Ei sisään, koska omistan pallit

Originally posted by enforcer
Molemmilla kyllä varmistaa jättävänsä naaman ovimiehen muistiin ;)

Kyllä jotkut vanhemmat henkilöt antavat ihan tosissaan noita 10c tippejä ja pitävät sitä suurena eleenä, ei siinä ole mitään pahaa, kiitos ja tippi on se pienikin kiitos ja tippi ja sitä arvostan. Mutta ei kissa saati sitten poke pelkällä kiitoksella elä, sen takia Suomi on pakkonarikoiden luvattu maa.

Noi "tossa sulle 5c tippiä niin saat ostettua lisää mömmöjä niin jaksat tapella pienempiäs vastaan" -tyypit on sitten asia erikseen. Joskus todella väsyneenä ja vittuuntuneena tekis kyllä mieli tunkea se 5c kaverin penisaukosta pippurikaasua liukuvoiteena käyttäen sisään. Aina jaksan kuitenkin hymyillä ja toivottaa: "hyvää illanjatkoa ja tervetuloa uudestaan."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aiheeseen ohuesti liittyen, kuinka moni palstalainen portsari maksaa kiltisti verot, eläkemaksut yms lakisääteiset velvoitteet? Kiusaus maksamatta jättämiselle on varmaan aika suuri, kun kukaan muu kuin henkilö itse ei välttämättä tiedä portsarin todellisia ansioita. Itse ainakin tunnen muutaman henkilön, jotka ovat ilmoittaneet ovihommista tuloikseen 500€ kuukaudessa, vaikka tulot ovat todellisuudessa viisinkertaiset, parhaillaan jopa kymmenkertaiset. Siinähän saatta vaikka RIKASTUA!

Originally posted by paksi
Aiheeseen ohuesti liittyen, kuinka moni palstalainen portsari maksaa kiltisti verot, eläkemaksut yms lakisääteiset velvoitteet? Kiusaus maksamatta jättämiselle on varmaan aika suuri, kun kukaan muu kuin henkilö itse ei välttämättä tiedä portsarin todellisia ansioita. Itse ainakin tunnen muutaman henkilön, jotka ovat ilmoittaneet ovihommista tuloikseen 500€ kuukaudessa, vaikka tulot ovat todellisuudessa viisinkertaiset, parhaillaan jopa kymmenkertaiset. Siinähän saatta vaikka RIKASTUA!

No tulihan sen perisuomalainen kateus sieltä..
Näitä kiusauksia on varmasti monessa muussakin ammatissa, kaupoissa, ravintoloissa, baareissa on varmasti kiusaus myydä ohi kassan, taksilla on yllättävän helppo suhata ilman mittaria,
toriostoksesta harvemmin saa kuittia, rakennusalalla taas kuitteja on kiusaus kirjoitella ja diilata oikein urakalla jne... että se siitä.

Tuskin Suomen yhteiskunnan veropohja romahtaa, jos jokunen portsari ei muista kaikkia tippejä verotuksessa ilmoittaa. Ilman portsareita poliiseja pitäisi olla helvetisti enemmän, joten luulenpa, että verottajaa kiinnostaa muut eri suuruusluokan epäkohdat ja väärinkäytökset ennenkuin tähän asiaan jaksetaan puuttua.

Ai niin vastaus kysymykseesi:
Ehkä maksan ehkä en so not kunhan rahaa tulee ja treeni kulkee :thumbs:

Originally posted by matrix
Tuskin Suomen yhteiskunnan veropohja romahtaa, jos jokunen portsari ei muista kaikkia tippejä verotuksessa ilmoittaa.

Ai niin vastaus kysymykseesi:
Ehkä maksan ehkä en so not kunhan rahaa tulee :thumbs:

Portsarit taitavat olla suomessa ainoa ammattiryhmä, jonka tuloihin tipeillä on jonkinlainen vaikutus. Ehkä olisi reilua olettaa kaikille portsareille muutaman sadan euron kuukausitulot tipeistä, ja verottaa sen mukaan. Jos tienaisi vähemmän, joutuisi todistamaan sen esittämällä kuitit :)

Joo ihmetyttää, kun porukka haukkuu pokeja ja vittuilee ym. Hehän ovat sielä asiakkaiden turvallisuuden takia! Miettikää nyt jos kaikki ihme kusipäät ja hörhöt voisivat kävellä sisään. Tai jos joku tönäisee takaapäin baaritiskillä (on käynyt) ihan syyttä. Siis haastaa riitaa. Yleensä näillä kavereilla on 0,5s aikaa ostaa juomansa, ennenkuin ovat pihalla. Tulipa kerran poke nostamaan ylös ja pahoitteli tilannetta.

Vähän harmittaa, kun on saanut erittäin hyvää palvelua ja sitten ei kännipäissään muista antaa tippiä. Tosin en mene baariin juomaan sitä siideriä 20e:llä. Se tasoittaa tilannetta.

Itse en ikinä rupea mössöttämään mitään paskaa pokelle. Jos sanotaan että nyt voisit lähteä (liian gänässä tietty :D), niin todellakin ilman mitään mutinoita lähden. Kyllä portsari tietää paremmin. Ehkä tämän takia pääsen vakiopaikkaan jonon ohi. Ja eivät välitä, vaikka olisin hieman liian kännissä;)

Minäkin olen sen verta baareihin jonotellut että näitä poken kanssa kinaajia on ehtinyt nähdä tusinoittain. Ikinä, yhtään ainoata kertaa, en ole nähnyt lässyttäjän vetävän pidempää korttia.

Jotenkin luulisi ihmisten ymmärtävän että ainoa mikä tilanteessa saattaa auttaa on hyvä käytös ja setelit, jokainen >20 vuotias on varmasti sen verran tapauksia nähnyt että realiteettien pitäisi olla tiedossa.

Ei sillä etteikö omakin seurue olisi tullut pysäytetyksi muutamaan otteeseen. Siinä vaan on turha itkeä, joko joukon jurrisin jää pihalle tai sitten yritetään jonnekin muualle.

Melkein pahin ryhmä sivustakatsojan silmin on nuoret naiset (vanhojen ämmien suosimissa paikoissa en tietysti koskaan käykään).. Tyypillinen syy on kun mimmin poikaystävä ei pääsekään sisään tjsp. Mimmit alkaa tivata pokelta nimeä, poken pomoa paikalle ja uhkailevat ties millä, eikä loppua tunnu tulevan sitten millään. Onhan se toisinaan huvittavaa katsella kun neidit tekevät itsestään pelleä pitkään ja hartaasti, mutta vituttaa kun jono ei liiku sitten sinä aikana senkään vertaa. Ukkojen uho ei yleensä kestä yhtä pitkään, imo.

Originally posted by Mäntti

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by rocket

mutta en minäkään kyllä lähtis ees kokeilemaan hopparihousuissa mihinkään ylemmän ikärajan omaavaan raflaan.
[/QUOTE

Originally posted by dogi
minusta on ainakin mukavaa joskus juhlia ilman "hopparihousujakin"
--------------------------------------------------------------------------------

Vois sit ens kerralla yrittää muistaa nostaa ne housut ees munakarvojen yläpuolelle.. :D

Viikon quote?

Älkää nyt prkl menkö yhdistämään minua mihinkään hopparihousuihin :)

Originally posted by matrix
Kyllä jotkut vanhemmat henkilöt antavat ihan tosissaan noita 10c tippejä ja pitävät sitä suurena eleenä, ei siinä ole mitään pahaa,."

Voi jesus mikä lukuvirhe mulla. Luin tosiaan että pitäisit 10€:a pienenä tippinä...Stupid me.

Itsellä on pokekavereita jonkun verran ja kyllä ne kaikki arvostaa minkä tahansa arvosta tippiä melkein vaan. Strippareita vähän harmittaa kun tuli nuo eurot, kun nyt 2 kolikkoa on suurempi raha kuin ennen 20mk seteli. Niitä ilmeisesti hieman etoo ottaa likaista kolikkoa pöksyihinsä... :rolleyes: ei ihme...

Ite olen nyt yrittänyt tipata aina kun olen kuvitellut näkeväni siihen syyn, ymmärtäen portsareiden palkkauksen ja työn vittu-käyrän.

Originally posted by Nat_Ural
Portsarit taitavat olla suomessa ainoa ammattiryhmä, jonka tuloihin tipeillä on jonkinlainen vaikutus.

Taitaa olla portsarit ja stripparit ainoat ammattiryhmät, joiden palkkauksessa otetaan huomioon tulevat tipit. Mm. baarimikko ja/tai tarjoilija voi tienata 100€ tippeinä illassa.

Re: Re: Re: Ei sisään, koska omistan pallit

Originally posted by Hannibal
"No, palauttelut ens kerralla kunnolla, eiks joo? Mut ovi auki, täällä hauki?"?

täydellinen repeäminen la aamusta..:D

Oli pakko kertoa omakin mielipide.
Kyllä hienoa hommaa portsarit tekee kun suojelee mm. mua baarissa...ja en kyllä itse ala valittaa jos ei nyt päästetäkään sisään. en kyllä muista milloin niin olis käyny.

No sit tohon tippiin...en kyllä jaksa antaa esim. 5 euroo mihinkää tippiä kun miettii hintoja mitä baarissa on (no olen opiskelija, niin tämä tietenkin vaikuttaa asiaa että rahaa ei ole liikaa). kyllä voin jos narikka maksaa 1.5 niin antaa sen 2 euroa siihe.

Ja tästä "tipittömästä" kansasta. Suomessa palvelu on lähes kaikissa paikoissa aika paskaa. olen matkustellut suht. paljon et voin noin sanoa.

Originally posted by susi
Loistavaa toimintaa pokelta! Miehiä (tai poikia...) on muutenkin baareissa liikaa naisten lukumäärään nähden.
Täytyy sanoa että olen oikeastaan samaa mieltä... Itse en kaipaa mitään poikia baareissa :)

Ruotsissa oli 1995-96 sama meininki ja ikärajat saattoivat olla tod. ihmeelliset, tyyliin N19-v, M26-v. Siitä tuli Ruotsin eduskunnassakin muistaakseni jotakin polemiikkia, että onko syrjintää tjsp.

Toisaalta toi tuntuu tyhmältä ja syrjivältä, mutta toisaalta olen taipuvainen olemaan samaa mieltä muutamien kommentoineiden kanssa, että suotta sinne baariin/diskoon on ylenmäärin nuoria miehiä päästää. Parempi, jos suunnilleen 50/50 suhteella päästettäisiin naisia ja miehiä. :D On myös selvää, että sisäänpääsyn mahdollisuudet kummasti lisääntyvät esim. 19-v jannullakin, jos on siistit kuteet päällä, ei ole hirveen päissään ja heittää esim. sen 20€ portsarille.

Vaatteet

Samainen Tiikeri ei laskenut minun miestä alku kesästä sisälle, minut laski ja miehen pysäytti (huom. miehen - kaikki yli 30 miehiä, siitä alas päin sakkolihaa) väärästä vaatetuksesta, Vaatteet asialliset, ei provosoivat. Meidän kaverit oli jo sisällä samankaltaisissa vaatteissa, alkuilta ja ei humalassa.
Päätös - ei koskaan Tiikeriin, kyllä kaupungista hyviä kapakoita löytyy.
Muuten päästiin sisälle mutta viimisen kerran niisä vaatteissa.

:offtopic:
Oulussa on kyllä tosi huonot baarit..:rolleyes: Ainakin ne, joihin mä pääseen. Kohta pääsee onneksi 45:seen :kippis1:
jepjep. :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom