Helsingin aidot punttisalit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zamp
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
tiimi toimii ja saadaan palautetta, eiks se ollu se tärkein pointti?

Kun tämä nyt nostettiin ylös niin pitää peruuttaa tuo alussa tekemäni HAKin puffaus. Yks junnu hajotti siellä käsipainot 25-40kg (pudotti ne penkkipunnerrussarjan päätteeksi aina lattialle) joskus elo-syyskuun vaihteessa eikä niitä ole vieläkään toistuvista valituksista huolimatta korjattu. Itse äänestin jaloilla ja vaihdoin treenipaikkaa, lompakko alkaa äänestää vuodenvaihteesta.

Aloin treenaamaan duunipaikan salilla ja vaikka vehkeet on vimosen päälle niin on kyllä tosi ankeaa tällaisen pulkannarun olla koko paikan vahvin treenaaja :(.

Originally posted by iivili
oon koko Oulusa asumani ajan asunut landella eli pohjoisessa Oulusa, lähellä YO:ta.

Mulla on aina ollu periaate, että Oulujoen pohjoispuoli on aika mesta paikka, eikä sieltä tuleviin kannata luottaa.

Nimim. "Eteläpuoli rox0r"

Nojoo, läppää - ihminen on kiero ja äkkikuoleman ansaitseva valehteleva paskiainen vain, jos väittää raakaa viinaa hyvänmakuiseksi. Hyi saatana. :urjo:

en mene arvosteleen teidän motivaatio haku tapoja, mutta mulla se on jo ennen salille menoa jolloin on aivan sama ketä siel salilla ja mitä musaa siellä on... itse kun olen salilla niin olen niin itsekäs et keskityn vain siihen omaan reeniin... kukin tyylilläänn

bottom line: yhtä paljon se rauta painaa siellä kuin täällä, joten keskitytään olennaiseen ja väännetään sitä rautaa....:piis:

elikkäs hesaan oon tulossa joku pv. noin 9vko:ksi. nyt täytys löytää mieluiten joku edullinen treeni paikka. asuin paikka on keskellä hesaa (15min stockmannille kävellen) löytyykö sieltä hesasta suht lähellä jtn puistoa mis vois esim vedellä leukoja ja punnerruksia? tarkotus ois täs 9vko aikan ottaa kyl vähän kevyemmin. (työt rassaa päälle). entä löytyykö lenkkipolkuja?

Kummallista kuinka jostain "HC-sali"-käsitteestä tehdään joku juttu. Jos laitteet ottaa päähän, niin niitä ei ole todellakaan pakko käyttää. Tämä keskustelu esim. Töölö Gymin kohdalla on täysin naurettavaa, ikäänkuin ne puhtaat laitteet pilaisivat treenaamisen. Tällainen skenepelleily on lasten hommaa. Keskitytään vaan treenaamaan.

Itse aloitin kaverin taloyhtiön kellarissa, jossa oli homevaurio ja lattia lainehti... sittemmin olen tykännyt katsoa tennistä sarjojen välillä.
Ha jostain syystä repesin täysin tolle viimeselle :D hyvää kommenttia kyllä.

Ollaan niin kovia bodareita, mutta ei sen vertaa ole keskittymiskykyä että pystyttäsiin sivuuttamaan pari "kynäniskaa" ja yksi tyttö tiukissa vaatteissa tekemässä reidenlähentäjiä. En jaksa ymmärtää.
:worship:

Joo, mä en kans käsitä näitä läppiä, että "pitää olla enemmän rautaa kuin muovia, eikä mitään neitejä kardiolaitteissa vaan karskeja äijiä pumppaamassa rautaa perkele!"

Käyn itse Elixiassa, joka on yks helvetin trendipelleketju, mutta erittäin viihtyisä ja monipuolinen sellainen. Mä treenaan aina yksin ja keskityn omaan treeniini - en ole siellä arvostelemassa muita kävijöitä - joten ei oo paskaakaan väliä, minkä näköistä porukkaa siellä käy. Paitsi että kyllähän ne nätit neidit heteromiehen silmää miellyttää... Painoja on mun tarpeisiin tarpeeksi, eikä ole mitään väliä sillä onko niiden pinta muovia vai rautaa.

Kuukausihinta siellä on vähän suolainen, 66e. Siksi kävin hiljattain tutustumassa yhteen neljänkympin saliin. Se oli sellainen haiseva, paskainen, tunkkainen kellarisali, homeisen näköiset suihkutilat, ei saunaa, vanha laitekanta ja liian vähän erilaisia laitteita, ja ilma siellä vaihtui vain hikisten korstojen vatsoissa. Rauta siellä kilisi, joo, kun isot rumat Tosimiehet ähkivät. Päätin, että kyllä sen pari ylikymppiä maksaa siisteydestä, viihtyisyydestä, valosta, tilasta, ilmastoinnista ja monipuolisesta laitevalikoimasta sekä siitä, että ketjulla on saleja eri puolilla maata, kun välillä tulee käytyä muissa kaupungeissa. Ainoa mikä mun salilla häiritsee on paska musa paskalta radiokanavalta, mutta onneksi on iPod ja in-ear-kuulokkeet.

Elixia on muuten yksi niistä paikoista, joissa on suihkepulloja ja paperia hien pyyhkimiseksi laitteista (viittaan siihen hikitopicciin). Erittäin hyvä juttu minusta, minä ainakin pyyhin mielelläni hikeni pois seuraavan käyttäjän tieltä, jos hikoilen niin paljon, ja vielä mieluummin treenaan kuivissa ja puhtaissa laitteissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo, mä en kans käsitä näitä läppiä, että "pitää olla enemmän rautaa kuin muovia, eikä mitään neitejä kardiolaitteissa vaan karskeja äijiä pumppaamassa rautaa perkele!"

Käyn itse Elixiassa, joka on yks helvetin trendipelleketju, mutta erittäin viihtyisä ja monipuolinen sellainen. Mä treenaan aina yksin ja keskityn omaan treeniini - en ole siellä arvostelemassa muita kävijöitä - joten ei oo paskaakaan väliä, minkä näköistä porukkaa siellä käy. Paitsi että kyllähän ne nätit neidit heteromiehen silmää miellyttää... Painoja on mun tarpeisiin tarpeeksi, eikä ole mitään väliä sillä onko niiden pinta muovia vai rautaa.

Kuukausihinta siellä on vähän suolainen, 66e. Siksi kävin hiljattain tutustumassa yhteen neljänkympin saliin. Se oli sellainen haiseva, paskainen, tunkkainen kellarisali, homeisen näköiset suihkutilat, ei saunaa, vanha laitekanta ja liian vähän erilaisia laitteita, ja ilma siellä vaihtui vain hikisten korstojen vatsoissa. Rauta siellä kilisi, joo, kun isot rumat Tosimiehet ähkivät. Päätin, että kyllä sen pari ylikymppiä maksaa siisteydestä, viihtyisyydestä, valosta, tilasta, ilmastoinnista ja monipuolisesta laitevalikoimasta sekä siitä, että ketjulla on saleja eri puolilla maata, kun välillä tulee käytyä muissa kaupungeissa. Ainoa mikä mun salilla häiritsee on paska musa paskalta radiokanavalta, mutta onneksi on iPod ja in-ear-kuulokkeet.

Elixia on muuten yksi niistä paikoista, joissa on suihkepulloja ja paperia hien pyyhkimiseksi laitteista (viittaan siihen hikitopicciin). Erittäin hyvä juttu minusta, minä ainakin pyyhin mielelläni hikeni pois seuraavan käyttäjän tieltä, jos hikoilen niin paljon, ja vielä mieluummin treenaan kuivissa ja puhtaissa laitteissa.
Hinteille, muijille ja mummoille tollaset hifistely salit :D Ei helvetti :D Suihkepulloja ja paperia hienpyyhkimiseen?? :D:D ''Monipuolinen laitevalikoima''?? Mihin vittuun sä niitä ''laitteita'' tarviit.... Ihme fitness pelleilyä. Noi kaikki ihme hifistelylaitteet on 70 v. mummoille, jotka haluu vaa aikaa tappaaksee ja kiinteyttääksee käydä salil. Eikä salilla tarvii todellakaan haista kukkasille ja olla täysin hiljasta ettei kaiken maailman neidit häiriinny jumalauta :D Onneks tollaset pellet pysyy sit siel fitness saleillaa mis saavat keskittyy sen telkan kattomisee sarjojen aikana ni ei tarvii kuunnella sitä inisemistä jos lähtee vähän ääntä treenatessa...

Hinteille, muijille ja mummoille tollaset hifistely salit -- Noi kaikki ihme hifistelylaitteet on 70 v. mummoille, jotka haluu vaa aikaa tappaaksee ja kiinteyttääksee käydä salil. -- ei tarvii kuunnella sitä inisemistä jos lähtee vähän ääntä treenatessa...

Ai että hinteille on tommoset salit? Mä ainakin diggaan katella kiinteitä, parikymppisiä sporttimimmejä kireissä trikoissa. Mun mielestä haiskahtaa aika hinarilta, jos haluu vaan niitä ähkiviä karjuja ja niiden hajua ympärilleen ja hinkuu rypemään niiden persehiessä, jota ne ei viittiny kuivata siitä penkistä. (Ei mut vakavasti puhuen mä pesen käteni tästä peruskoulutasosesta homopiikittelystä. Mulla ei oo mitään homoja vastaan.)

Mitkä hifistelylaitteet? Mulle sieltä löytyy raskaitakin käsipainoja, on penkkiä ja levytankoo, jalkaprässiä, ylätaljaa, leukatankoo... siis kaikki perusjutut mitä treenaaja tarttee. Mä arvostan sitä, että välillä voi vähän varioida ohjelmaa, eli että esim. abseja pystyy tekeen monella eri tavalla. Siksi on hyvä, että on erilaisia laitteita. Jos laitteen käyttö tuntuu lihaksissa ja kehittää niitä, se on silloin hyvä laite. Ja stepperi on mulle hyvä alku- ja loppuverryttelyyn, eikä mua haittaa, että siinä on tv-ruutuja näkyvillä, joskus sieltä jopa tulee jotain hyvää, jolloin verryttely helposti venähtää aerobiseksi liikuntatuokioksi.

Mua se ei haittaa yhtään, jos lähtee treenatessa ääntä. Niin mustakin välillä lähtee, eikä tuolla oo kukaan tullu valittamaan. Taitaa mun hikikin joskus haista, siitäkään ei oo tultu iniseen. Ite en kyl hikoile niin paljon, että joutuisin juuri koskaan laitteita pyyhkimään. Mut jos salilla haisee hiki ja paska eikä ilma vaihdu, niin se ei oo enää viihtyisää. Jos joku sellasesta nauttii niin se ei kyl kerro tosimieheydestä vaan jostain perversseistä taipumuksista, joista en halua sen enempää tietääkään.

Ja jos joku valittaa näistä "hifistely laitteista" ettei niitä osaa käyttää, niin sillon on liian tyhmä edes treenaamaan. Ainakin mun salilla on ihan selvät ohjeet niissä laitteissa.

Ai että hinteille on tommoset salit? Mä ainakin diggaan katella kiinteitä, parikymppisiä sporttimimmejä kireissä trikoissa. Mun mielestä haiskahtaa aika hinarilta, jos haluu vaan niitä ähkiviä karjuja ja niiden hajua ympärilleen ja hinkuu rypemään niiden persehiessä, jota ne ei viittiny kuivata siitä penkistä. (Ei mut vakavasti puhuen mä pesen käteni tästä peruskoulutasosesta homopiikittelystä. Mulla ei oo mitään homoja vastaan.)

Mitkä hifistelylaitteet? Mulle sieltä löytyy raskaitakin käsipainoja, on penkkiä ja levytankoo, jalkaprässiä, ylätaljaa, leukatankoo... siis kaikki perusjutut mitä treenaaja tarttee. Mä arvostan sitä, että välillä voi vähän varioida ohjelmaa, eli että esim. abseja pystyy tekeen monella eri tavalla. Siksi on hyvä, että on erilaisia laitteita. Jos laitteen käyttö tuntuu lihaksissa ja kehittää niitä, se on silloin hyvä laite. Ja stepperi on mulle hyvä alku- ja loppuverryttelyyn, eikä mua haittaa, että siinä on tv-ruutuja näkyvillä, joskus sieltä jopa tulee jotain hyvää, jolloin verryttely helposti venähtää aerobiseksi liikuntatuokioksi.

Mua se ei haittaa yhtään, jos lähtee treenatessa ääntä. Niin mustakin välillä lähtee, eikä tuolla oo kukaan tullu valittamaan. Taitaa mun hikikin joskus haista, siitäkään ei oo tultu iniseen. Ite en kyl hikoile niin paljon, että joutuisin juuri koskaan laitteita pyyhkimään. Mut jos salilla haisee hiki ja paska eikä ilma vaihdu, niin se ei oo enää viihtyisää. Jos joku sellasesta nauttii niin se ei kyl kerro tosimieheydestä vaan jostain perversseistä taipumuksista, joista en halua sen enempää tietääkään.

Ja jos joku valittaa näistä "hifistely laitteista" ettei niitä osaa käyttää, niin sillon on liian tyhmä edes treenaamaan. Ainakin mun salilla on ihan selvät ohjeet niissä laitteissa.
No katopa hinkkaako ne salin isoimmat jätkät niitä helvetin laitteita juurikaan... Ei, vaan ne liikuttaa vapaata rautaa. Vähä väärät on motiivit salilla käymisee jos lähet sinne vaa niit muijii tsiigailee. Onhan se kiva plussa jos niit löytyy, mut ei sen se päätarkoitus pitäisi olla.

"elikkäs hesaan oon tulossa joku pv. noin 9vko:ksi. nyt täytys löytää mieluiten joku edullinen treeni paikka. asuin paikka on keskellä hesaa (15min stockmannille kävellen) löytyykö sieltä hesasta suht lähellä jtn puistoa mis vois esim vedellä leukoja ja punnerruksia? tarkotus ois täs 9vko aikan ottaa kyl vähän kevyemmin. (työt rassaa päälle). entä löytyykö lenkkipolkuja? "

siteerasin tän viestin uudestaan, ku tuntu menevän ihan ohi kaikilta.

No katopa hinkkaako ne salin isoimmat jätkät niitä helvetin laitteita juurikaan... Ei, vaan ne liikuttaa vapaata rautaa. Vähä väärät on motiivit salilla käymisee jos lähet sinne vaa niit muijii tsiigailee. Onhan se kiva plussa jos niit löytyy, mut ei sen se päätarkoitus pitäisi olla.

Täytyy kyllä myöntää et toi sun "hinteille!" kommentti vähä kysi, ottaen huomioon että sä taidat aika tarkastikki seurata mitä nää jätkät oikein siellä salilla tekee :PP

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom