Heikot ojentajat?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
hölkkääjä sanoi:
:offtopic: vähän ehkäpä mutta kuinka alas tuo dippi pitäisi päästää?

videota? jos sillä ihan ojentajia haluaa treenata, olen kuullut että jos vie sen noon alas että kädet on 90 asteen kulmassa niin se ottaa enempikin rintaan kuin ojentajiin

Ei kanata pelleillä tuon dipin kanssa. Tutulta meni siinä solisluu poikki. Siinähän oli sitten. Piti leikata ja kaikkea. Penkkiä teki kauan sen jälkeen vain käsipainoilla.

neutraali sanoi:
voi ne olla toki vahvat mutta en usko tuohon suhteeseen ever. eli taas sama vastaus, ei onnistuis ainakaaan meidän salin ylätaljalla(siis jos penkki on 6x90kg):). toki tuota ojentajapunnerrustakin voi tehdä monella tyylillä, joillakinhan se tyyli on vähän niinkuin kapeaa penkkiä tehtäis, runnotaan olkapäillä ja rinnalla se tanko sinne alas.

toi ylätalja ei puolita niitä painoja, jos laittaa siihen 100kg ja menee roikkumaan niin pakka ei hievahakkaan (omapaino 96). sitten toi ojentajapunnerruksen tekniikka on tarkastettu videokameralla ja peilin kautta, ja suht puhtaalta se näyttää (kyynärpäät kokoajan paikallaan kehossa kiinni)

edit: 100 posteusta täyteen :D

Juukeri sanoi:
toi ylätalja ei puolita niitä painoja, jos laittaa siihen 100kg ja menee roikkumaan niin pakka ei hievahakkaan (omapaino 96). sitten toi ojentajapunnerruksen tekniikka on tarkastettu videokameralla ja peilin kautta, ja suht puhtaalta se näyttää (kyynärpäät kokoajan paikallaan kehossa kiinni)

edit: 100 posteusta täyteen :D

Oletko tehnyt enimmäkseen kapeaa penkkiä?

Jos tuo ojentajapunnerruksesi todella pitää paikkansa, niin rinnan täytyy olla todella paljon jäljessä ojentajia.

Chef sanoi:
Oletko tehnyt enimmäkseen kapeaa penkkiä?

Jos tuo ojentajapunnerruksesi todella pitää paikkansa, niin rinnan täytyy olla todella paljon jäljessä ojentajia.

kapeaa penkkiä en oo tehny kuin silloin tällöin. mulla on noi ojentajat olkapäiden lisäksi huomattavasti muita lihasryhmiä edessä :D

Onkohan liikaa yhdelle treeni kerralle jos tekee ojentajat taljassa, käsipainoilla niskan takaa ja sitten vielä kapean penkin ?

Onkohan liikaa yhdelle treeni kerralle jos tekee ojentajat taljassa, käsipainoilla niskan takaa ja sitten vielä kapean penkin ?
Riippuu täysin sarjoista mitä teet, itse otan samana päivänä kapean penkin, ranskalaisen punnerruksen ja ylätaljan. Yhteensä sarjoita tulee 8 eikä ole yhtään liikaa Imo.

..

varmaan siten että ojentajapunnerrus on mahdollista toteuttaa myös ylätaljan avulla, mikä on yleensä raskaampi kuin tavallinen ojentajapunnerrus taljassa.

oma kysymykseni tänne quotaten Neutraalia, eli mitä tolla tarkoitetaan "Jos pakan päällä on rulla kiinni"?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on toiminu ranskaliset lattialla maaten KPilla tehtynä todella hyvin.. kannattaa kokeilla..

Suoritus:

Penkkipunnerrus asento eli lavat yhdessä & olkapäät alhaalla, rystyset ulos/sivuilla, ja KäsiPainojen tulisi koskettaa olkapäitä siten että osuvat samalla lähes maahan, eli kevyt venyttävä liike jonka jälkeen vahva puristus ojentajilla ilman että kyynerpäät liikkuvat.. Kannattaa myös huomioda että käsien tulisi olla suorana kohti kattoa, eikä sivuille "kaatuneena".. tämä varsinkin kun liikettä suoritetaan, jolloin on vähennettävä painoja jos näin käy.. Kaverille kun ekaa kertaa näytin liikkeen kävi näin koska ei osannut jännittää oikein ojentajia vaan käytti liikaa "apulihaksia" (hermotus kateissa)... Eli kannattaa alottaa esim pienillä painoilla tekemällä vähän pidempiä sarjoja negatiiviset kunnolla jarruttaen...

Raskas liike jonka jälkeen oon yleensä suosinu PushDowneja..

Näitä oon tehnyt yleensä tänhetkisellä ohjelmalla (4jakonen eli olkapäät ja kädet yhtenä päivänä):

3x6-10 Ranskalaiset maaten KP
3x10-12 PushDown/ojentajat 1käsi kerrallaan ylätaljassa, rystyset menosuuntaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom