Ei sisään, koska omistan pallit

Mitä nyt tuolla Hesarilla on tullut välillä köytyä, niin portsarit todella osaa hommansa, rentoa ja ystävällistä meininkiä :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika nopeasti joutuu baari laittamaan lapun luukulle, jos sisään ei päästetä pienissä olevia miehiä. Naiset eivät yksinkertaisesti tuo mitään rahaa baariin. Vähän ihmetyttää, kun ihmiset katsovat halveksuen naamoissa olevia ihmisiä baareissa. Pakkohan sielä joidenkin on pistää rahaa palamaan. Muuten paikalla olisi keilahalli.

Originally posted by Richard75
Mitä nyt tuolla Hesarilla on tullut välillä köytyä, niin portsarit todella osaa hommansa, rentoa ja ystävällistä meininkiä :thumbs:

Juu yhdyn rikun mielipiteeseen, vaikka ei tuolla niin hirveen monesti ole tullutkaan käytyä. Rennoilta ja ystävällisiltä vaikuttivat ja ulkoisesta olemuksesta saattoi päätellä, että rautaakin oli väännetty. Kärjistäen vois sanoa, että yleensä ne ammattikunnan pahimmat mulkut on jostain syystä aina eksynyt noiden teinipyydysten oville... Joko eivät muualle kelpaa tai sitten paikan ilmapiiri vaikuttaa ovelle asti. :)

Originally posted by stranger
Kärjistäen vois sanoa, että yleensä ne ammattikunnan pahimmat mulkut on jostain syystä aina eksynyt noiden teinipyydysten oville... Joko eivät muualle kelpaa tai sitten paikan ilmapiiri vaikuttaa ovelle asti. :)

Kyllä ainakin itse uskon että se laittaa vituttamaan kun joutuu sata varmasti joka ilta raahaamaan oksentavaa väkeä ulos ja joka ilta on odotettavissa ainakin yksi tappelu. Kaiken kukkuraksi uskoisin että ns. "teinihelvetissä" ei kyllä varmasti tipeillä juhlita.

Ja taisteluahvenelle: kyllä siellä baarissa saa 100 euroa tuhlattua ilman että tasapainoaisti siitä vielä kärsii.

Originally posted by kvi
Kyllä ainakin itse uskon että se laittaa vituttamaan kun joutuu sata varmasti joka ilta raahaamaan oksentavaa väkeä ulos ja joka ilta on odotettavissa ainakin yksi tappelu. Kaiken kukkuraksi uskoisin että ns. "teinihelvetissä" ei kyllä varmasti tipeillä juhlita.

Ja taisteluahvenelle: kyllä siellä baarissa saa 100 euroa tuhlattua ilman että tasapainoaisti siitä vielä kärsii.

Ei kukaan ole pakottanut niitä sinne oville vahtimaan. Mutta turha sitä on ruikuttaa jos sisälle ei pääse...

Originally posted by n00kie
Ei kukaan ole pakottanut niitä sinne oville vahtimaan.

Joo, en halunnut antaa kuvaa, että kaikki k18 paikkojen poket on mulkkuja tai muuta vastaavaa, mutta lähinnä esitin oman arvion, että miksi ne harvat "mädät omenat" ovat yleensä juuri tämän sortin paikoissa. Tosin myöntää täytyy, että itsellä ei ole ikinä ollut ongelmia pokejen kanssa.

Siksi tuo väite, että noita pätijä pokeja on k18 paikkojen ovilla jos jossain on perustuu stranger:in viestiin. Ja itsekin uskoisin, että jos jossain työ muokkaa ihmistä, niin se on nimenomaan noitten paikkojen ovilla aiemman viestini perusteella.

Originally posted by stranger
Kärjistäen vois sanoa, että yleensä ne ammattikunnan pahimmat mulkut on jostain syystä aina eksynyt noiden teinipyydysten oville... Joko eivät muualle kelpaa tai sitten paikan ilmapiiri vaikuttaa ovelle asti. :)

Kiitoksia :D Mulkkujahan me varmaan sitten ollaan.
Ilmeisesti olet sitten käynyt niissä teinipaikoissa sen verran paljon, että tiedät näin olevan.

Minun mielestä lasten kanssa on kiva olla tekemisissä baarissa, kun suurimmalla osalla ei ole harmainta aavistuskaan miten ravintolassa käyttäydytään.
Voipi olla, että se sitten joskus ottaa kupoliin ja näkyy ulospäinkin tai sitten olen vain luonnostani täysin mulkku.

Sun pitäs varmaan itse mennä kokeilemaan joskus tehdä töitä niissä teinihelveteissä. Usko pois se on välillä pelkkää riemua kahlata lasinsirujen ja oksennuksen keskellä.

Onneksi nyt valistit minuakin tästä. Kiitos.

P.S ;) ja :piis:

Originally posted by kahlaajalintu
Kiitoksia :D Mulkkujahan me varmaan sitten ollaan.
Ilmeisesti olet sitten käynyt niissä teinipaikoissa sen verran paljon, että tiedät näin olevan.

Eipä kestä. On sitä tähän ikään mennessä noissa teinihelveteissäkin ehtiny pyörimään... :)

Originally posted by kahlaajalintu
Minun mielestä lasten kanssa on kiva olla tekemisissä baarissa
Minun mielestä 24 vuotiaalla ei ole ikää vielä sanoa 18+ vuotiasta lapseksi, vaikka kuinka helsinkiläinen kaurahattu olisikaa.:kuola:

Originally posted by kvi
"Ei se ikä kerro kypsyyttä" :D

Kyllä se kertoo suuressa osassa tapuksia.

Toki tässäkin asiassa on olemassa reilusti poikkeuksia. Olen törmännyt todella fiksuihin 18v-tyyppeihin
ja toisaalta reilusti yli kolmekymppisiin, joiden henkinen elämä on jäänyt korkeintaan mopo-ikään.

Kyllä se niin vaan on, että himassa asuva pappabetalar jättekul 18v-jamppa uhokännissä on urpojen urpo ja selvinpäinkin aika elämää näkemätön ja naivi, toisaalta saman ikäinen muija/kundi, jolle on siunaantunut lapsi tai on joutunut käymään läpi raskaita asiota elämässään, ja jolla on elämän arvot kunnossa, voi hyvinkin olla paljon paljon kypsempi kuin nämä 40v-jee elän sinkkuelämää muijat, joiden biologinen kello vetää viimeisiään...

Originally posted by matrix
Kyllä se kertoo suuressa osassa tapuksia.

Toki tässäkin asiassa on olemassa reilusti poikkeuksia. Olen törmännyt todella fiksuihin 18v-tyyppeihin
ja toisaalta reilusti yli kolmekymppisiin, joiden henkinen elämä on jäänyt korkeintaan mopo-ikään.

Mä oon käyttänyt sanontaa: kolmekymppinen voi olla kakara, mutta alle 18v on sitä ainakin ;)

Herneet voi sitten niistää heti pois.

Originally posted by Taisteluahven
Aika nopeasti joutuu baari laittamaan lapun luukulle, jos sisään ei päästetä pienissä olevia miehiä. Naiset eivät yksinkertaisesti tuo mitään rahaa baariin.

Minä maksan ihan yksinkertaisesti itse itseni baariin ja siideritkin kertakaikkisen yksinkertaisesti maksan itse itsekseni. NI!yks!:D

Originally posted by Melly
Minä maksan ihan yksinkertaisesti itse itseni baariin ja siideritkin kertakaikkisen yksinkertaisesti maksan itse itsekseni. NI!yks!:D

Mutta montakos siideriä juot illan aikana? Taitaa ne miehet kiskoa viinaa enempi ja olla herkempiä tarjoamaan muille -> enemmän rahaa niistä kuin naisesta joka juo vain pari siideriä illan aikana.

Originally posted by kvi
Mutta montakos siideriä juot illan aikana?

No en kyllä rupea lesoamaan täällä juomisillan vaikka väitänkin pääni kestävän enemmän kuin pikku-ukoilla:D
Pointti nyt oli lähinnä se, että kaikki naiset eivät ole pummeja tai örvelökunnossa parista siideristä.

Originally posted by Melly
No en kyllä rupea lesoamaan täällä juomisillan vaikka väitänkin pääni kestävän enemmän kuin pikku-ukoilla:D
Pointti nyt oli lähinnä se, että kaikki naiset eivät ole pummeja tai örvelökunnossa parista siideristä.

Totta. Jotkus ovat sitä jo selvin päin. :D

Työskentelen paikassa, jossa ikäraja on 22. Teen poikkeuksia, päästän sisälle joskus "jopa" vain 20-vuotiaita. Mutta vain poikkeustapauksissa.

Miksi päästäisin nuorempia, vaikka "mä oon synttäriseurueessa / tupariseurueessa / selvin päin / autolla / kiltisti / herrasmies / jätän tippiälähtiessä" jne. jne.?

Todennäköisyys, että 18-vuotias mies käyttäytyy huonosti/huonommin kuin 22-vuotias mies on ainakin kymmenkertainen.

Todennäköisyys, että 18-vuotias mies käyttäytyy huonommin kuin kukaan nainen, on moninkymmenkertainen. Nuoria naisia en päästä sisälle koska ikärjan täyttävät kanta-asiakkaat eivät sitä toivo. Pennut on kuitenkin pentuja ja niille on omat baarit.

Ja jotta vältettäisiin herneet, niin olen toki tavannut erittäin fiksuja 18-20-vuotiaita, miehiäkin, mutta sen olen voinut todeta vasta sen jälkeen kun he ovat lähteneet. Kukapa vieraasta ihmisestä voisi arvioida käyttäytymistä ulkonäön perusteella? Siksi on helpompi jättää ne kaikki ulkopuolelle kun siihen on mahdollisuus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom