Gallup: Cooper 3000+ penkki 100kg+

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viimeisenä todellisena treenikesänä hiihtäjänalkuna vuonna 2008 cooper 3400m, penkki 95kg. Nyt kolmeen vuoteen pelkkää satunnaista lenkkeilyä ja salilla käyntiä Cooper 3100m ja penkki 100kg.

E: 2008 omat mitat oli 186cm 72kg, nyt 188cm 78kg.

Musta tuo voisi olla +2 x BW penkistä ja +3000 cooper niin, porukalla olisi jotain tavoiteltavaa ja tuo on myös voimailijalle ihan hyvä kestävyystaso.

Hyvä mittari voisi olla myös: sotilaspenkki 30x BW ja +3000 cooper.

Voimailijalle "ihan hyvä" kestävyystaso.. Aika harvassa on raskaansarjan voimailijat jotka pääsee tohon Archeryn "ihan hyvään".. Cooperia en koskaan juokse +3000, enkä näillä näkymin 120kg painosena ota sotilaspenkkiä 30xBW.. Tolla sotilaspenkillä alkais olla jo SM-kisoissakin aika helvetin kovilla.

Puolikas kahteen tuntiin ja +150 kg penkistä. Siinä on omat enkat. Voin sanoo, että olin omasta mielestäni sangen hyvässä kunnossa.

Olis mielenkiintoista nähdä paljonko lukijoista löytyy noita Archeryn "ihan hyvän" täyttäviä +100kg miehiä.

Eipä oo tullu kokeiltua samaan aikaan, cooperissa olis varmaan menny parhaimmillaan 3400-3500 vuonna 2009 (en ole kokeillut vuoden 2004 jälkeen, jolloin intissä tuli hölkättyä 3250). Penkki enkka 115 vuonna 2011, mutta silloin ei kyllä enää oltu kauheesti juoksenneltu :)

Eli aika turhaa höpinää oikeastaan...

Intissä viimeksi juossu cooperin ja silloin meni 3190m ja penassa markka! :P Tän hetkisestä cooperi-kunnosta sen verran, että takareisi revähti 4kk sitten ja ei tässä nyt ihan viä ennätys kunnossa olla :D Kattoo sitte vuoden päästä..

mulla taitaa menna penkissa nyt 90kg(pari kk sitte meni 100kg) ja cooper arvio 2900m(6-10 km joksulenkkeja teen)...taidan ottaa tavoitteeksi 3000m/100kg/20leukaa...ihan kiva paketti olis tuo minusta...

Voimailijalle "ihan hyvä" kestävyystaso.. Aika harvassa on raskaansarjan voimailijat jotka pääsee tohon Archeryn "ihan hyvään".. Cooperia en koskaan juokse +3000, enkä näillä näkymin 120kg painosena ota sotilaspenkkiä 30xBW.. Tolla sotilaspenkillä alkais olla jo SM-kisoissakin aika helvetin kovilla.

Puolikas kahteen tuntiin ja +150 kg penkistä. Siinä on omat enkat. Voin sanoo, että olin omasta mielestäni sangen hyvässä kunnossa.

Olis mielenkiintoista nähdä paljonko lukijoista löytyy noita Archeryn "ihan hyvän" täyttäviä +100kg miehiä.

En tiedä, mutta epäilen että sullakin on jotain 25kg ihan fläsää, joten dietin jälkeen voisit yrittää tuota sotilaspenkkitulosta vaikka 95 kilosena, silloin juokseminenkin olisi aika paljon helpompaa.

Itse olen tuon 30 toistoa sotilaspenkkiä tehnyt ilmän hirveitä muutoksia harjoittelussa, mutta en juuri alle 6-8 toiston sarjoja penkissä tee ja panostan voimailupuolella enemmän kovien sarjojen tekemiseen kuin ykkösiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiedä, mutta epäilen että sullakin on jotain 25kg ihan fläsää, joten dietin jälkeen voisit yrittää tuota sotilaspenkkitulosta vaikka 95 kilosena, silloin juokseminenkin olisi aika paljon helpompaa.

Itse olen tuon 30 toistoa sotilaspenkkiä tehnyt ilmän hirveitä muutoksia harjoittelussa, mutta en juuri alle 6-8 toiston sarjoja penkissä tee ja panostan voimailupuolella enemmän kovien sarjojen tekemiseen kuin ykkösiin.

Näytätkö mulle muutaman kuvan vaikka raskaansarjan voimannostajista joilla ei ole fläsää..? Aika harva niistä painaa menee kisoissa millään kutosen rasvoilla.

Noi sun "ihan hyvän" kestävyystason tulokset on ihan ok 75-85kg sälleille, mutta kyllä noi raskaansarjan voimailijoille on kyllä ihan utopiaa. Tolla kolmellakymmenellä toistolla olis pokattu +120kg sotilaspenkin SM kulta varmaan kaikkina vuosina kun kisat on järkätty. Siihen päälle pitäis sit vielä pyyhkiä +3000m cooperissa, että täyttäis sun "ihan hyvän" kestävyystason.

Hahaaa! On vanhus kyllä niin pihalla kun saa. Miten helvetti muuten mun rasvat liitty tähän keskusteluun? Tosiasia on että mä voin aina laihduttaa mutta susta ei koskaan tule jättiläistä.

Coopperista ei mitään käryä, ei toisaalta penkistäkään sen enempää että jossain 110 ja 130 välimaastossa. 182/~85

(Olipa taas helvetin hyödyllinen postaus...)

Laittaako jengi muuten tänne sellaset tulokset jotka on tehty jotakuinki samaan aikaan, vai laittaako osa omat parhaansa, vaikka eroa suorituksilla olis 10 vuotta ja 30 kg painoa? :)

Näytätkö mulle muutaman kuvan vaikka raskaansarjan voimannostajista joilla ei ole fläsää..? Aika harva niistä painaa menee kisoissa millään kutosen rasvoilla.

Noi sun "ihan hyvän" kestävyystason tulokset on ihan ok 75-85kg sälleille, mutta kyllä noi raskaansarjan voimailijoille on kyllä ihan utopiaa. Tolla kolmellakymmenellä toistolla olis pokattu +120kg sotilaspenkin SM kulta varmaan kaikkina vuosina kun kisat on järkätty. Siihen päälle pitäis sit vielä pyyhkiä +3000m cooperissa, että täyttäis sun "ihan hyvän" kestävyystason.

Hahaaa! On vanhus kyllä niin pihalla kun saa. Miten helvetti muuten mun rasvat liitty tähän keskusteluun? Tosiasia on että mä voin aina laihduttaa mutta susta ei koskaan tule jättiläistä.

Joopa joo vanhus on pihalla, mutta pukkaa suhtkoht pitkän sarjan tuolla sun 150kg+ penkkienkallas, alle 100kiloisena ja pelkällä kehonrakennusharjoittelulla ilman "voisilmiä".
Olen kyllä painanut 122kg 2009 huhtikuussa, ennen kuin otin itseäni niskasta kiinni ja lopetin jokinorsukauteni.

Tosiaan se että JOSKUS on juossut 3000 ja NYKYÄÄN penkkaa yli 100, ei kerro mitään :D

Itse juoksin 3150 viime kesänä, ennen punttiksen aloittamista. Sillon oli penkkimax 70. Nykyään menee 110 penkistä, Cooperi 2600. Enkä ole lopettanut aerobista todellakaan, vedän edelleen jopa aivan pippuun asti joskus lenkkejä, että kannattaa käydä kokeilemassa ennen kun vannoo juoksevansa se 3000. Ehkä jos kiristelisin rasvat pois, voisi 2700 hikisesti mennä. Toissa päivänä kävin sen 2600 juoksemassa ja vaaka näyttää nykyään 15 kg enemmän mitä vuosi sitten 3150 juostessa.

Mitenhän sitä kannattas reenata jos haluaa ton 3000 taas päästä, menettämättä liiemmin lihasta? HIIT meiningillä reenaamalla?

Musta tuo voisi olla +2 x BW penkistä ja +3000 cooper niin, porukalla olisi jotain tavoiteltavaa ja tuo on myös voimailijalle ihan hyvä kestävyystaso.

Hyvä mittari voisi olla myös: sotilaspenkki 30x BW ja +3000 cooper.

Samoilla linjoilla, jos puhutaan KOVASTA kunnosta. Tosin todellisuudessa 3000 m Cooper on lähinnä vitsi verrattuna noihin voimatuloksiin, vaikea uskoa että sen Cooperin nostaminen sieltä rapakunnon 2400-2500 metristä voi olla niin vaikeaa. Kannattaa muistaa että maailmalta löytyy ihmisiä jotka pystyvät/pystyisivät yli 5000 m tulokseen.

Ja sanottakoon että natuna ei kummiskaan moni saa paljon puhdasta lihasmassaa sen 10 vuodenkaan aikana, joka voi menna tuohon 2xomapaino penkkiin, joten tiukassa kunnossa paino pysynee sen verran matalana että omasta painosta ei tule (tuon tason) juoksukunnolle todellista estettä.

Metallica sä oot ennenkin vähätellyt 3000 Cooperia. Käy juoksemassa se tänään tai huomenna, eiköhän urheilukenttä ole joka kylällä. Kerro sitten miten meni.

Jos nyt katsot noita kestävyysjuoksijoita, niin monikohan ME-mies nostaa sitä markkaa penkistä, jos aletaan puhua useamman kilometrin juoksusta. Juoksulajeissa homma menee näin, kun puhutaan huipputasosta:

100 m: Lihaksikkaita
400 m: Melko lihaksikkaita
3000 m: Siimoja
5000 m: Siimoja
Marathonarit: Siimoja

Mitä järkee on puhua että joku voi juosta 5000 m cooperissa? Mikä argumentti se on? Tietysti jos puhutaan KOVASTA kunnosta. Sillon tarvitaan jo TESTON ja RAUDON apua.

Samoilla linjoilla, jos puhutaan KOVASTA kunnosta. Tosin todellisuudessa 3000 m Cooper on lähinnä vitsi verrattuna noihin voimatuloksiin, vaikea uskoa että sen Cooperin nostaminen sieltä rapakunnon 2400-2500 metristä voi olla niin vaikeaa. Kannattaa muistaa että maailmalta löytyy ihmisiä jotka pystyvät/pystyisivät yli 5000 m tulokseen.

Tähän täytyy sen verran kommentoida, että yksikään ihminen ei ole koskaan juossut 5000m cooperissa, sillä maailman ennätys 5000 metrillä on Kenenisa Begelen 12.37,35.

Tässä cooper-penkki keskustelussa täytyy ottaa myös huomioon se, että voimanostajilla on lihasta ja massaa myös jaloissa, mikä vaikeuttaa juoksua erittäin paljon.

Itse olen samalla viikolla nostanut 160kg penkistä ja juossut 2920 cooperissa (kyykyn ollessa noin 170kg ja maven 210kg) ja omapaino oli 83kg (rasvat noin 6-7%). Tuo 3000 cooperissa ja 2xbw penkistä on mahdollista, mutta silloin täytyy jättää jalkojen treenaus vähemmälle tai muuten homma käy todella haastavaksi.

Viime syksynä meni cooperissa 3100m ja nyt menee varmasti saman verran ainakin. Penkissä tulee 110kg. Ihan tyytyväinen molempiin. Penkki tulosta ois tarkoitus pistää ylöspäin vielä reilusti ja coopperi tulos pitää yli 3000metrissä.

100kg penkistä on normaalipituiselle kaverille niin vähän, ettei se juurikaan vaadi lihasmassaa ja siten rajoita juoksuvauhtia. Esimarkiksi huippuhiihtäjistä valtaosa pukkaa helposti tuon satkun penkistä, ja juoksee cooperissa sinne 4000m hujakoille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom