Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet?

Sama täällä. Massilta aina tullut paketit ajoissa. Nyt viimeksi taisi mennä juuri tuo 3 päivää.

Ottaisin tosin huomioon sen, että fredastaire on pari viikkoa vanha käyttäjä ja molemmat postaukset on tuota samaa narinaa tilausajoista. Muilla tuntuu kuitenkin tilaukset tulevan ajallaan.
Mitäs se mihihkään liittyy olenko pari viikkoa, vai 20 vuotta vanha käyttäjä. Jos viitsit katsoa viestejä taaksepäin, niin on näitä ongelmia ollut muillakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kymmeniä tilauksia Massilta ja aina tulleet 2-3 päivässä. Viime viikolla viimeksi. Ja olipa kiva tilata kunnon läjä heraa 7e kilohinnalla.
Olen minäkin ollut vuosia Massin asiakkaana, eikä aikaisemmin ole ollut mitään ongelmia. Sehän tässä mystistä onkin, että useimmilla homma tuntuu pelaavan. Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun monta kertaa, aina joku hämärä selitys, että on joku ongelma, jonka yritämme korjata. Kaikki tuotteet pitäisi kuulemma olla varastossa, mutta ei vaan saada pakettia lähtemään. Vaikea ymmärtää.

Olen minäkin ollut vuosia Massin asiakkaana, eikä aikaisemmin ole ollut mitään ongelmia. Sehän tässä mystistä onkin, että useimmilla homma tuntuu pelaavan. Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun monta kertaa, aina joku hämärä selitys, että on joku ongelma, jonka yritämme korjata. Kaikki tuotteet pitäisi kuulemma olla varastossa, mutta ei vaan saada pakettia lähtemään. Vaikea ymmärtää.
Onkohan se joku heidän tilausjärjestelmän sekoilua vai mitä. Ehkäpä se joku kerta mutkin yllättää, kun herat alkaa olla lopussa ja sitten tilaus alkaakin viipyä.

Laitoin tilauksen viime viikolla.
Kyselin tilaukseni perään tänään, yllättäen selittämättömiä ongelmia.
Saas nähdä onko konkurssissa, vai miksi on niin vaikea laittaa paketit ajoissa postiin.
Suosittelisin olla tilaamatta heiltä, niin pitkään ennen kuin on ongelmat selätetty.
Toivottavasti edes onnistuu tilauksen peruutus.

Kyllä mulle tuli d vitamiinit postiin parissa päivässä, ainoa miinus firmalle siitä, että olivat lähettäneet ne johonkin vitun vantaalle.

Suosittelisin ihmisiä, ketkä edes harkitsee tilaavansa tavaraa Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 sivustolta, olla yksinkertaisesti tilaamatta sieltä mitään. Tällä viikolla ei ole enään käyttäjätilin kautta tehtyihin kyselyihin vastattu ja puhelimessa vastaaja päällä. Viime viikolla puhelut ohjautuivat englannin kieliseen palveluun.
Onneksi olkoon niille, ketkä tavaransa on sieltä saanut. Jos jollain muulla tavarat saamatta ja vaikeuksia saada ketään sieltä kiinni, laittakaa viestiä. Olen tällä viikolla yhteydessä kuluttajariitalautakuntaan asiasta.

Hämmentävää kyllä miten erilaista kohtelua on. Eilen hain taas postista heidän tuotteita jotka taas tuli parissa päivässä. Varmaan kymmeniä tilauksia tullut moitteetta. Ja niin halpaa on ollut, että ei kalliiksi muutu vaikka joku kerta jäisi tulematta.

Hämmentävää kyllä miten erilaista kohtelua on. Eilen hain taas postista heidän tuotteita jotka taas tuli parissa päivässä. Varmaan kymmeniä tilauksia tullut moitteetta. Ja niin halpaa on ollut, että ei kalliiksi muutu vaikka joku kerta jäisi tulematta.

Pahoittelut jo valmiiksi kysymyksestäni...
Onko sulla mahdollisesti sidonnaisuuksia kyseiseen firmaan?
Sellaisen käsityksen saa viesteistäsi.
Esimerkkinä muutama viesti takaperin, missä kehut mukavasti 7€ kilohintaa herassa.
Eikä siis millään pahalla, sellainen käsitys tulee.
Voitko laittaa vaikka yv:nä kuvakaappauksen edellisestä tilauksestasi, niin sais vähän todistusaineistoa siitä, että homma edelleen firmalla toimii?

Jos joku tosiaan on tavaraa kyseisestä paikasta saanut lähiaikoina, viitsisittekö laittaa vaikka sähköpostiini kuvakaappauksen ym. Vastaavaa, josta ilmenee tilaus aika ja milloin toimitettu? Ossi0000@luukku.com
Alkaa vainoharhat lyömään pahasti päälle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pahoittelut jo valmiiksi kysymyksestäni...
Onko sulla mahdollisesti sidonnaisuuksia kyseiseen firmaan?
Sellaisen käsityksen saa viesteistäsi.
Esimerkkinä muutama viesti takaperin, missä kehut mukavasti 7€ kilohintaa herassa.
Eikä siis millään pahalla, sellainen käsitys tulee.
Voitko laittaa vaikka yv:nä kuvakaappauksen edellisestä tilauksestasi, niin sais vähän todistusaineistoa siitä, että homma edelleen firmalla toimii?
Ei ole mitään muita sidonnaisuuksia kuin asiakkaana olen ollut. Mahtoikohan toi mun rävellys onnistua. En ollut koskaan ottanut ennen kuvakaappausta.

Liitteet

• mass.png
    mass.png
    119,3 KB · Katsottu: 412
Pakko varmaan uskoa, että tavaraa on tosiaan tullut ainakin 3.10 asti. Pahoittelut ja kiitokset kuvasta.
On kyllä erikoinen tapa toimia kyseisellä firmalla. Ei vastata puhelimeen, eikä viesteihin. Toisilla toimii ja toisilla ei sitten mitenkään.
Ei varmaan auta kun tilailla muualta ja tehdä ilmoitus kuluttajariitalautakuntaan.
Ei 100€ rahana edes juuri tunnu missään, mutta tätä vitutuksen määrää ei rahalla voi mitata....tai voi, mutta tuskin kukaan siitä mitään mulle maksaa.

Mass myynyt myös niitä MyProtein tuotteita. Niitähän voi tilata suoraankin. Kestää vaan kauemmin tulla. Ja ne myös lähettää niitä alennuskoodeja koko ajan. Vai onko noi jotenkin samaa lafkaa? Oon noista massin tuotteista miettinyt olisiko laadussa jossain kohdin säästetty, kun ovat niin halpoja.

Myprotein omistaa Massin. Massin omatkin tuotteet valmistaa nykyään siis Myprotein, vai mikä The Hut Group viralliselta nimeltä onkaan.

The hut group tai the hut ltd jne...
Laitoinkin sinne suoraan viestiä tästä erikoisesta toiminnasta suomen päässä. Saa nähdä onko kiinnostusta asiaan siellä päin.
Ainakin suomen toimintoja tais hoitaa active nutrition international oy.
Firman taloustietoja kun tarkastelee, niin aika heikon näköistä on, tosin siihen voi olla miljoona eri syytä.
Siinä mielessä erikoista, kun noin iso kansainvälinen firma, millä ollut kaikki mahdollisuudet vetää iso siivu markkinoista, mutta kaiken lukemani perusteella ei enää hirveän suosittu.
Asiakaspalvelu uusiks, firman johto uusiks ja markkinointirahaa riittävästi oikeisiin paikkoihin, niin pieni mahdollisuus saada talous kuntoon.

Mass.fin Facebookista:

"HUOM! ASIAKKAAT: MASSIN ASIAKASPALVELUSSA RUUHKAA
Pahoittelemme ruuhkaa asiakaspalvelussa, henkilökuntamme on sairaana ja pyrimme purkamaan viestejänne mahdollisimman nopeasti. Kaikki viestit ja tiedustelut ovat tulleet perille, vastaamisessa vain nyt kestää normaalia kauemmin. Pahoittelut!"

Mass.fin Facebookista:

"HUOM! ASIAKKAAT: MASSIN ASIAKASPALVELUSSA RUUHKAA
Pahoittelemme ruuhkaa asiakaspalvelussa, henkilökuntamme on sairaana ja pyrimme purkamaan viestejänne mahdollisimman nopeasti. Kaikki viestit ja tiedustelut ovat tulleet perille, vastaamisessa vain nyt kestää normaalia kauemmin. Pahoittelut!"
Vähän haiskahtaa kyllä, mutta toivottavasti olen väärässä.
Onko muut huomanneet muuten tuon referral-systeemin? Ja onks se aina ollu olemassa vai onko multa vaan jäänyt huomaamatta? Monissa suomalaisissa alan videoissa näkyy paljon noita "saat jopa 65 % alennusa tämän linkin kautta" ja niin edelleen.

Pitäisi kohta tilata tavaraa ja ajattelin tehdä sen tuolta, luottokortilla kun maksaa niin rahansa saa jokatapauksessa takaisin.
Itse asiakaspalveluakin tehneenä tiedän että eri asiakkaat saa eri palvelua ja toisille vastaaminen saattaa kestää kun samaa asiaa kysytään jopa monta kertaa päivässä vaikka on vastaus annettu eikä se siitä mihinkään muutu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom