Doggcrapp Training System

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
On kyllä vakuuttavaa kehitystä noinkin lyhyessä ajassa. :rock:
Mielenkiinto tätä systeemiä kohtaan nousee koko ajan. Taitaa vaan olla semmonen systeemi, jonka onnistuminen vaatii 100% panostamista.

Hulkki sanoi:
Doggcrappin ekoissa treeneissä noin 2.5 kuukautta sitten sain mm. seuraavat sarjat (täysin loppuun saakka):

- Mave 190 kg x 7
- Vinopenkki 105 kg x 7
- Vaaka-hack 200 kg x 8
- Jalkaprässi* 100 kg x 19
- Sjmv 150 kg x 10

Nyt, 20.12.2004 mennessä olen saanut treeneissä:

- Mave 210 kg x 8 (kehitystä siis +20 kg +1 toisto)
- Vinopenkki 117.5 kg x 8 (+12.5 kg + 1 toisto)
- Vaaka-hack 240 kg x 8 (+40 kg)
- Jalkaprässi* 130 kg x 23 (+30 kg + 4 toistoa)
- Sjmv 165 kg x 12 (+15 kg + 2 toistoa)

* Mayor'sin HC-prässi, jonka kelkka painaa siis 280 kg

Ja tossako ne pikkupainoilla tehdyt sarjat oli :D
On kyllä valtavan kuuloset painot varsinkin jos oot saanut 8 sekunnin negatiiviset punnerrettua. :worship:

toolate sanoi:
Ja tossako ne pikkupainoilla tehdyt sarjat oli :D
On kyllä valtavan kuuloset painot varsinkin jos oot saanut 8 sekunnin negatiiviset punnerrettua. :worship:
Ei Doggcrappissa kuulu tehdä mitään 8 sekunnin negatiivisia, vaan DC itsekin on moneen kertaan sanonut heittäneensä tuon 5-8 sekuntiin laskemisen negatiivisen vaiheen aikana ohjeeksi sen takia, että porukka tajuaisi vain hidastaa ja kontrolloida laskuvaihetta.

Itse en todellakaan laske sekunteja, vaan pidän ainoastaan huolen siitä, että lasku tapahtuu kontrolloidusti (en osaa sanoa kuinka kauan siihen siis oikeasti kuluu).

Hulkki sanoi:
Ei Doggcrappissa kuulu tehdä mitään 8 sekunnin negatiivisia, vaan DC itsekin on moneen kertaan sanonut heittäneensä tuon 5-8 sekuntiin laskemisen negatiivisen vaiheen aikana ohjeeksi sen takia, että porukka tajuaisi vain hidastaa ja kontrolloida laskuvaihetta.

Itse en todellakaan laske sekunteja, vaan pidän ainoastaan huolen siitä, että lasku tapahtuu kontrolloidusti (en osaa sanoa kuinka kauan siihen siis oikeasti kuluu).

Onko sulla muuta sähköposti osoitetta , kuin toi pakkiksen osoite ?
Olis yks privatti kyssäri.

Hulkki sanoi:

Tosta on aika paljon ristiriitaista tietoa. Muistan itsekkin lukeneeni jostakin tuon mainitsemasi pointin, mutta esim CFP-ketjussa itse Dante toitottaa vaikka kuinka monta kertaa 6-8 sekunnin negatiivisia ja mainitsee itse laskevansa 10, koska 8 laskeminen vie yleensä sen 5 sekunttia.

Tossa esim yksi lainaus CFP-ketjusta:
So 99% of my exercises Im doing a 8 second negative phase on

toolate sanoi:
Tosta on aika paljon ristiriitaista tietoa. Muistan itsekkin lukeneeni jostakin tuon mainitsemasi pointin, mutta esim CFP-ketjussa itse Dante toitottaa vaikka kuinka monta kertaa 6-8 sekunnin negatiivisia ja mainitsee itse laskevansa 10, koska 8 laskeminen vie yleensä sen 5 sekunttia.

Tossa esim yksi lainaus CFP-ketjusta:
So 99% of my exercises Im doing a 8 second negative phase on

Niin Dante totesi jossain, että menee aivan yli, että aletaan sekkarilla katsomaan kauanko menee kun paino lasketaan alas.

Sikäli kun itse käsitän, tarkoitus on kontrolloida alaslaskua(paitsi esim. mavessa) mutta ei käyttää sekkaria.

makew sanoi:
Niin Dante totesi jossain, että menee aivan yli, että aletaan sekkarilla katsomaan kauanko menee kun paino lasketaan alas.

Sikäli kun itse käsitän, tarkoitus on kontrolloida alaslaskua(paitsi esim. mavessa) mutta ei käyttää sekkaria.

Itse oon nyt tehnyt 6-8 sekunnin väliin negatiiviset (ei kyykyissä, vedoissa, souduissa) ja treeni kaveri pitää huolen siitä, että osun tähän aika väliin. Eli hän kertoo pitääkö hidastaa vai nopeuttaa, jolloin saan kaikki sarjat vertailukelpoisiksi. Varmaan menee jopa DC mielestä hieromiseksi, mut mulle sopii toi hyvin. Mielestäni 4 s. ja 6-8 s. negatiivisen osuuden välillä on tosi iso ero. Aikaisemmin olen treenaillut noin 3-4 sekunnin negatiivisilla ennen kuin siirryin DC treeniin.

Muistaakseni MAVEssakin voi tehdä sellasen 4 s negatiivisen vaiheen, jos tietää mitä tekee ja formi pysyy hyvänä.

:offtopic:
Tulipa tosta treenikaverin hyödyistä vielä sellanen mieleen, ettei tarvi laskea itse toistoja. Jos laskee itse sarjoja ne tuntuvat ihan saakelin pitkiltä, mutta jos kaveri laskee niin yllättyy yleensä sarjan päätyttyä kuinka monta toistoa sitä oikeasti tekikään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kipi I sanoi:
Teetkö sjmv takareisille 165kg:lla? Itsellä menee selälle heti yli 100kg painot.
Isommilla painoillahan se vasta alkaa tuntuun takareisissä, pienillä ei saa kuin venytyksen tunteen IMO.

juhata sanoi:
Onko sulla muuta sähköposti osoitetta , kuin toi pakkiksen osoite ?
Senkun menet tonne mun profiiliin, ja klikkaat kohtaa "Send a message via email to Hulkki".
toolate sanoi:
Itse oon nyt tehnyt 6-8 sekunnin väliin negatiiviset (ei kyykyissä, vedoissa, souduissa) ja treeni kaveri pitää huolen siitä, että osun tähän aika väliin. Eli hän kertoo pitääkö hidastaa vai nopeuttaa, jolloin saan kaikki sarjat vertailukelpoisiksi. Varmaan menee jopa DC mielestä hieromiseksi, mut mulle sopii toi hyvin. Mielestäni 4 s. ja 6-8 s. negatiivisen osuuden välillä on tosi iso ero. Aikaisemmin olen treenaillut noin 3-4 sekunnin negatiivisilla ennen kuin siirryin DC treeniin.
No eipä tuossa mitään vikaa ainakaan ole. Dante vain on monta kertaa ärtynyt netissä tyypeille, jotka ovat kertoneet laskevansa sekuntikellon kanssa negatiivisten kestoa:
http://www.intensemuscle.com/showthread.php?p=56380#post56380
http://www.intensemuscle.com/showthread.php?p=71537#post71537

Itse olen siis vain pitänyt huolen, että lasku tapahtuu kontrolloidusti. Joissain tekemissäni liikkeissä negatiivisen vaiheen sekunneissa laskettu kesto saattaa itse asiassa olla melko lyhyt, en osaa sanoa.

Hulkki sanoi:
Senkun menet tonne mun profiiliin, ja klikkaat kohtaa "Send a message via email to Hulkki".
No eipä tuossa mitään vikaa ainakaan ole. Dante vain on monta kertaa ärtynyt netissä tyypeille, jotka ovat kertoneet laskevansa sekuntikellon kanssa negatiivisten kestoa:
http://www.intensemuscle.com/showthread.php?p=56380#post56380
http://www.intensemuscle.com/showthread.php?p=71537#post71537

Itse olen siis vain pitänyt huolen, että lasku tapahtuu kontrolloidusti. Joissain tekemissäni liikkeissä negatiivisen vaiheen sekunneissa laskettu kesto saattaa itse asiassa olla melko lyhyt, en osaa sanoa.

Ois pitänyt varmaan seurata aktiivisemmin esim. tuota intensemusclen foorumia. Jotenkin olin olettanut että pitkät negatiiviset kuuluvat ohjelmaan, vaikka ainoa pointti on laskea painot kontrolloidusti. No näin olen aina tehnyt, joten taidan hiukan nopeuttaa negatiivisia osuuksia. Saanpas ainakin lisättyä painoja. :)
Kiitos Hulkki selvennyksestä.

Mietiskelin tässä sellasta, että
ois hyvä jos joku asiansa osaava ja muutenkin fiksu ja filmaattinen osaisi tiivistää tän koiranpaskan suomeksi :)

En koita nyt mitenkään päässä helpolla. Olen kyllä lueskellu niin perkeleesti noita artikkeleita ja threadejä.

Mutta tässä ois vaan sellanen juttu, että kun noita juttuja paljon lukee ni välillä voi ymmärtää jonkin asian vähän väärin ja siitä ei tuu kun sanomista.. tahtoisin vaan varmistaa että olen ymmärtänyt kaiken ihan oikein.

Prof sanoi:
Mietiskelin tässä sellasta, että
ois hyvä jos joku asiansa osaava ja muutenkin fiksu ja filmaattinen osaisi tiivistää tän koiranpaskan suomeksi :)
Siinä oliskin Hulkille hyvä homma joulupyhiksi :).

Tuo Paying your dues -teksti pitäis kyllä suomentaa ja laittaa Tärkeä! -otsikon alle. Tai vaikka ilman suomennnostakin. Siinä on niin vitusti asiaa.

No niin...

"Cruising" takana. Tai ei se DoggCrappin mukainen cruising ollut vaan totaali tauko treenistä eli 2.5 viikkoa poissa salilta. Ja vuoden vaihde vielä useamman päivän kuumeessa siihen lopuksi.

Mutta tänään alkaa blast nro 2. Aamupaino oli 97.9 kg, Eli viime blastin lopusta paino laski vain puoli kiloa. Jotain siis jäi käteen eikä eka blastin yli kolmen kilon painon nousu ollutkaan pelkkää nestepöhöä Turbosta. Kai?

Hyvä näin. :)

Kiitos palveluksestasi Hulkki :thumbs:

Hulkki sanoi:
Alunperinkin suunnitelmana oli bulkata kunnes rasvat ovat 12%, sitten tiputtaa 8 prosenttiin, ja bulkata taas 12 prosenttiin, jne.
Miten monta viikkoa sulla noi bulkki/dieetti-syklit suunnilleen kestää?

overcome sanoi:
Miten monta viikkoa sulla noi bulkki/dieetti-syklit suunnilleen kestää?
Se tietysti vaihtelee olosuhteista riippuen, mutta tuollaisessa dieetissä menee keskimäärin 2 kk ja bulkissa jopa tuplasti kauemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom