Ei.Tiilisukassa sanoi:Eikö se yli meneminen ole pahaksi polville?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei.Tiilisukassa sanoi:Eikö se yli meneminen ole pahaksi polville?
Mä teen samalla tavalla ja se tuntuu luontevimmalta. Kädet on heti olkapäiden ulkopuolella. Eihän niitä sinne tangon ja kropan väliin voi jättää (jos yhtään tajusin, mitä tarkoitit)Belmondo sanoi:-Tein "pystypunnerrusotteella" (peukalot toisella puolella). Kuinka leveällä kädet po? Olkapäiden päällä vai juuri ulkopuolella?
exitusletalis sanoi:Voisiko joku erotella etukyykyn ja zercherin erot jalkoja silmällä pitäen. Noin muutenhan zercher ottaa enemmän keskivartaloon kuin etukyykky.
-Marchi- sanoi:Laitat sen tangon niin lähelle kaulaa kun saat, pieni tukehtumisefektikin voi olla mahdollinen. Mutta ei se mitään meinaa. Sinun ei periaatteessa täytyisi edes pitää siitä tangosta kiinni, vaan jos se on oikeassa paikassa, niin tanko pysyy paikallaan, vaikka kätesi ovat suorassa. Ja harjoittele ihan vaan pelkällä tangolla, äläkä pistä heti 25:sia sinne perään kiinni. Pidä olkapäät kokoajan ylhäällä jne. niin kyllä se siitä lähtee. Jopa minullakin
Chd sanoi:Miksi ihmeessä sen tangon tarvis olla mahd. lähellä kaulaa, mulla se ainaki roikkuu tossa olkapäiden päällä ja pidän käsii ristissä edessä.
Chd sanoi:Miksi ihmeessä sen tangon tarvis olla mahd. lähellä kaulaa, mulla se ainaki roikkuu tossa olkapäiden päällä ja pidän käsii ristissä edessä.
Irtoaako sulla kantapäät maasta ilman koroketta?Bricktop sanoi:Kannattaako etukyykyssä ja kyykyssä yleensäkin pitää jotain lautaa kantapäiden alla jos vartalo taipuu eteenpäin huomattavasti? Vaikka mitä tekis niin etukyykyssäkin mulla taipuu ihan liikaa mitä alemmas menee. Koroke kyllä auttaa siihen mutta hajottaako se polvet?
Kyllä siinä joku mättää jos etukyykytkin tuntuu enemmän takaosastolla.Orid sanoi:Hulkkihan myös monesti moittii, että kyykyt menee enempi takapuolelle kuin reisille. Kai se joidenkin fysiikalle vain on ominaista, että pakarat tekevät suurimman osan työstä kyykyssä.
Pecman sanoi:Kyllä siinä joku mättää jos etukyykytkin tuntuu enemmän takaosastolla.
Onko sulla ylävartalo pystyssä etukyykkyjä tehdessä?Orid sanoi:Enkä keksi enää yhtään uusia ideoita miten kyykyt saisi menenmään pelkästään reisille, tai ees enemmän kuin pakaroille.
Pecman sanoi:Onko sulla ylävartalo pystyssä etukyykkyjä tehdessä?
Pecman sanoi:Irtoaako sulla kantapäät maasta ilman koroketta?
Mun mielestä kannattaa hommata tukevat kengät, joissa on pieni korko kantapään alla (painonnostokengät tms.) ja kyykätä sen verran syvälle kuin hyvällä tekniikalla pystyy. Ahkeraa venyttelyä ja kyykkäämistä niin kyllä se liikkuvuus siitä paranee.