Helsingin aidot punttisalit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zamp
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ai että hinteille on tommoset salit? Mä ainakin diggaan katella kiinteitä, parikymppisiä sporttimimmejä kireissä trikoissa. Mun mielestä haiskahtaa aika hinarilta, jos haluu vaan niitä ähkiviä karjuja ja niiden hajua ympärilleen ja hinkuu rypemään niiden persehiessä, jota ne ei viittiny kuivata siitä penkistä. (Ei mut vakavasti puhuen mä pesen käteni tästä peruskoulutasosesta homopiikittelystä. Mulla ei oo mitään homoja vastaan.)

Mua se ei haittaa yhtään, jos lähtee treenatessa ääntä. Niin mustakin välillä lähtee, eikä tuolla oo kukaan tullu valittamaan. Taitaa mun hikikin joskus haista, siitäkään ei oo tultu iniseen. Ite en kyl hikoile niin paljon, että joutuisin juuri koskaan laitteita pyyhkimään. Mut jos salilla haisee hiki ja paska eikä ilma vaihdu, niin se ei oo enää viihtyisää. Jos joku sellasesta nauttii niin se ei kyl kerro tosimieheydestä vaan jostain perversseistä taipumuksista, joista en halua sen enempää tietääkään.

Ei se hien ja paskan haju oo mikään itseisarvo vaan noilla kuvataan sitä tekemisen meininkiä joka vallitsee tommosilla vähän "alkukantaisemmilla" saleilla. Kukaan ei tuu sinne vaan näyttäytymään koska siinä ei ois mitään vitun järkeä. Jengi tulee nostamaan rautaa ja kaikki salillakävijät on suht yhtä mieltä siitä että kyykyt tehdään syvinä ja ääntä saa päästää, mankkua käyttää, eikä hien haju haittaa.

Joo'o.

Laitteet ei haittaa, eikä isokasa aerobisia vehkeitä.
Sit jos alkaa olemaan magnesiumin käyttökieltoa, maastaveto kieltoa jne niin alkaa jo häiritsemään.

Ite kun tykkään jonkinverran tehdä painonnostoliikkeitä niin melkeinpä on noi askettisemmat salit sitten.
Kyykky ja penkkipaikat vielä vie suht. vähän tilaa mutta tempaus ja työntö vaatii jo vähän tyhjää ympärille. Sitä tyhjää taas on usein moderneilla saleilla liian vähän.

Mulle tuli mieleen yks hyvä tapaus noista karskeista äijistä jotka tekee kolmella markalla treeniä salilla.
Käyn tollasella fitness salilla jossa kyllä on kohtuullisesti painoja vaikka voiskin olla enemmän.
Sinne oli eksyny tällanen voimannnostaja joka teki penkkiä vähän kovemmilla painoilla (+250kg).
Lopulta se meni siihen että salin henkilökunta ei tykänny tästä tyypistä kun teki liian isoilla painoilla niiden mielestä ja laitto kyykky ja penkkipaikkoihin lapun ''max 250kg''
Oli hauska sitten kuunnella karskin äijän ja yhen työntekijän väittelyä siitä että miks sais tai ei sais tehä isoilla painoilla. Lopulta ne vetos siihen että ku se kuuluu alakertaan ja kun ei vaan nyt saa meiningillä.
Toisaalta samalla oli suunnaton vitutus kun omat tavotteet on kyykyssä ja mavessa +300kg niin miten VIDDULASSA mun pitäs siellä pystyy ne saavuttamaan.
Noh se on vaan vaihto toiselle salille sitte kun tuo 250 raja tulee vastaan kohta puoliin jos eivät suostu antamaan lupaa tehdä suuremmilla painoilla kun sen aika on.

Mulle tuli mieleen yks hyvä tapaus noista karskeista äijistä jotka tekee kolmella markalla treeniä salilla.
Käyn tollasella fitness salilla jossa kyllä on kohtuullisesti painoja vaikka voiskin olla enemmän.
Sinne oli eksyny tällanen voimannnostaja joka teki penkkiä vähän kovemmilla painoilla (+250kg).

Toisaalta samalla oli suunnaton vitutus kun omat tavotteet on kyykyssä ja mavessa +300kg niin miten VIDDULASSA mun pitäs siellä pystyy ne saavuttamaan.
Noh se on vaan vaihto toiselle salille sitte kun tuo 250 raja tulee vastaan kohta puoliin jos eivät suostu antamaan lupaa tehdä suuremmilla painoilla kun sen aika on.

Niin, eli tuo voimaNNostaja teki siis penkkipaidalla penkkiä, +250 raw penkkaajia on ehkä se 1-2 tällä hetkellä? Tuskin yksin kuitenkaan oli tekemässä eli ehkä se remmi ympärillä ahdisti jumppaajia?
Jos olet 18v ja lähiaikojen tavoitteena on +300kg kyykky niin tarvitset siihen monoliftin jota ei kuntoilusaleilta löydy, koska tuskin olet ipf- saati raw-säännöillä tuota kyykkäämässä ellet ole kisaileva superlahjakkuus?
Joku tässä nyt haiskahtaa...

Niin, eli tuo voimaNNostaja teki siis penkkipaidalla penkkiä, +250 raw penkkaajia on ehkä se 1-2 tällä hetkellä? Tuskin yksin kuitenkaan oli tekemässä eli ehkä se remmi ympärillä ahdisti jumppaajia?
Jos olet 18v ja lähiaikojen tavoitteena on +300kg kyykky niin tarvitset siihen monoliftin jota ei kuntoilusaleilta löydy, koska tuskin olet ipf- saati raw-säännöillä tuota kyykkäämässä ellet ole kisaileva superlahjakkuus?
Joku tässä nyt haiskahtaa...

Rawina se ukko teki. Tosin ku sillä ei ollu sitä remmiä ympärillä niin se teki sellasella viritelmällä missä oli stopparit suojaamassa. En nyt tiiä niitä sanoja kunnolla.
Ei tuo +300 oo lähiaikojen tavote vielä. Tuo +250 on kyllä lähiajan tavote. Mulla on suht vahvat jalat ja selkä luonnostaan nii toi kyykkääminen ja mave luonnistuu hyvin.
Ps. en tiiä mitä noi monoliftit ja ipf- mitkälie on. Raw on ainoo josta tiiän sitä vähääkään ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom