Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voimailijalle "ihan hyvä" kestävyystaso.. Aika harvassa on raskaansarjan voimailijat jotka pääsee tohon Archeryn "ihan hyvään".. Cooperia en koskaan juokse +3000, enkä näillä näkymin 120kg painosena ota sotilaspenkkiä 30xBW.. Tolla sotilaspenkillä alkais olla jo SM-kisoissakin aika helvetin kovilla.
Puolikas kahteen tuntiin ja +150 kg penkistä. Siinä on omat enkat. Voin sanoo, että olin omasta mielestäni sangen hyvässä kunnossa.
Olis mielenkiintoista nähdä paljonko lukijoista löytyy noita Archeryn "ihan hyvän" täyttäviä +100kg miehiä.
En tiedä, mutta epäilen että sullakin on jotain 25kg ihan fläsää, joten dietin jälkeen voisit yrittää tuota sotilaspenkkitulosta vaikka 95 kilosena, silloin juokseminenkin olisi aika paljon helpompaa.
Itse olen tuon 30 toistoa sotilaspenkkiä tehnyt ilmän hirveitä muutoksia harjoittelussa, mutta en juuri alle 6-8 toiston sarjoja penkissä tee ja panostan voimailupuolella enemmän kovien sarjojen tekemiseen kuin ykkösiin.
Näytätkö mulle muutaman kuvan vaikka raskaansarjan voimannostajista joilla ei ole fläsää..? Aika harva niistä painaa menee kisoissa millään kutosen rasvoilla.
Noi sun "ihan hyvän" kestävyystason tulokset on ihan ok 75-85kg sälleille, mutta kyllä noi raskaansarjan voimailijoille on kyllä ihan utopiaa. Tolla kolmellakymmenellä toistolla olis pokattu +120kg sotilaspenkin SM kulta varmaan kaikkina vuosina kun kisat on järkätty. Siihen päälle pitäis sit vielä pyyhkiä +3000m cooperissa, että täyttäis sun "ihan hyvän" kestävyystason.
Hahaaa! On vanhus kyllä niin pihalla kun saa. Miten helvetti muuten mun rasvat liitty tähän keskusteluun? Tosiasia on että mä voin aina laihduttaa mutta susta ei koskaan tule jättiläistä.
Musta tuo voisi olla +2 x BW penkistä ja +3000 cooper niin, porukalla olisi jotain tavoiteltavaa ja tuo on myös voimailijalle ihan hyvä kestävyystaso.
Hyvä mittari voisi olla myös: sotilaspenkki 30x BW ja +3000 cooper.
Samoilla linjoilla, jos puhutaan KOVASTA kunnosta. Tosin todellisuudessa 3000 m Cooper on lähinnä vitsi verrattuna noihin voimatuloksiin, vaikea uskoa että sen Cooperin nostaminen sieltä rapakunnon 2400-2500 metristä voi olla niin vaikeaa. Kannattaa muistaa että maailmalta löytyy ihmisiä jotka pystyvät/pystyisivät yli 5000 m tulokseen.