Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet?

MyProteinin tuotteita massilta tähän asti tilannut hyvään hintaan ja aina tullut nopeasti perille, nyt kuitenkin tilasin Massin suklaaheraa ja koska maustamatonta bcaa:ta ei saanut otin "sinistä vadelmaa" ja "kirpeää omenaa" ja on nuo kaikki em. niin tajuttoman ällömakeita että ei pysty käyttämään. Tuntuu, että hampaat sulaa suuhun ja shekkerikin värjäyty sinisen väriseksi, ihan luonnotonta tavaraa :yäk:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy tuoda oma lusikkakin tähän soppaan.Tänään tein tilauksen kun näytti alennuksia olevan mukavasti.Tilauksen kun sain maksettua niin paytraili ei enää ohjannutkaan massin sivuille takaisin.Tämän jälkeen takaisin massin sivuille,jossa voin todeta,että tilaus ei ole lähtenyt mihinkään etenemään,mutta verkkopankista kumminkin veloitettu.Useita tilauksia tuolta tehneenä täytynee todeta,että taisi tämä olla viimeinen kerta kun tuolta tilaan.Aspaan pistin viestiä,mutta siellä taitaa olla porukka "kipeänä" niin tuskin tulee ainakaan kovin nopeasti vastauksia.

Perus maanantai siis:mad:
 
Miksi te maksatte tilauksenne verkkopankin kautta? Eikö Anttila opettanut yhtään mitään? Kaikki Massin tilaukset olen maksanut paypalilla, koska se nyt vaan on järkevä maksumuoto.Tilasin eilen taas pari säkkiä pieruheraa, mutta tulee jos tulee, ongelmatilanteessa Paypal auttaa. Pelkästään tuon kusimutterimaisen aspan takia fiksumpi hoitaa maksaminen välikäden kautta. Uskomattoman paska asiakaspalvelu, mutta halvat hinnat.
 
18.10. tilasin ja postista noudin kahta päivää myöhemmin. Ei mitään ongelmaa.

@pakkiis PayPal on toimija siinä sinun luottokorttisi ja maksunsaajan välissä. Eli teknisesti se maksaminen ei sinulla juuri eroa, kun syötät korttisi tiedot PayPalille ja maksu kirjautuu sitten sitä kautta myyjälle. Paypal on siitä hyvä, että sitä kautta saat omalla rahallesi aika voimakkaasti suojaa, eli jos tavara ei tule, niin voit reklamoida paypalille, joka palauttaa summan sinulle ja perii sitä myyjältä sitten. Käsittääkseni varmemmin saat rahasi takaisin paypalilta kuin saisit luottokorttifirmalta suoraan. Ja siis toki paypal-tililleen voi itse siirtää rahaa ja maksaa sitä kautta, eli ei tarvitse edes luottokorttia.
 
Käsittääkseni varmemmin saat rahasi takaisin paypalilta kuin saisit luottokorttifirmalta suoraan.

Muutama fakta olisi kiva tähän kohtaan... voihan sen ajatella niin, että PayPalin kautta olet suojattu kahdesti, jos käytät PayPalissa luottokorttia. Luottoyhtiöiden kanssa ei kyllä ole tähän päivään mennessä ollut mitään ongelmia eli mulle on riittänyt luottokortti.
 
Kuluttajansuojalaissahan tuo määritellään... Kilpailu- ja kuluttajavirastossa sanotaan näin:

"Jos maksoit luottokortilla, voit vaatia myyjän lisäksi hyvitystä aina myös luotonantajalta. Voit kääntyä luotonantajan puoleen esimerkiksi tilanteessa, jossa yritys ei toimita ostosta, ostoksesta on laskutettu väärin tai tuotteessa on myyjän vastuulle kuuluva virhe, jota yritys ei suostu hyvittämään. Luotonantaja ei ole velvollinen palauttamaan enempää kuin luottoyhtiölle on maksettu."

Myyjällä ja luottokunnalla on yhteisvastuu hyvittää kuluttajalle esimerkiksi toimittamatta jäänyt tilaus. En sitten tiedä käytännössä miten tuo tapahtuu tai kumman kautta saa helpommin massit takaisin.
 
Onko muilla ollu ongelmia noiden säkkitavaroiden pussinsulkijoiden kanssa? Itellä kaks 4kg pussia heraa ja molemmista repes sulkijanauhat jossai kymmenen avauskerran tietämillä. Vittumainen viritellä noita kiinni naruilla tai muilla vermeillä...

MyProteinin tuotteita massilta tähän asti tilannut hyvään hintaan ja aina tullut nopeasti perille, nyt kuitenkin tilasin Massin suklaaheraa ja koska maustamatonta bcaa:ta ei saanut otin "sinistä vadelmaa" ja "kirpeää omenaa" ja on nuo kaikki em. niin tajuttoman ällömakeita että ei pysty käyttämään. Tuntuu, että hampaat sulaa suuhun ja shekkerikin värjäyty sinisen väriseksi, ihan luonnotonta tavaraa :yäk:
Itellä tuo 'kirpeä omena' ja kyllä se suht hyvin menee, annostusta joutuu vaan säätämään pikkasen. Onneks teho säilyy kun käyttää harvoin ni uskaltaa tehä ohjetta laimeempia sekotuksia :D
 
Onko muilla ollu ongelmia noiden säkkitavaroiden pussinsulkijoiden kanssa? Itellä kaks 4kg pussia heraa ja molemmista repes sulkijanauhat jossai kymmenen avauskerran tietämillä. Vittumainen viritellä noita kiinni naruilla tai muilla vermeillä...


Itellä tuo 'kirpeä omena' ja kyllä se suht hyvin menee, annostusta joutuu vaan säätämään pikkasen. Onneks teho säilyy kun käyttää harvoin ni uskaltaa tehä ohjetta laimeempia sekotuksia :D
Huonoja ovat pussinsulkijat. Oon päätynyt käyttämään kannellista isoa muoviastiaa, johon aina tyhjennän pussin kerralla.
 
Muutama fakta olisi kiva tähän kohtaan... voihan sen ajatella niin, että PayPalin kautta olet suojattu kahdesti, jos käytät PayPalissa luottokorttia. Luottoyhtiöiden kanssa ei kyllä ole tähän päivään mennessä ollut mitään ongelmia eli mulle on riittänyt luottokortti.

Todnäk, ja itse varmaan ajatuksissani sotken eron pankki- ja luottokortilla. Siksi se on tuollaisena epämääräisenä heitetty. PayPal kuitenkin kaikkiaan luo ostajalle todella ison suojan, ja sitähän nykyisin ulkomaiset nettihuijaritkin käyttää. Lähettävät maksun sitä kautta, sinä lähetät paketin, ja sitten he väittävätkin, että mitään pakettia ei koskaan tullut, jolloin PayPal palauttaa rahat ja sinä hävisit sekä tuotteen että rahat.

En itse ole koskaan joutunut rahojani mitään kautta karhuamaan takaisin, niin en osaa suoraan sanoa, että mistä helpoiten tulee.
 
Taas kerran saapui paketti tuttuun tyyliin päivässä. Täytyy vaan ihmetellä noita tapauksia mitkä täällä kirjoittelee.
 
Taas kerran saapui paketti tuttuun tyyliin päivässä. Täytyy vaan ihmetellä noita tapauksia mitkä täällä kirjoittelee.

Itse tilasin useita tuotteita 30.10. eikä vieläkään ole paketti lähtenyt matkaan. Ensin selitykseksi tuli se että yhtä tuotetta ei ole ja se joudutaan poistamaan tilaukselta ja viimeisin selitys oli että tilaus on jumissa järjestelmässä.

Useita kertoja tilannut tuolta ja aina on lähtenyt samana päivänä paketti matkaan (jos on tilannut ennen klo 14), mutta tällä kertaa tökkii ja pahasti.
 
Tilasin perjantai-iltana 4.11 ja maanantaina 7.11 iltapäivästä tuli viesti, että paketti on matkalla. Tilauksia olen tehnyt tusinan verran ja kertaakaan ei ole ollut ongelmia.
 
No hyvä tietää että toimitukset jatkuvat ettei ainakaan vielä tarvitse pelätä pahinta. Hieman kyllä ihmetyttää että miksi tuota tilaustani ei voida vaikka kopioida tai tehdä jollain tapaa uudestaan ja laittaa tuotteita matkaan. Laittoivat kyllä viestissä että voin halutessani peruuttaa sen, mutta en halua perua sitä vaan haluan kuitenkin saada tilaamani tuotteet.
 
Itse tein puolentoista vuoden tauon jälkeen tilauksen massilta kun edullisesti sai recoverya, vituiksihan tämä toki meni kuten aikoinaankin, maanantaista perjantaihin näytti olevan käsittelyssä jonka jälkeen peruutin tilauksen, paypalilla maksoin.
 
Onneks maksoin tilaukseni tilisiirtona. :(:ruoska: Saankin odottaa rahojeni palautusta hamaan loppuun saakka.
Säästyypähän massit.
Tosiaan olikohan 14.10 tein tilauksen.
Peruutin tilauksen 20.10
Sain vahvistuksen peruutuksesta 27.10, vasta/heti sen jälkeen kun olin ilmoittanut ottavani yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan ja poliisiin. 27.10 ilmoitettiin, että rahat palautetaan 3-5 päivässä.
No... Mitäpä luulette, tuliko rahat tililleni? :oujee: No. Ei tietenkään tullut.
3.11 soitin massiin. Vihdoin ja viimein oli vaivauduttu ottamaan vastaaja päältä ja iloisena yllätyksenä olikin suomalainen asiakaspalvelija.
Annoin tilinumeroni ym. Tiedot ja asiakaspalvelija sanoi, että saattaa mennä 10päivää, että rahat tililläni.
Vielä ei ole näkynyt, mutta toivossa on hyvä elää.
Muistaakseni kuluttajaneuvoja sanoi, että 30 päivää peruutuksesta kuuluu olla rahat palautettu.
 
Onneks maksoin tilaukseni tilisiirtona. :(:ruoska: Saankin odottaa rahojeni palautusta hamaan loppuun saakka.
Säästyypähän massit.
Tosiaan olikohan 14.10 tein tilauksen.
Peruutin tilauksen 20.10
Sain vahvistuksen peruutuksesta 27.10, vasta/heti sen jälkeen kun olin ilmoittanut ottavani yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan ja poliisiin. 27.10 ilmoitettiin, että rahat palautetaan 3-5 päivässä.
No... Mitäpä luulette, tuliko rahat tililleni? :oujee: No. Ei tietenkään tullut.
3.11 soitin massiin. Vihdoin ja viimein oli vaivauduttu ottamaan vastaaja päältä ja iloisena yllätyksenä olikin suomalainen asiakaspalvelija.
Annoin tilinumeroni ym. Tiedot ja asiakaspalvelija sanoi, että saattaa mennä 10päivää, että rahat tililläni.
Vielä ei ole näkynyt, mutta toivossa on hyvä elää.
Muistaakseni kuluttajaneuvoja sanoi, että 30 päivää peruutuksesta kuuluu olla rahat palautettu.

Itsellenikin luvattiin palauttaa rahat 3-5 päivässä, 5 arkipäivää on kuitenkin vasta mennyt, odotan vielä ensi viikon ajan ja katsotaan sitten miten toimitaan.
 
Onhan se todella ikävää jos tuotteita ei saa kun ne on tilattu, aina ei kuitenkaan jostain syystä asiat mene putkeen ja vielä kummempaa kun ne kasautuu yhdelle asiakkaalle.
Tämä on nyt puhdasta mutuilua ja puoliksi vittuilua mutta tuo ossi on varmaankin sellainen mulkku asiakas joka soittaa ja lähettää meiliä tunnin välein vaikka asia ei siitä muutu miksikään ja tilauspäässä ihan vain vittuillaakseen tehdään kaikki hitaasti tai ei ollenkaan tappiin saakka.
Jotenkin ihmisen luonnetta kuvaa sekin että jaksaa rekisteröityä yhdelle palstalle vain itkeäkseen jostain asiasta, voisin veikata että nimimerkkiä löytyy vauva ja kaksplus palstoilta jossa itketään muidenkin verkkokauppojen toimintaa tai yleensä ihan vain toimintaa?
 
Onhan se todella ikävää jos tuotteita ei saa kun ne on tilattu, aina ei kuitenkaan jostain syystä asiat mene putkeen ja vielä kummempaa kun ne kasautuu yhdelle asiakkaalle.
Tämä on nyt puhdasta mutuilua ja puoliksi vittuilua mutta tuo ossi on varmaankin sellainen mulkku asiakas joka soittaa ja lähettää meiliä tunnin välein vaikka asia ei siitä muutu miksikään ja tilauspäässä ihan vain vittuillaakseen tehdään kaikki hitaasti tai ei ollenkaan tappiin saakka.
Jotenkin ihmisen luonnetta kuvaa sekin että jaksaa rekisteröityä yhdelle palstalle vain itkeäkseen jostain asiasta, voisin veikata että nimimerkkiä löytyy vauva ja kaksplus palstoilta jossa itketään muidenkin verkkokauppojen toimintaa tai yleensä ihan vain toimintaa?

Yllättävää kyllä, ei ole ikinä ollut ongelmia esim. Fitnesstukun kanssa. Aina kaikki tullut ajallaan. Eikä kyllä tule mieleen muitakaan firmoja, minkä kanssa olisi ollut vaikeuksia tilauksissa.
Kuitenkin tullut tilailtua aika paljon netin kautta.
Narunpätkällä taitaa olla läheinen suhde massiin:pano: kun tuntuu menevän tunteisiin. Näyttääpä näitä ongelmia muillakin olevan.
Ja kyllähän se niin menee omalla kohdallani, että jos asiakaspalvelu ei vaivaudu vastaamaan, niin kiihtyvällä tahdilla sieltä yritän vastausta saada.
Jos asiakaspalvelu hoidetaan täysin päin helvettiä alusta lähtien, niin turha siitä on asiakkaille kiukutella ja vittuillakseen pidentää tilauksen käsittelyä.
Ei siitä minulle järisyttävän suurta haittaa ole, firman maine ja kukkaro siitä kärsivät.
Selvästi narunpätkällä ei ole hyvästä asiakaspalvelusta mitään käsitystä.
Jännä, miten jaksat puolustella firmaa, mikä hoitaa asiansa osassa tapauksista päin helvettiä, mutta suotakoon se sinulle.
Koska tuntuu tuo ihmisen ajatusmaailman tuntemus olla noin heikkoa, kerronpa vielä syyn miksi tänne rekisteröidyin.
Katsos, täällä pakkotoistolla on paljon ihmisiä ketkä tilailevat lisäravinteita. Kun ensimmäiset epäilyt tavaran toimituksen vaikeudesta heräsivät, ajattelin googlettaa onko minkälainen firma kyseessä ja onko muilla ollut toimituksissa ongelmia. Yllätys yllätys, olihan niitä muillakin. Sitten ajattelin muilta käyttäjiltä tiedustella asiaa. Näin, aika yksinkertaista, eikö?
 
Eipä ole mitään yhteyttä ko. firmaan mutta kyllä teen asiakaspalvelua ja tunnistan vittumaisen asiakkaan.
Jos muutamalla on muutaman viikon myöhässä niin....

No nyt olet varmaan onnellinen kun pääsit öyhöttämään tänne asiasi ja olet saanut rahasi takaisin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom