Ei sisään, koska omistan pallit

Originally posted by jambo
Siis tarkotin ton juusto kommentin nyt lähinnä vertauskuvalliseksi.
Mites banaanit, onko niitä pakko myydä? Mutta oikeesti, entä jos kieltäytyy myymästä juustoa, onko pakko perustella miksi ? "Ei vaan huvita enää".

Siinähän se oli lakipykälässä suoraan eli yleisesti noudatettavilla ehdoilla, jotka eivät kuitenkaan syrji sen toisen litanian sisältämillä kriteereillä.

Esim. "Juustoa myydään vain lauantaisin" olisi kai ketään syrjimätön yleinen ehto, mutta sen täytyisi koskea sitten kaikkia eikä vain sitä sillä hetkellä tiskillä olevaa väärän väristä tai sukupuolista juuston ostajaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helppo se on olla hyvännäköinen nainen. Jos ei raha riitä sisäänpääsyyn, voi ottaa narikassa poskeen tai antaa sähkökaapissa persettä, niinkun siinä dokumentissa mikä tuli telkkarista. Mutta minkäs teet, jos olet persaukinen mies. Jos vielä ruma olet, ei portsarin homoudestakaan ole apua sisäänpääsyyn.

Originally posted by Taha

Porttikieltoa ei saa antaa kenellekään.

Kyllä voi! Peruste löytyy tuosta pykälästä:

Järjestyksenvalvojalla on lisäksi oikeus estää pääsy toimialueelleen henkilöltä:
1) jonka aikaisemman käyttäytymisensä perusteella on syytä epäillä vaarantavan
siellä järjestystä tai turvallisuutta;

Juustoa myydään vain silloin kun haluan ja se on sitäpaitsi loppu.
Ei vittu kyllä nyt täytyy tehdä duuniakin välillä vaikka tätä olis kiva vääntää.:thumbs:

Jokaisessa ammatissa on huonoja ja hyviä työntekijöitä.

Jokaisessa ammatissa on huonoja ja hyviä tekijöitä. Samoin vahtimestareissa on hyviä ja huonoja. Itse olen onneksi kohdannut niitä hyviä tyyppejä, päässyt sisään baariin ja viereiset tappelijat on ohjattu ulos. Siis saanut viettää kivaa ja rauhallista iltaa, siitä josta juuri maksaa.

18-vuotiaiden saattaa olla vaikea ymmärtää miksi ei pääse K24 paikoihin sisälle. 24-vuotiaat taas ymmärtävät miksi, kiva olla teinivapaalla seudulla. Mielestäni myös 18-19 vee tytötkin voisi jättää ulos, ei niistä mitään iloa kenellekkään ole. Kireä peppu mutta elämänkokemus nolla.

Ei Siwankaan ole PAKKO sulle myydä juustoo jos kauppias ei halua.

Hieman :offtopic:: Muistelenkohan ihan väärin, kun muistan jostain joskus kuulleeni, että (oliko se nyt) oululaiseen sekatavarakauppaan ei ollut päästetty mannenaikkosta sisälle, niin kauppiaalle rapsahti roimat sakot syrjinnästä? Luonnollisestihan tämä samainen ämmä oli kunnostautunut jo aikaisemmilla reissuilla tavaroiden tunkemisessa hameen helmaan sinne sillinpölähdyksen viereen. Kenties joku voisi varmistaa suuntaan tai toiseen.... :worship:

Originally posted by matrix

Järjestyksenvalvojalla on lisäksi oikeus estää pääsy toimialueelleen henkilöltä:
1) jonka aikaisemman käyttäytymisensä perusteella on syytä epäillä vaarantavan
siellä järjestystä tai turvallisuutta;

Ja tätä syytä voi käyttää oli varsinainen syy mikä tahansa !

ONNEKSI, vältytäänpä monen vatipään v...n h...a ja anna p....u kommentilta !

:worship: vaan kaikille "porttieereille"

Originally posted by Viivi
Se joka ei näitä ns. pelisääntöjä tiedä ei kuulu ravintolaan päästäkkään.
Häh? Jos ei tunne jonkun ravintolan ikärajoja niin ei saisi päästä sisään? Jos ei ole koskaan käynyt kyseisessä ravintolassa / yrittänyt sinne sisään niin ei saisi päästä sisään?

Nyt meni vähän ohi tämän kirjoituksen pointti..

Minä en tiedä ainoankaan ravintolan "pelisääntöjä", eikö minun siis kuulu päästä yhteenkään ravintolaan sisään?

Originally posted by dogi
Häh? Jos ei tunne jonkun ravintolan ikärajoja niin ei saisi päästä sisään? Jos ei ole koskaan käynyt kyseisessä ravintolassa / yrittänyt sinne sisään niin ei saisi päästä sisään?

Nyt meni vähän ohi tämän kirjoituksen pointti..

Minä en tiedä ainoankaan ravintolan "pelisääntöjä", eikö minun siis kuulu päästä yhteenkään ravintolaan sisään?

Minä voin auttaa, kun oven pielessä lukee esim. Ikäraja 24v niin todellisuudessa se tarkoittaa:

Sisään pääsevät kaikki kohtuullisen näköiset naiset 18-20 ikäluokasta ylöspäin. Rumien naisten kohdalla noudatamme 24v ikärajaa.

Miehille ikäraja on ehdoton, paitsi jos mukana on 10+ kappaletta hyvännäköisiä naisia ja planeetat ovat oikeassa linjassa.

Lisäksi molempia sukupuolia koskevat kyseisen ravintolan asiakaskunnan tyylin mukaiset pukeutumisvaatimukset ja kaatokunnossa sisään ei pääse. Jos olemuksessasi on jotakin muuta silmiinpistävän epämiellyttävää (olet esim. poikkeuksellisen ruma nainen tai sinulla kasvaa märkiviä paiseita naamassa), niin pidätämme oikeuden käännyttää sinut tekosyyllä.

Originally posted by Viivi
Ulkonäöstäni en tiedä, mutta mulla onkin isot tissit......
Varovasti nyt hei! Täällä ei itteensä nykymeiningin mukaan kehuta ellei oo esittää kuvia todisteeksi. Lainatakseni erästä aikamme suurta ajattelijaa, pics or STFU! ;)

Originally posted by matrix

1) jonka aikaisemman käyttäytymisensä perusteella on syytä epäillä vaarantavan siellä järjestystä tai turvallisuutta;

Tuo on entisyyden perusteella tehty sisäänpääsyn estäminen, ei porttari.

Asiakkaalle voi tietysti sanoa, että "aion estää sisäänpääsysi entisyyden perusteella seuraavan vuoden ajan", mutta "sinulla on vuoden porttikielto" on tuomio, johon järjestyksenvalvojalla ei ole valtuuksia.

Mutta eikö lopputulos ole asiakkaan kannalta sama? Vuoteen ei kyseiseen lafkaan ole asiaa...

Originally posted by JohnnyB
Mutta eikö lopputulos ole asiakkaan kannalta sama? Vuoteen ei kyseiseen lafkaan ole asiaa...

On tietysti, mutta jos erehdyt antamaan porttarin esim. vittumaiselle juristille, voi olla järkkäkortti höllässä.

Sen verran huonoksi on ainakin täällä Kuopion seudulla portsarin palkkaus päässyt tippumaan ,että vitosen setelillä päsee 18v.pennut sisälle että heilahtaa ja kympillä kaksi:thumbs:
fiksusti kun osaa asian selvittää. (tämä on lupaus) Lähes kaikilla kollegoilla myös sama linja muillakin ovilla.

Originally posted by Hannibal
Helppo se on olla hyvännäköinen nainen. Jos ei raha riitä sisäänpääsyyn, voi ottaa narikassa poskeen tai antaa sähkökaapissa persettä, niinkun siinä dokumentissa mikä tuli telkkarista. Mutta minkäs teet, jos olet persaukinen mies. Jos vielä ruma olet, ei portsarin homoudestakaan ole apua sisäänpääsyyn.

"Olipa ylläri että tämä meni tälle linjalle" :D Joo, siinä tv dokumentissa ("4D miten naiset etenevät urallaan") ei paljon keinoja kaihtettu. Yksi blondi oli päässyt menestyksen makuun laulajan uralla vain sen takia että oli antanut oikeille tyypeille (kymmenille miehille). Karmee totuus :( Miesten puolella vain :david: pärjää.

Jos ei pääse sisään: 1) ihanturha alkaa selitteleen, selittelijät vituttaa 2) turha kitistä, itkeä, uhkailla, sekin vituttaa. Parasta vaan todeta että ehkä seuraavalla kerralla, hyvää illan jatkoa ja mennä muualle.

Harvoin oon joutunut ovella vaikeuksiin ja aina omasta syystä. Kerran yritin 20 vuotiaan k-24 paikkaan. Portsari eväsi pääsymme (2 poikaa eli miehenalkua) sisään. Totesimme että lähetään johonkin muuhun baariin kasvamaan ja toivotettiin hyvät työpäivän jatkot portsarille. Poke totesi tähän, että ootte sen verran fiksuja että tämän kerran menkää sisään. Joten toimii toisinkin päin.

Sais kyllä olla aiiikas hyvä pano, että sen perusteella antaisin jossain firmassa/työssä etuja naiselle vain sen takia, että tämä minulle tarjoaa "vastapalveluksia"...

Mutta täytyy sanoa, ettei tyhjentävää vastausta ole vieläkään tullut siihen varsinaiseen asiaan:
Jos joku juristi-isän teinipoika sattuu baarin ovella jäämään ulos, kun hänen vuotta nuorempi tyttöystävänsä pääsee heittämällä sisään (papereiden katsomisen jälkeenkin) ja kummatkin sattuvat olemaan vielä selvin päin, onko toiminta-ohjeet antanut ravintoloitsija kaulaansa myöten kusessa kun pillikurkun isäpappa päättää perätä jälkikasvunsa oikeuksia?

Minusta tämä on syrjintää. Korjatkaa jos olen väärässä.

"yksityistilaisuus" jne ei minua häiritse. Rahani voin kantaa aivan hyvin muuallekin, kun ikää jo kaikkiin paikkoihin on jo ollut riittävästi... Poken silkka vittuilu sen sijaan ei edesauta ravintolaillan onnistumista ollenkaan..:curs:

Originally posted by KyntöSika

Jos toi toimii, niin eikun puhelimella poliisit paikalle! Jos poke käy asiasta äkäiseksi, eiku joukolla rikollinen nippuun :david:

Naurettavaa toimintaa, noita joka asiasta poliiseja soittelevia paskahousuja on aina baarit väärällään, luuletko sä tosissas että poliisilla riittää aikaa/kiinnostusta tulla selvittämään sitä, kun 18 vuotias kloppi ei pääse Seurahuoneelle. Tilanne vain sattuu olemaan se, että nämä ali-ihmiset jotka eivät solvaamalla, fyysisesti tai uhkailemalla kykene ovimiestä vahingoittamaan, koittavat viimeistä oljenkortta ja soittavat poliisille, ei olis eka kerta kun tämmöinen läskipää on sitten 0400 jälkeen yksin oven ulkopuolella odottelemassa poliisia.

Musta vähän tuntuu, että baarit tosiaankin saavat valita, että tänne ei alle 24v pääse, eihän toi ravintola-ala olisi muuten mistään kotoisin, kun aikuisten tanssipaikoissa sais lain mukaan heilua kakaroita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom