- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 9
:D Eipä ole rahoja vielä näkynyt.
Jos muutamalla on muutaman viikon myöhässä...
Eikä tällä nyt ole minkäänlaista vaikutusta onnellisuuteen, ennemminkin toivoisin, että mass muuttaisi käytäntöjään siihen suuntaan, että hommat hoituisi hyvässä hengessä ja tilauksia koskevista ongelmista informoitaisiin asiakkaita välittömästi, kun huomataan, että toimitus ei ole lähtenyt luvatussa ajassa liikkeelle.
Mielellään vielä eritellään ongelman laatu, niin ei jää epäselvyyttä.
Säästyyhän siinä aikaa, kun ei tarvitse lukea niitä huonon asiakkaan vittumaisia tiedusteluja asiasta.
Mikäli minulle olisi asiasta ilmoitettu ja perusteltu, olisin hyvin todennäköisesti ollut tyytyväinen ja kiltisti odottanut hetken lisää.
Toivottavasti massilla mietitään hetki voiko käytäntöjä parantaa, että ei tulisi turhia ongelmia heille, eikä asiakkaille.
Omalta osaltani mass on kokeiltu ja ikävä kyllä en enää sieltä yritä tavaraa saada.
Mutta turha se on asiakkaita leimata vittumaisiksi, jos myyjän puolelta on ongelmat lähtenyt liikkeelle.
Ei ole tapana turhasta lähteä vittuilemaan, vaan ensin kysytään nätisti ja mikäli ei vaivauduta vastaamaan, alkaa pinna kiristymään.
Jos muutamalla on muutaman viikon myöhässä...
Eikä tällä nyt ole minkäänlaista vaikutusta onnellisuuteen, ennemminkin toivoisin, että mass muuttaisi käytäntöjään siihen suuntaan, että hommat hoituisi hyvässä hengessä ja tilauksia koskevista ongelmista informoitaisiin asiakkaita välittömästi, kun huomataan, että toimitus ei ole lähtenyt luvatussa ajassa liikkeelle.
Mielellään vielä eritellään ongelman laatu, niin ei jää epäselvyyttä.
Säästyyhän siinä aikaa, kun ei tarvitse lukea niitä huonon asiakkaan vittumaisia tiedusteluja asiasta.
Mikäli minulle olisi asiasta ilmoitettu ja perusteltu, olisin hyvin todennäköisesti ollut tyytyväinen ja kiltisti odottanut hetken lisää.
Toivottavasti massilla mietitään hetki voiko käytäntöjä parantaa, että ei tulisi turhia ongelmia heille, eikä asiakkaille.
Omalta osaltani mass on kokeiltu ja ikävä kyllä en enää sieltä yritä tavaraa saada.
Mutta turha se on asiakkaita leimata vittumaisiksi, jos myyjän puolelta on ongelmat lähtenyt liikkeelle.
Ei ole tapana turhasta lähteä vittuilemaan, vaan ensin kysytään nätisti ja mikäli ei vaivauduta vastaamaan, alkaa pinna kiristymään.