Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet?

Positiivinen fiilis sittemmin haihtunut, koska mitään ei tuon jälkeen kuulunut ennenkuin kyselin asiasta ja sittenkin pelkkä "tutkimme asiaa edelleen". Eli tästä lähtien jää massin jauhot ostamatta. Nyt pitää vaan koittaa etsiä joku toinen kohtuu edullinen isolaatti tilalle.
Myproteinilla ainakin löytyy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mass Soija 90 hyvä lisä toisen valmistajan maustettuun heraan... ei enää niin ällön makeaa. Tulee myös vehnän kans miksinä tosi hyviä lättyjä ja pannaria.
- Turhan kallista, mutta harva valmistaja tarjoaa enää kunnollista Soija isolaattia.

Pitkästä aikaa pitää avautua.

Kokemukset Fitnesstukku koodi pakkotoisto15'stä.

- 13.12 sain vinkin että nyt on Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 verkkokaupassa todella alhaiset hinnat. Menin kauppaan ja tein tilauksen. Suuri määrä mutta pelkästään omaa käyttöä ajatellen.
- Tilauksen status oli viikon että "käsitellään". Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 mainostaa alhaisia hintoja ja nopeita toimituksia.
- 17.12 sain sähköpostin jossa pahoiteltiin viivettä ja luvattiin priorisoida tilaus.
- Tänään 20.12 olin heihin yhteydessä ja kysyin tilauksen statusta.
- Sain vastauksen että tilauksen käsittelyssä on ongelmia. He aikoivat tutkia asiaa ja lähettää tilauksen niin pian kuin mahdollista tai perua tilauksen.
- Tuosta tunti eteenpäin ja sain viestin että tilaus on peruttu ja saatesanat että "Mikäli tuotteet on jo ehditty veloittaa tililtä palautamme rahat 3-5 arkipäivän kuluessa."
- Lähetin kriittisen ,mutta asiallisen vastineen tästä toimintatavasta. Minä en asiakkaana ollut tehnyt mitään virhettä. Jos heillä oli kämmi verkkokaupan hinnoittelussa, oikea tapa Fitnesstukku koodi pakkotoisto15'llä olisi ollut olla minuun yhteydessä ja myöntää että kämmi sattui, voidaanko löytää silti tässä joku kompromissi. Nyt firma ilmoitti tylysti että tilaus peruttu.

- Eikä tuossa vielä kaikki. He vastasivat kyllä toiseen palautteeseeni ja kertoivat siinä virheestä verkkokaupan hinnoittelussa. Tässä palautteessa oli sitten tämä osio:
Mikäli tilauksen maksu on jo käsitelty ja olet maksanut käyttäen PayPal tiliiä tai maksukorttia, palautamme summan 3-5 arkipäivän kuluessa tilauksen peruuttamisesta.

Mikäli olet maksanut Verkkopankin kautta pyydämme teitä ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelumme tavoitat puhelimitse numerosta 09-74790116

- Eli, minä asiakkaana, joka en ollut tehnyt mitään virhettä, jouduin vielä soittamaan asiakaspalveluun erikseen ja pyytämään hyvitystä pankkitililleni. Soitin ja sain kuulla sieltä että rahat ovat tililläni takaisin arviolta 10 päivän päästä!

Eli tässä varoituksen sana Fitnesstukku koodi pakkotoisto15'stä. Arvatkaapa tilaanko sieltä enää ikinä mitään?

Pitkästä aikaa pitää avautua.

Kokemukset Fitnesstukku koodi pakkotoisto15'stä.

- 13.12 sain vinkin että nyt on Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 verkkokaupassa todella alhaiset hinnat. Menin kauppaan ja tein tilauksen. Suuri määrä mutta pelkästään omaa käyttöä ajatellen.
- Tilauksen status oli viikon että "käsitellään". Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 mainostaa alhaisia hintoja ja nopeita toimituksia.
- 17.12 sain sähköpostin jossa pahoiteltiin viivettä ja luvattiin priorisoida tilaus.
- Tänään 20.12 olin heihin yhteydessä ja kysyin tilauksen statusta.
- Sain vastauksen että tilauksen käsittelyssä on ongelmia. He aikoivat tutkia asiaa ja lähettää tilauksen niin pian kuin mahdollista tai perua tilauksen.
- Tuosta tunti eteenpäin ja sain viestin että tilaus on peruttu ja saatesanat että "Mikäli tuotteet on jo ehditty veloittaa tililtä palautamme rahat 3-5 arkipäivän kuluessa."
- Lähetin kriittisen ,mutta asiallisen vastineen tästä toimintatavasta. Minä en asiakkaana ollut tehnyt mitään virhettä. Jos heillä oli kämmi verkkokaupan hinnoittelussa, oikea tapa Fitnesstukku koodi pakkotoisto15'llä olisi ollut olla minuun yhteydessä ja myöntää että kämmi sattui, voidaanko löytää silti tässä joku kompromissi. Nyt firma ilmoitti tylysti että tilaus peruttu.

- Eikä tuossa vielä kaikki. He vastasivat kyllä toiseen palautteeseeni ja kertoivat siinä virheestä verkkokaupan hinnoittelussa. Tässä palautteessa oli sitten tämä osio:
Mikäli tilauksen maksu on jo käsitelty ja olet maksanut käyttäen PayPal tiliiä tai maksukorttia, palautamme summan 3-5 arkipäivän kuluessa tilauksen peruuttamisesta.

Mikäli olet maksanut Verkkopankin kautta pyydämme teitä ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelumme tavoitat puhelimitse numerosta 09-74790116

- Eli, minä asiakkaana, joka en ollut tehnyt mitään virhettä, jouduin vielä soittamaan asiakaspalveluun erikseen ja pyytämään hyvitystä pankkitililleni. Soitin ja sain kuulla sieltä että rahat ovat tililläni takaisin arviolta 10 päivän päästä!

Eli tässä varoituksen sana Fitnesstukku koodi pakkotoisto15'stä. Arvatkaapa tilaanko sieltä enää ikinä mitään?
Toi on kyllä jännä et aina jollain kulkee hyvin hommat ja joillain päin persettä. Nimimerkillä kahdessa päivässä perille tullut paketti.

Olen pari kertaa törmännyt siihen että massin nettisivulla on selvästi tapahtunut virhe. Eli laitettu ihan liian alahainen hinta jollekkin tuotteelle.
Olen koittanut jokella tilata sellaisen ja peruutusta tuli.

Muistelisin kuitenkin, että markkinalaissa tällainen keissi pitäisi kyllä asiakkaalle myydä kyseiseen hintaan. Tietty voivat valehdella, että tuote on nyt loppu.

Itse vajaa kaksi vuotta sitten sain massilta tilailtua kympillä 2,5kg säkin Myprotein Iso:Pro 97 ja 4kg säkin massin protein blendiä.
Eka säkki tuli kivasti perille mutta jälkimmäistä saikin sitten pari kuukautta huhuilla, eipä se huhuilukaan lopulta yhtään haitannut kun lopulta perille tulleessa pussissa oli vuoden verran päiväystä alkuperäiseen kahteen viikkoon nähden.

Olen pari kertaa törmännyt siihen että massin nettisivulla on selvästi tapahtunut virhe. Eli laitettu ihan liian alahainen hinta jollekkin tuotteelle.
Olen koittanut jokella tilata sellaisen ja peruutusta tuli.

Muistelisin kuitenkin, että markkinalaissa tällainen keissi pitäisi kyllä asiakkaalle myydä kyseiseen hintaan. Tietty voivat valehdella, että tuote on nyt loppu.
Aika tapauskohtaista. Yleisesti ottaen jos virhe hinnoittelussa on sellainen, joka voidaan kuitenkin katsoa mahdolliseksi (tavanomainen alennus esimerkiksi), tulee liikkeen myydä kyseinen tuote sillä virheellisellä hinnalla. Jos toisaalta hinta on niin alhainen, että asiakas tietää tai hänen pitäisi tietää sen olevan selvästi virheellinen, on myyjällä oikeus purkaa kauppa.

Mitähän Massilla on nyt menossa? Black Friday -tarjoukset yhä etusivulla, lokakuussa päättyneet pwo-alennuskoodit tarjolla ja taitaa olla kaikki tuotteet merkitty loppuunmyyty -leimalla.
Ovatkohan laittamassa toimintaa pakettiin?

Mitähän Massilla on nyt menossa? Black Friday -tarjoukset yhä etusivulla, lokakuussa päättyneet pwo-alennuskoodit tarjolla ja taitaa olla kaikki tuotteet merkitty loppuunmyyty -leimalla.
Ovatkohan laittamassa toimintaa pakettiin?

Facebookissakin tätä oli spekuloitu, kun viimeisin päivitys on marraskuulta. Harmi, jos näin. Mielestäni Massilla oli parhaimmat protskut niin maultaan kuin koostumukseltaankin. Olisiko jollain suositella vastaavia merkkejä? Fitnesstukun ja Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n prodeja kokeiltu ja aivan eri tasolla kuin nämä Massin tuotteet.

Mielestäni Massilla oli parhaimmat protskut niin maultaan kuin koostumukseltaankin. Olisiko jollain suositella vastaavia merkkejä?
Olen syönyt nyt muutaman kuukauden SELF Micro Whey Activea. Ainakin mitä maustamattomiin isolaatteihin tulee, niin tuo on ollut koostumukseltaan, "maultaan" ja hinnaltaan mulle sopiva. Mukavan hienojakoista jauhoa ja sekoittuu hyvin, ei vaahtoakaan.

Hyi helvetti näitten eaa jauhot,onko ne tahalleen tehty mahdollisimman kammottaviksi? Ei koirakaan juonu.Akalle en ole vielä tarjonnu.

Hyi helvetti näitten eaa jauhot,onko ne tahalleen tehty mahdollisimman kammottaviksi? Ei koirakaan juonu.Akalle en ole vielä tarjonnu.

Joo herat ja moni vitamiini maistun, mut just halval ostin EAA:ta ja IBCAA:ta niin aivan kamalan makuisia. Toki mielipide tämäkin. Nykyään Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n aminot tulee hankittua.

Paskaa myivät priimana ja nythän firma on ollu vissiin nurin pitkään,kaikki loppuunmyyty viimevuonna jo.Saivat mitä tilasivat,myydään paskaa,asia tulee ilmi niin menee se firma nurin.
Pienet on lisäravinnepiirit suomessa ja sana leviää päivissä kaikille jotka käyttää lisäravinteita enemmän ja tilaa netistä.
Ja olihan siellä muutaki paskaa miten vedättivät asiakkaita,täällä yks hermonsa menettänyt:
https://www.tuomasvalimaa.net/blog/kehonkoostumusmittaus-lopetin-massfista-tilaamisen
Ketkähän tuon Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 omistavat? Toiminta lienee lakannut viime vuonna kokonaan?

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom