa vaatteissa tekemässä reidenlähentäjiä. En jaksa ymmärtää.

Tekeekö salista tosiaan hyvän se että
a) salin omistaja tekee tappiota salilla (salilla ei käy kuin muutama kehonrakentaja, mielellään aktiivisia kilpailijoita)
b) salin omistaja ei osaa siivota
c) salin omistajalla ei ole varaa ostaa uusia laitteita joten joudutaan käyttämään Helvetin vanhoja

oon kans serubaabelin kanssa täysin samaa mieltä. kunhan salista löytyy kaikki mitä itse tarvitsee niin ei minua ainakaan haittaa vaikka sieltä pari hilavitkutinta löytyy.

nää parikybäset koltiaset on niin asiantuntijoita kun on kaksvuotta käynyt vääntämässä rautaa että treeni kärsii jos siellä joku pitää puhtaita kuteita ja laitteet on hoidettuina ja niitä on monipuolisesti..menee koko HOOCEE treeni käsille ku haistaa hienhajun sijasta axen..jos on tommonen asenne niin musta pitäis vielä mennä pariksi vuodeksi kotiin miehistymään ja kasvamaan,teinipoikien juttuja koko HC treeni.

Mä oon vilpittömän iloinen, että joku muukin jaksaa vähän taistella vastaan tuolle ainaiselle "jos salilla on lattia - se on trendipellesali" -bullshitille.

Tomi, en meinaa sitä, etteikö joku voisi treenata noilla kuntosaleilla, joista en itse pidä, kyse on vaan siitä, etten itse saa itsestäni kaikkea irti tuollaisilla saleilla. Ehkä kyse onkin motivaation puutteesta. Motivaatiota mulla nimittäin löytyy parhaiten salilla, jolla on 2 kertaa itseni kokoisia treenaamassa eikä tähän liity mitenkään mikään "olen kova kun treenaan hc-salilla" asenne, itse vaan saan itsestäni enemmän irti tuolloin kun silloin jos kuuntelen kiss fm:ää tai nrj:tä ja väännän sarjaa kireissä trikoissa ja topissa treenaavien 35-vuotiaiden naisten seassa.

onkosulla homoeroottisia taipumuksia kun haluat katsella isoja miehiä mieluummin kuin tyttöjä?mä en vaan käsitä edelleenkään miten siisti sali ja ilmapiiri vaikuttaa negatiivisesti treeniin.

se vasta ois ultrasuperhyperHC jos jollain teistä "hc-treenareista" ois munaa mennä pumppaileen reisilähentäjään ja lukeen Me Naiset lehtee :D

Tomi, Tuomo ja serubaabel puhuu asiaa. treenataan omia treenejämme ja annetaan niiden käyttää hilavitkuttimia jotka haluaa niitä käyttää.
Ja eikö sitä niin sanota että puhtaus on puoli ruokaa, kyllä mä ainakin treenaan mielummin siistillä salilla ku sellasella missä saa muniaan myöten kahlata paskassa.

ps. ja Gold's Gym aukee elokuussa. [/B][/QUOTE]

Tuo täytyy käydä ehdottomasti katsastamassa, vaikka eipä kai
sieltä enää samaa fiilistä voi löytää kuin Mikonkadun alkuaikoina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Zamp
Ehkä kyse onkin motivaation puutteesta. Motivaatiota mulla nimittäin löytyy parhaiten salilla, jolla on 2 kertaa itseni kokoisia treenaamassa ...
Aikanaan Otahallilla oli hyvä meininki kun siellä oli toistakymmentä Jyryn voimanostajaa, Kiri ja muita. Sama juttu tän vuosituhannen puolella Atleettiklubilla kun Ano kavereineen nosteli siellä. Ennemmin tuollaisessa miljöössä nostelee kun ruuhkaisella regular-folks salilla missä ympärillä on ziljoonaa toistoa samaan aikaan jutellessa tekeviä naisia ja runkkutekniikalla treenaavia teinejä.

Itse en yhtään välitä jostain HC-hengestä ja motivaatiota riittää vaikka tyhjällä salilla. Ero on kuitenkin vähän kuin paskan ja hyvän telkkariohjelman välillä: jälkimmäistä varmaan kaikki katsoo mieluummin jos saa valita. Sai noilta isoilta ukoilta hyviä pointtereitakin vähän väliä.

Originally posted by Zamp
saan itsestäni enemmän irti tuolloin kun silloin jos kuuntelen kiss fm:ää tai nrj:tä

Siinä toinen asia mitä en tajua. Itse en ainakaan kovan sarjan aikana kuule tai näe mitään muuta kun sen suorituksen.

Kyse on nimenomaan siitä itselleen kaikkein optimaalisimman treenipaikan löytämisestä. Paremman (lue: askeettisemman) salin puutteessa voin hyvinkin treenata jossain muodikkaassa fitnesscenterissä, mutta JOS jostain oikeasti löytyy asenteellisempi HC-sali miksi jäädä treenaamaan sinne muotisalille?

Ja lopuksi: ei kiinnosta mitä mieltä kaikki muut olette HC-salimanian lapsellisuudesta ja ideattomuudesta. Haistakaa paska. Mä ainakin treenaan 77 kertaa mieluummin synkällä rautasalilla kuin aerobiccaavia miehiä täynnä olevalla juppisalilla.

Löytyykö näistä lattialla varustetuista trendipellesaleista magnesiumia? Saako niissä karjua kyykkyennätyksiä tehdessä? Saako työnnettyjä/maastavedettyjä painoja tiputtaa maahan? (En kysy sarkasmina, ihan oikeasti kiinnostaisi tietää)

Originally posted by Hulkki
Mä ainakin treenaan 77 kertaa mieluummin synkällä rautasalilla kuin aerobiccaavia miehiä täynnä olevalla juppisalilla.

Hehee! Mikä mielikuva: "aerobiccaavia miehiä TÄYNNÄ olevalla juppisalilla!" :D

... mutta, minulle tärkeintä salilla on se, että saa oman treeninsä vietyä läpi ilman kompromisseja juuri sellaisella ohjelmalla kuin haluaa. Tämä tarkoittaa seuraavaa:

- painot eivät lopu kesken (=eivät liian pieniä ja niitä on tarpeeksi)
- löytyy tarvittavat rackit, jotta voi viedä sarjat yksin loppuun asti tai voi treenata yksin turvallisesti
- vapaiden painojen lisäksi löytyy hyvät koneet, jotta treeniin saa sopivasti myös vaihtelua
- lämmittelyyn ja rasvanpolttotreeniin tarpeeksi monipuoliset aerobiset laitteet, joita on tarpeeksi, eikä tarvitse jonottaa niihinkään

Plussaa on sitten muut treenaajat, salin ilmapiiri ja musiikki yms.

Originally posted by pyrsi
Löytyykö näistä lattialla varustetuista trendipellesaleista magnesiumia? Saako niissä karjua kyykkyennätyksiä tehdessä? Saako työnnettyjä/maastavedettyjä painoja tiputtaa maahan? (En kysy sarkasmina, ihan oikeasti kiinnostaisi tietää)
Mitämitämitämitä? TODELLINEN HC-treenaaja tuo omat magnesiumit mukana ja jos todella haluaa erottua joukosta, niin magnesiumit on käsissä yötä päivää.

Se, että salilta löytyy kamat myös HC-treeniin ei tee paikasta HC-salia.

Se, että salilta ei löydy teknohömpötyskamoja teknohömpötystreeniin melkein jo tekee salista HC-salin. ;)

Tuota sarjaa on hyvä jatkaa näin:

Ja se että treenaa HC-salilla, ei vielä tee sinusta HC-treenaajaa.
HC-treenaja voi olla myös teknohömpötyssalilla.

Ja jos jaksaa valittaa jostain samalla salilla olevista teknohömpötyksistä, niin ehkä olisi viisain pysyä kotona ja harrastaa henkistä kasvamista. Tämän jälkeen ehkä myös osaa keskittyä paremmin omaan treeniin.

Originally posted by Iivili
Zamp, kato tuolta -> http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=6991&highlight=paskainen lisää tietoa asiasta.

Hyvä hakusana, paskainen! :lol2:

Originally posted by Tane
Tomi, Tuomo ja serubaabel puhuu asiaa. treenataan omia treenejämme ja annetaan niiden käyttää hilavitkuttimia jotka haluaa niitä käyttää.
Ja eikö sitä niin sanota että puhtaus on puoli ruokaa, kyllä mä ainakin treenaan mielummin siistillä salilla ku sellasella missä saa muniaan myöten kahlata paskassa.

Samaa mieltä, mä en kyl pysty tajuamaan, että mikä tekee 30 vuotta vanhoista painoista/laitteista parempia ku uusista? Entä miksi hikeä ja paskaa on miellyttävämpi haistella ku suht. neutraalin hajuista ilmaa? Entä miksi karjuvia "HC -miehiä" on miellyttävämpi kuunnella ku vieressä hiljaa reiden lähentäjiä tekeviä naisia? Ja Hulkki, oletko koskaan edes käynyt Tapanilan erällä arkipäivänä 6-8 maissa? Siis jengiä on niin maan saatanasti et kyl mä ihmettelen miten joku voi tollases ympäristössä treenata. Muuten hyvä paikka mutta jengiä hieman liikaa.

Ja lopuksi: ei kiinnosta mitä mieltä kaikki muut olette HC-salimanian lapsellisuudesta ja ideattomuudesta. Haistakaa paska. Mä ainakin treenaan 77 kertaa mieluummin synkällä rautasalilla kuin aerobiccaavia miehiä täynnä olevalla juppisalilla.

Niin. Kysehän on siitä mitä kukin pitää arvossa. Toinen tykkää treenata Wellnessissä, toinen paikallisen VPK:n kellarissa. Halusin vain sanoa ettei mistään salikysymyksestä saisi tulla itseisarvoa.

ps. luulisi ettei noin ison miehen tarvitsisi turvautua alatyylin ilmaisuihin.

Hyvää kesän alkua kaikille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom