Ai että hinteille on tommoset salit? Mä ainakin diggaan katella kiinteitä, parikymppisiä sporttimimmejä kireissä trikoissa. Mun mielestä haiskahtaa aika hinarilta, jos haluu vaan niitä ähkiviä karjuja ja niiden hajua ympärilleen ja hinkuu rypemään niiden persehiessä, jota ne ei viittiny kuivata siitä penkistä. (Ei mut vakavasti puhuen mä pesen käteni tästä peruskoulutasosesta homopiikittelystä. Mulla ei oo mitään homoja vastaan.)
Mua se ei haittaa yhtään, jos lähtee treenatessa ääntä. Niin mustakin välillä lähtee, eikä tuolla oo kukaan tullu valittamaan. Taitaa mun hikikin joskus haista, siitäkään ei oo tultu iniseen. Ite en kyl hikoile niin paljon, että joutuisin juuri koskaan laitteita pyyhkimään. Mut jos salilla haisee hiki ja paska eikä ilma vaihdu, niin se ei oo enää viihtyisää. Jos joku sellasesta nauttii niin se ei kyl kerro tosimieheydestä vaan jostain perversseistä taipumuksista, joista en halua sen enempää tietääkään.
Ei se hien ja paskan haju oo mikään itseisarvo vaan noilla kuvataan sitä tekemisen meininkiä joka vallitsee tommosilla vähän "alkukantaisemmilla" saleilla. Kukaan ei tuu sinne vaan näyttäytymään koska siinä ei ois mitään vitun järkeä. Jengi tulee nostamaan rautaa ja kaikki salillakävijät on suht yhtä mieltä siitä että kyykyt tehdään syvinä ja ääntä saa päästää, mankkua käyttää, eikä hien haju haittaa.