Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet?

Tilasin pari pussia ibcaa:ta, kahta eri makua, blue rasberry ja grape. Oli ihan järkyttävän makean ja pahan makuisia. Lisäksi näissä oli niin paljon väriaineita että mukikin värjäytyi siniseksi.. Tähän mennessä on mennyt kaikki jauheet alas mutta nämä kaksi veti kyllä pohjat. Parasta tässä on se että kun laitoin tuotearvostelun niin sitähän ei tietenkään julkaistu. Ei vissiin kelpaa kuin positiiviset arviot.
Otin itte kans pari pussia tota blue rasberryä. Täytyy sanoo,että lantrata saa ja huolella esim 5g/1l vettä on juuri sopiva,mutta jos sekoittaa normaaliin lasiin niin puskee kyllä vähän liikaa takas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Otin itte kans pari pussia tota blue rasberryä. Täytyy sanoo,että lantrata saa ja huolella esim 5g/1l vettä on juuri sopiva,mutta jos sekoittaa normaaliin lasiin niin puskee kyllä vähän liikaa takas.

Onkohan samaa myrkkyä joka tuntuu jo hampaissakin sen verran pahalle, että jäänyt itselläni käyttämättä vaikka kuinka olisi vettä.

Tilasin pari pussia ibcaa:ta, kahta eri makua, blue rasberry ja grape. Oli ihan järkyttävän makean ja pahan makuisia. Lisäksi näissä oli niin paljon väriaineita että mukikin värjäytyi siniseksi.. Tähän mennessä on mennyt kaikki jauheet alas mutta nämä kaksi veti kyllä pohjat. Parasta tässä on se että kun laitoin tuotearvostelun niin sitähän ei tietenkään julkaistu. Ei vissiin kelpaa kuin positiiviset arviot.

Itselläkin tuo blue rasberry pisti tosissaan miettimään että kuka näitä jauhoja tuunaa...
Sen sijaan sour apple oli makuna ihan jees eikä ainakaan liian makea.

No enpä ollut sitten ainoa jolla ei nuo uppoa alas. Tuli kyllä mieleen että maistaakohan noita sekoituksia kukaan ennen kuin laitetaan markkinoille, semmoista kuraa oli kyllä. Puhdas bcaa maistuu herkulliselta noihin verrattuna.

Tilasin viimeviikolla 3 x 5 kg suklaa Recoveryä, näköjään saapuneissa säkeissä toisella puolella Recovery ja toisella Wheyn etiketit. Vielä ei ole selvinnyt kumpaa tuotetta säkeissä on. Olkaa tarkkoina saapuneiden tuotteiden kanssa.

Samaa kokemusta täällä, että yhtään huonompaa palautetta ei julkaista.

Ostankin nykyään prodet muualta.

Ite olen Massin tuotteista tykännyt ja hintansa väärtejä ovat olleet. Toimitus myös nopeaa.

Onko muilla ollut ongelmia tilauksien kanssa? Tilasin ison kasan lisäravinteita elokuun puolella, mutta ei vieläkään ole tilaus tullut. Kaikki tuotteet löytyivät varastosta kun tilasin. Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun monta kertaa, mutta koskaan ei tule järkevää vastausta siitä missä tilaus viipyy, aina vain pahoitellaan tilannetta ja sanotaan, että tilaus lähetetään niin pian kuin mahdollista...
Olen ostanut sieltä ravinteita monen vuoden ajan, enää en senttiäkään laita kyseisen firmaan tuotteisiin, sen verran kömpelöä ja huonoa asiakaspalvelua on nyt viime viikkojen aikana ollut. Jos jokin yksittäinen tuote sitten syystä tai toisesta puuttuu, niin en ymmärrä miksi lähetystä ei voi sitten lähettää vaikka kahdessa erässä, tai edes sanoa, että nyt on jokin tuote loppu ja voisinko vaikka muokata tilausta.

Itse tilasin alkuvuodesta Massilta eikä silloin ainakaan ollut mitään ongelmia. Ihmetyttänyt pitkään vain tuo heidän markkinointi, kun aina tuntuu olevan ihan hullut alennukset päällä ja tavaraa saa ihan törky halvalla... Miten tollainen voi olla pitkässä juoksussa kannattavaa? Ei nuo taloustiedotkaan ihan kaunista katsottavaa ole parina viime vuotena kyllä olleet, kun tilikauden tulos tappiolla jo pari vuotta ja omavaraisuusaste miinuksella....

Nyt tuli tilaus parissa kolmessa päivässä. Joskus aikaisemmin tilauksessa meni kolmisen viikkoa kun siitä muka puuttui jotain vaikka nettisivut väittivät tavaraa olleen varastossa. Oli muuten vaikeaa, pyysin silloin että puretaan tilaus yhden tuotteen osalta niin sekään ei käynyt.

Itse tilasin alkuvuodesta Massilta eikä silloin ainakaan ollut mitään ongelmia. Ihmetyttänyt pitkään vain tuo heidän markkinointi, kun aina tuntuu olevan ihan hullut alennukset päällä ja tavaraa saa ihan törky halvalla... Miten tollainen voi olla pitkässä juoksussa kannattavaa? Ei nuo taloustiedotkaan ihan kaunista katsottavaa ole parina viime vuotena kyllä olleet, kun tilikauden tulos tappiolla jo pari vuotta ja omavaraisuusaste miinuksella....
Onko muilla ollut ongelmia tilauksien kanssa? Tilasin ison kasan lisäravinteita elokuun puolella, mutta ei vieläkään ole tilaus tullut. Kaikki tuotteet löytyivät varastosta kun tilasin. Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun monta kertaa, mutta koskaan ei tule järkevää vastausta siitä missä tilaus viipyy, aina vain pahoitellaan tilannetta ja sanotaan, että tilaus lähetetään niin pian kuin mahdollista...
Olen ostanu, mutta eipä t sieltä ravinteita monen vuoden ajan, enää en senttiäkään laita kyseisen firmaan tuotteisiin, sen verran kömpelöä ja huonoa asiakaspalvelua on nyt viime viikkojen aikana ollut. Jos jokin yksittäinen tuote sitten syystä tai toisesta puuttuu, niin en ymmärrä miksi lähetystä ei voi sitten lähettää vaikka kahdessa erässä, tai edes sanoa, että nyt on jokin tuote loppu ja voisinko vaikka muokata tilausta.
Sama juttu. Itsellä ollut tilaus sisällä melkein kuukauden. Olen myös ollut yhtedessä asiakaspalveluun monta kertaa. Kaikkea pitäis kuulemma olla varastossa, mutta on kuulemma ollut jotain ongelmia.Härskiä touhua. Mainoksia ja tarjouksia tulee melkein päivittäin sähköpostiin. Luvataan toimitus seuraavaksi päiväksi, jos tilaa ennen klo.14. On tullut mieleen, että onko tässä menossa joku kusetus. Houkutellaan asiakkaita tarjouksilla, kerätään rahat, eikä ole tarkoituskaan toimittaa mitään, ja pistetään firma konkkaan.

Miten tää toimitus voi vaihdella näin?? Ite tilasin keskiviikkona hera-alessa 8kg ja tänään postista noudin kotiin. Itsellä ollu toistaiseksi mitään ongelmia tilausten kanssa. Mass Whey kivasti alle 7.4 €/kg:rolleyes:

Vajaa kuukausi meni, että sain ravinteet. 14kg tuli jauhoja tilattua kerralla, ihan kivasti sai alennusta kun oli juuri sillon joku tarjous menossa kyseisistä tuotteista. Mutta enää en sieltä mitään tule tilaamaan.

Itse tilasin viikko sitten viikonloppuna ja keskiviikkona hain postista, ainakin minun kohdalla toiminut kaikki niin ettei edes keksimällä keksisi valittamista.

Kuulostaa kyllä oudolta, itse tehnyt kymmeniä tilauksia Massilta ja aina on ollut seuraavana päivänä noudettavissa. Samaa ei voi sanoa yhdestäkään muusta nettikaupasta mitä on tullut kokeiltua. Aiemmin ajatellut että nopeus on nimenomaan yksi Massin valttikortti jolla pelaavat kilpailuasetelmassa mut ilmeisesti heilläkin voi takkuilla pahastikin.

Kuulostaa kyllä oudolta, itse tehnyt kymmeniä tilauksia Massilta ja aina on ollut seuraavana päivänä noudettavissa. Samaa ei voi sanoa yhdestäkään muusta nettikaupasta mitä on tullut kokeiltua. Aiemmin ajatellut että nopeus on nimenomaan yksi Massin valttikortti jolla pelaavat kilpailuasetelmassa mut ilmeisesti heilläkin voi takkuilla pahastikin.

Sama täällä. Massilta aina tullut paketit ajoissa. Nyt viimeksi taisi mennä juuri tuo 3 päivää.

Ottaisin tosin huomioon sen, että fredastaire on pari viikkoa vanha käyttäjä ja molemmat postaukset on tuota samaa narinaa tilausajoista. Muilla tuntuu kuitenkin tilaukset tulevan ajallaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom