Ei sisään, koska omistan pallit

Originally posted by Mike
Musta vähän tuntuu, että baarit tosiaankin saavat valita että tänne ei alle 24v pääse, eihän toi ravintola-ala olisi muuten mistään kotoisin kun aikuisten tanssipaikoissa sais lain mukaan heilua kakaroita.

Jepjep, niin saavatkin. Mutta jos mennään kiltisti lain kirjaimen mukaan niin ikärajan tulee olla sama kaikille. Eli jos baariin on 24 kundeille ja 20 mammoille niin kyseessä on sukupuoleen perustuva syrjintä. Se onkin sitten ihan toinen asia miten käytännössä valssit tanssitaan, tässä vain "puhdasoppinen" lain tulkinta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by dogi
Häh? Jos ei tunne jonkun ravintolan ikärajoja niin ei saisi päästä sisään? Jos ei ole koskaan käynyt kyseisessä ravintolassa / yrittänyt sinne sisään niin ei saisi päästä sisään?

Tarkoitan siis sitä että jos asiakas ei tiedä missä kunnossa tai millä keinoin ravintolaan pääsee sisään ( puhun nyt täysi-ikäisistä ) oli ikäraja mikä tahansa tuskin kannattaa kapakassa käydäkkään, sellaiset ihmiset eivät yleensä tiedä miten ravintolassa käyttäydytäänkään. ???

Ja miksi ihmeessä 18 vuotiaan pitäisi päästä sisälle K24 paikkoihin, minusta on ainakin mukavaa joskus juhlia ilman "hopparihousujakin" , ja olen aivan varma että jos olet paikan tyyliin sopivasti pukeutunut ja asiallinen sinulla on mahdollisuus päästä sisään ravintolaan vaikka et ihan 24 vuotta vielä olisikaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Originally posted by Taha
Tuo on entisyyden perusteella tehty sisäänpääsyn estäminen, ei porttari.

Asiakkaalle voi tietysti sanoa, että "aion estää sisäänpääsysi entisyyden perusteella seuraavan vuoden ajan", mutta "sinulla on vuoden porttikielto" on tuomio, johon järjestyksenvalvojalla ei ole valtuuksia.

ei tuossa tarvitse vaihtaa kuin parin kirjaimen paikkaa niin ollaan asian ytimessä...

"aion estää sisäänpääsysi etnisyyden perusteella seuraavan vuoden ajan"

hohhoijaa...

...mitä tekstiä - enimmäkseen. threadista löytyy toki kyllä palautettakin, johon yhdyn täysin, ja henkilöitä jotka ymmärtävät jutun juonen. yllättävää asiasta ei tee, että nämä kyseiset henkilöt ovat joko ovella töissä, tai ovat jostain muusta syystä tutustuneet läheisesti kyseiseen ammattiin.

omasta puolestani tahtoisin vain sanoa, että kaikki jotka tuntevat olonsa syrjityksi ja kaltoin kohdelluksi sen ylimielisen, aivottoman, pienipallisen (vaiko peräti kokonaan pallittoman) sekä kaiken lisäksi vielä ruman ääliöbodarihormonejasuoneen´vetäjä´eifiksuaeikähyvinpalkattuaammattiaomaamattoman pellen johdosta, niin kehottaisin kokeilla hakeutumaan itse kyseiseen ammattiin töihin. aina voi itse yrittää kokeilla kuinka hauskaa se toisten ´ilman syytä´ kyykyttäminen oikein onkaan. toki voi vedota siihen että ei siitä rahaakaan saa, sekä joutuisi olemaan kaikkien idioottien känniläisten ´armoilla´ haukuttavana, joten ei sinne edes haluaisikaan mennä (en edes viitsi mennä ovimiesten valintakriteereihin itseään kunnioittavilla ravintoloilla, voisi nimittäin olla ettette pääsisi ovenkoristeeksi vaikka sinne oikeasti haluaisittekin). näinhän se todellakin on, joten ensi kerralla kun saatte sitä paskaa mielestänne niskaan, niin koettakaapa miettiä tuleeko se paska niskaanne kuitenkin suhteellisen fiksulla tavalla kerrottuna - ottaen huomioon että te ette todellakaan olleet niitä ensimmäisiä jotka sitä tarinaanne sille työtätekevälle ja ohjeita noudattavalle kaverille kerrotte sillä hetkellä. eli siis sitä känniläisen (tai jopa selvinpäin olevan ihmisen) vuodatusta kuulee todellakin illan aikana usein - ja niitä iltoja kertyy vuosien saatossa ihan riittävän monta - ja näinollen niitä vuodatuksiakin. siltikin palaute tulee asiallisena, niitä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta (älkää leimatko yhdestä kusipäästä koko ammattikuntaa, kuten bodarit yleensäkin leimataan).

joten, järki käteen näissä(kin) asioissa. kaikki tekevät vain työtään. ei minullekaan tulisi mieleen alkaa avautumaan ja sylkemään sen arkkitehdin päälle, joka työtään tekevänä vaatisi minulta pohjapiirustukset, jos tahtoisin rakentaa vaikkapa katetun grillin pihalleni. tai kaataa ison puun. elämä ei ole aina reilua.

nimim. 13 vuotta muita ´syyttä kyykyttänyt´. ja ei, ei se niin hauskaa puuhaa ole kuin äkkiä luulisi.

Re: hohhoijaa...

Originally posted by taicaviitta
nimim. 13 vuotta muita ´syyttä kyykyttänyt´. ja ei, ei se niin hauskaa puuhaa ole kuin äkkiä luulisi.

Hohhoijaa....mitä tekstiä - enimmäkseen.

koittavat viimeistä oljenkortta ja soittavat poliisille, ei olis eka kerta kun tämmöinen läskipää on sitten 0400 jälkeen yksin oven ulkopuolella odottelemassa poliisia.

Käsi ylös se joka tietää joskus että poliisi olisi sanonut poken toimineen väärin tai antanut pokelle sanktiota jos asiakas on syystä että ei ole sisään päässyt tai on ulos lentänyt soittanut poliisin paikalle !:thumbs:

Originally posted by Viivi
Käsi ylös se joka tietää joskus että poliisi olisi sanonut poken toimineen väärin tai antanut pokelle sanktiota jos asiakas on syystä että ei ole sisään päässyt tai on ulos lentänyt soittanut poliisin paikalle !:thumbs:

En tiedä mutta toisinaan nämä väärinkohdellut kaverit ovatkin lähteneet sitten viettämään loppuiltaa poliisien matkassa... kerrankin yhdellä sankarilla oli vieläpä hakupäällä... kyllä jotkut ovat niin :david:

Tänä iltana ne jotka lähtevät radalle niin muistakaapas antaa pokeille hyvät tipit. He ovat kuitenkin siellä ovella teidän kunnollisten asiakkaiden vuoksi joskus jopa henkensä uhalla.
He pitävät hörhöt ulkona tai vievät myöhemmin sellaiseksi osoittautuneet ulos häiritsemästä teidän mukavaa iltaanne.

Ja nuoremmat älkää jaksako yrittää paikkoihin minne ikä ei riitä,
niin ei mee ilta pilalalle kun poke evää pääsyn. :itku:

Originally posted by matrix
Tänä iltana ne jotka lähtevät radalle niin muistakaapas antaa pokeille hyvät tipit.
Mä annan 5 euroa aina. Onko toi jengin mielestä tarpeeksi? Mun mielestä näin Suomen "tipittömän" kulttuurin mittapuun mukaan on, jos on saanut asiallista palvelua.

Kyllä jää tipit yleensä antamatta:rolleyes:. Toisaalta saadessani hyvää palvelua saatan ohuen kukkaroni nyörejä avata. Reservoir Dogs leffassa oli hyvin määritelty tuo tippi homma:thumbs:

editoidaan vielä hiukan:

Jos ravintolaan on maksanut 7-8€ sisään ja narikka maksaa 2€ niin silloin kyllä jää lähes poikkeuksetta tipit antamatta. Eipä taida olla portsareiden vika mutta kuitenkin..

Minä en saa ikinä niin hyvää palvelua että antaisin tippiä..

5 euroa on hyvä. toki jos olet jättänyt narikkaan myös daamisi takin ´annan sitten lähtiessä´ -periaatteella, ei 10 euroakaan ole tällöin poissuljettua. varsinkin jos olet päässyt sisälle lippua maksamatta.

Originally posted by Tomi
Mä annan 5 euroa aina. Onko toi jengin mielestä tarpeeksi? Mun mielestä näin Suomen "tipittömän" kulttuurin mittapuun mukaan on, jos on saanut asiallista palvelua.

Femma on ihan ok! Setelissä on tyyliä samoin sen antajassa. Kyllä naamat jää mieleen, kun joku arvostaa duunia.
Silloin joustoraja helposti kasvaa, se tyyppi joka urputtaa sinulle on aina väärässä ja jonot lyhenee. ;)

Itsekin heitän aina vähintään femman, isommassa jurrissa heitän ekan setelin mitä taskusta löytyy, jos palvelu on ollut sinne päinkään.

Kyllä tää tipitön kulttuuri on perseestä... joissain paikoissa meinaa säikähtää kuoliaaksi, kun joku yllättäen heittää femman tippiä!!

5€ on just hyvä ja passeli tippi, ei liikaa eikä liian vähänkään. Vaikka harvoin se tippi on liian vähän, ellei sitten mennä sille linjalle että annetaan 10 senttiä, se on jo vittuilua.

Minäpä kerron tarinan vittuilusta ja sen seurauksista.

Männä vuonna olin ystävieni kanssa yhdessä paikallisessa ravintolassa, jossa poke aina pois lähtiessä oli käsi ojossa 2 € pyytämässä.
Edessä oleva kaveri ei oikein jaksanut innostua rahan antamisesta, joten hän pyysi pokea laittamaan etu ja peukalon sormet vastakkain niin että väliin jää pieni rako, veti siitä sitten pankkikorttinsa läpi...

Tuloksen voitte arvata !

Vuoden porttikielto ja ikuinen leima ottalumpioon, jossa luki mitä todennäköisemmin " idiootti "

Männä vuonna olin ystävieni kanssa yhdessä paikallisessa ravintolassa, jossa poke aina pois lähtiessä oli käsi ojossa 2 € pyytämässä.

no. tämä kyllä kuuluu mielestäni niihin tapauksiin, joista pyysinkin jo olemaan vetämättä johtopäätöksiä ja olemaan yleistämättä koko ammattikuntaa. yksikään oviystävistäni saati sitten työtovereistani ei ole ollut ovella asiakkaita ulospäästäessään lapa ojossa tyyliin: ´antakaa rahaa tai ei ole ulospääsyä´. asia hoidetaan korrektisti siten, että tippi joko tulee tai on tulematta, mutta sitä ei pyydetä saati sitten tivata. tippi tulee nimenomaan hyvästä palvelusta, ja tuollainen ei kuulu hyvään palveluun.

korjaus. muistanpa juuri yhden tarinan, jossa eräs oviystävistäni sittenkin oli ulko-ovella asiakkaiden uloslähtiessä isohko kuppi kourassa ´keräämässä´ rahaa asiakkailta, tarinoita kertoen, laulellen ym. hauskaa (lue: laittoi itsensä likoon ja teki itsestään ns. pellen, toki hyvällä maulla) tehden. tämä johtui taas sitten siitä, että hän töihin tullessaan oli tehnyt sellaisen asian, joka kuormitti muita työtovereita työpanoksen suhteen illan aikana enemmän, ja hän halusi korvata asian. paikan kiinnimennessä hän sitten antoi koko kupin työtovereilleen, johon olikin kertynyt kivahkosti kaikenlaista täytettä, pyytäen anteeksi alkuiltaa sekä haluamatta itse yhtään rahoista.

tämä oli siis ainoa kerta kun itse olen kuullut moisesta, ja luulen etteivät asiakkaat tällaisesta silloin pahastuneet.

Originally posted by taicaviitta
no. tämä kyllä kuuluu mielestäni niihin tapauksiin, joista pyysinkin jo olemaan vetämättä johtopäätöksiä ja olemaan yleistämättä koko ammattikuntaa. yksikään oviystävistäni saati sitten työtovereistani ei ole ollut ovella asiakkaita ulospäästäessään lapa ojossa tyyliin: ´antakaa rahaa tai ei ole ulospääsyä´. asia hoidetaan korrektisti siten, että tippi joko tulee tai on tulematta, mutta sitä ei pyydetä saati sitten tivata. tippi tulee nimenomaan hyvästä palvelusta, ja tuollainen ei kuulu hyvään palveluun.

En missään vaiheessa tarkoittanut että kaikki poket ovat tuollaisia, vaan tarkoitukseni oli vain kertoa, että joidenkin asiakkaiden on väkisinkin yritettävä olla hauskoja keinolla millä hyvänsä.

Minulla on vain yksi "huono"kokemus pokeista, jonka seurauksena oli avioliitto !

nimim. portsarin vaimo :haart:

En missään vaiheessa tarkoittanut että kaikki poket ovat tuollaisia.

en sitä uskonutkaan, toin vain oman huolestumiseni tästä yksittäisestä tapauksesta esille.

Minulla on vain yksi "huono"kokemus pokeista, jonka seurauksena oli avioliitto !

nimim. portsarin vaimo :haart:

syvät pahoitteluni ´huonon kokemuksesi´ johdosta... joskus kauneimmat ja älykkäimmätkin meistä tekevät silmittömiä erehdyksiä... ;) (enkä tarkoita ´meillä´ siis nyt portinvartijoita, vaan sitä kauniimpaa osapuolta...) onnea teille!

5€ on just hyvä ja passeli tippi, ei liikaa eikä liian vähänkään. Vaikka harvoin se tippi on liian vähän, ellei sitten mennä sille linjalle että annetaan 10 senttiä, se on jo vittuilua.

Molemmilla kyllä varmistaa jättävänsä naaman ovimiehen muistiin ;)

Originally posted by rocket

mutta en minäkään kyllä lähtis ees kokeilemaan hopparihousuissa mihinkään ylemmän ikärajan omaavaan raflaan.
[/QUOTE

Originally posted by dogi
minusta on ainakin mukavaa joskus juhlia ilman "hopparihousujakin"

Vois sit ens kerralla yrittää muistaa nostaa ne housut ees munakarvojen yläpuolelle.. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom