Helsingin aidot punttisalit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zamp
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Just... Teidän useimpien mielestä Gold's Gym oli ja tulee elokuussa olemaan "turha teknosali", koska siellä on muutakin kuin penkki, maastavetopaikka ja kyykkyhäkki. :rolleyes:

Originally posted by naiskovis
Töölö gymillä ainakin huumoria piisaa: miesjuontaja hihkuu hyppysalissa: "mambo mambo, taistele taistele!", pikkupimut tekee stringeissä kyykkyä ja isotkin miehet treenaa pikkutrikoissa.

Muahhahhaa, olen aikonut jo pitkään tehdä ekskursion Töölö Gymille (jos vaikka Tompan bongaisi? :D), mutta viimeistään nyt se on pakko tehdä :lol2:

Ja Zampin alkuperäiseen kysymykseen, jokos olet tsekannut Tapanilan Erän? Sitä kehuu Hulkkikin :D Katso lisää http://www.tapanila.com/voimailu/index.htm

Originally posted by Gillyanne
Muahhahhaa, olen aikonut jo pitkään tehdä ekskursion Töölö Gymille (jos vaikka Tompan bongaisi?
En ole kohta pariin kuukauteen treenannut TG:llä. Elokuussa sitten Goldsille. :kippis1:

Pirkkolan urheilukeskuksen punttisali (ei se kuntosali). Sijainti pienessä pommisuojassa. Onnistuu: penkki, maastaveto, kyykky, prässi ja dippi. Juuri mikään muu ei onnistu.

Huono ilmanvaihto, pimeä, erittäin rasistinen ilmapiiri. Kannattaa olla samaa mieltä, jos haluaa varmistajia. Kuulee komeita tarinoita 70-80-luvun kahakoista, joissa salin vakikävijät olleet pääosissa. Kriittinen asenne poliisia ja valtiovaltaa kohtaan. Todellista Hard Corea.

Originally posted by Huonojalkainen

Huono ilmanvaihto, pimeä, erittäin rasistinen ilmapiiri. Kannattaa olla samaa mieltä, jos haluaa varmistajia. Kuulee komeita tarinoita 70-80-luvun kahakoista, joissa salin vakikävijät olleet pääosissa. Kriittinen asenne poliisia ja valtiovaltaa kohtaan. Todellista Hard Corea.

Pyöriiks kaikki vanhat naamat siellä vielä? Tammela? Lefa?

Yeah beibee! :thumbs:

Tuosta huokuu enemmän homoseksuaalinen ilmapiiri läpi kuin Töölö Gymistä koskaan.

Originally posted by Tomi
En ole kohta pariin kuukauteen treenannut TG:llä. Elokuussa sitten Goldsille. :kippis1:

Ilman muuta! Odotan jo innolla Goldsin aukeamista (niinkuin vissiin moni muukin täällä). Heh, siellähän on sitten oikein Pakkis-miitinki :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Stadin aidoimmat salit ovat mielestäni Kontulan kuntokellari ja Töölön kisahalli...Paska haisee, balalaika soi ja rauta taipuu!:D

Paska todellakin haisee Kisahallissa ihan kirjaimellisesti naisten suihkuhuoneessa. Vessa on ollut enemmän tai vähemmän rikki jo pari vuotta ja siellä todellakin haisee...

Pirkkolan urheilukeskuksen punttisali (ei se kuntosali). Sijainti pienessä pommisuojassa. Onnistuu: penkki, maastaveto, kyykky, prässi ja dippi. Juuri mikään muu ei onnistu.

Hahaa :D mä olen käynnyt tuolla joskus. Vittu ne puntitkin on ihan ruosteessa ja kaikki päin helvettiä. Ainoa hyvä tossa oli vaan se et sinne oli ilmainen sisäänpääsy...kai.

Kummallista kuinka jostain "HC-sali"-käsitteestä tehdään joku juttu. Jos laitteet ottaa päähän, niin niitä ei ole todellakaan pakko käyttää. Tämä keskustelu esim. Töölö Gymin kohdalla on täysin naurettavaa, ikäänkuin ne puhtaat laitteet pilaisivat treenaamisen. Tällainen skenepelleily on lasten hommaa. Keskitytään vaan treenaamaan.

Itse aloitin kaverin taloyhtiön kellarissa, jossa oli homevaurio ja lattia lainehti... sittemmin olen tykännyt katsoa tennistä sarjojen välillä.

Originally posted by janiw82
Jos kukaan sattuu itähelsinkiin niin tervetuloa samalle salille jolla allekirjoittanut käy salin nimi on World Class eikä oo mikään kaupallinen leikki sali vaan raakaa rautaa :david: Says: Be a Man
Jahas, mulla alkaa tossa elokuussa duuni itiksessä, em. sali on ilmeisesti se, jonka näen aina ohimennen jossain Siilitien paikkeilla metrolla kulkiessani. Itäkeskusen kuntosali Salus on aivan kauhia paikka, käsipainot loppuu 22,25 kg:een, 1 penkki, 1 kyykkyrack...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kävin kerran siellä Kontulan salilla ku olin sielläpäin käymässä, täytyy sanoo et aika asiallinen mesta, halpa, tilava, hyviä laitteita ja kaiken muun hyvän lisäks se on vielä maan alla niin et ei oo kesällä tota hikoiluongelmaa :) ...vähä niinku nääshalli täällä Tampereella, paitti isompi ja parempi

Originally posted by Mixu
Jahas, mulla alkaa tossa elokuussa duuni itiksessä, em. sali on ilmeisesti se, jonka näen aina ohimennen jossain Siilitien paikkeilla metrolla kulkiessani. Itäkeskusen kuntosali Salus on aivan kauhia paikka, käsipainot loppuu 22,25 kg:een, 1 penkki, 1 kyykkyrack...

Ompa hyvinkin se sali joka näkyy metrosta ja eipä ainakaan sun tartte huolehtia käsipainoista meinaan niitä löytyy riittävällä vastuksella jopa :david: tälle jätkälle penkkejä 2

Originally posted by serubaabel
Kummallista kuinka jostain "HC-sali"-käsitteestä tehdään joku juttu. Jos laitteet ottaa päähän, niin niitä ei ole todellakaan pakko käyttää. Tämä keskustelu esim. Töölö Gymin kohdalla on täysin naurettavaa, ikäänkuin ne puhtaat laitteet pilaisivat treenaamisen. Tällainen skenepelleily on lasten hommaa. Keskitytään vaan treenaamaan.
Hallelujaa ja aamen! Täysin samaa mieltä. Ei kannata hirveästi salia syyttää jos se haba on alle 40 cm ja penkkiykkönen on 100 kg, varsinkaan niiden salien kohdalla, joissa varustelu kattaa muutakin kuin pelkän kyykkypaikan ja penkin. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom