D-vitamiini (EI ALENNUSKOODEJA TAI TILAUSJUTTUJA)

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mitkä tuotteita kannattaisi laittaa tilaukseen D:n kylkiäisinä? Varmaan ainakin Omega-3, onko tuotteella väliä? Mielellään sitruunan makuisia kapseleita. Mikähän mahtaisi auttaa lihaskramppeihin? Eikö sekin jonkin vitamiinin tms. puutteen merkki ole?

Magnesium auttaa lihaskramppeihin, itse vedän D:n lisäksi E-EPA:aa ja monivitamiineja, mielestäni hyvin riittää.

Jep, 200ug/päivä mennyt jostain lokakuusta lähtien.

Edit: Itseasiassa taisin siirtyä tuohon 200ug annokseen jo loppukesästä..

Ootkos trebal laskeskellut paljon muista lähteistä saat D:tä ja paljon oli lähtötasot veressä ennen annostusta 200ug/päivä.

Ootkos trebal laskeskellut paljon muista lähteistä saat D:tä ja paljon oli lähtötasot veressä ennen annostusta 200ug/päivä.

Enpä oo laskeskellut. Aika harvoissa ruoka-aineissa sitä on ja määrät taitaa olla sen verran pieniä ettei juuri ole merkitystä. Lähtötasoista ei myöskään ole tietoa. Mielenkiintoista olisi tietenkin tietää mille tasolle arvot asettuisivat ilman ravintolisiä ja reilulla auringossa oleilulla. Pitäisi käytännössä muuttaa Espanjaan ja ryhtyä raksamieheksi, että saisi aurinkoa, joten se siitä :)

D-vitamiini puutokseen lääkärin määräyksellä 70ug/päivä. Elämän laatu parantunut huomattavasti :=)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Linkitän toiseen threadiin muropakettiin jossa tietoa tilaamisesta

Toivottavasti tästä viestistä on apua. En laita koodia tähän sääntöjen vuoksi mutta oma koodinihan löytyy profiilista jota tottakai toivon että käytätte.

Eli itse olen tilannut kolme tilausta ja kaikki ovat tulleet perille ilman mitään ongelmia tullin kanssa. Tosin en ole tilannut melatoniinia etc. vaan omegoita, D-vitamiinia 2000IU ja muita vitamiineja. Tuotteet ovat laadukkaita ja itse huomasin vaikutuksen ainakin D-vitamiinin kohdalla.

Mutta itse D-Vitamiinista:

- Aamulla jaksaa paremmin ja on heti pirteä, ei tukkoisuutta.
- Iho voi paremmin.
- Tuntuu että aineenvaihdunta toimisi paremmin
- Ei tullut flunssia tänä talvena eikä muitakaan sairasteluita, perhe ja työpaikka sairasteli monet kerrat

Alkuun otin 2x2000IU ja kalsiumin imeytymisen takia lihakset oli treenin jälkeen helpommin kipeät joten lisämagnesiumia tarvitsee.

Nyt olen ottanut 2000IU kerran päivässä tai kahden päivän välein.

Tilasinpahan eilen D-vitamiinia kun sitä on viime aikoina suitsutettu oikein urakalla milloin missäkin.
Alkuun aattelin maltilliset 50µg (+10µ monivitamiinista) nappailla päivässä, saas nähdä huomaako mitään eroa nykyiseen vielä noin pienillä annoksilla.

edit: taitaa tuo 50µg olla juuri 2000IU?

Jep, Iherbistä itsekin tilasin joksus maaliskuun vaiheella ei tullut vieläkään. Saattaa lentäenkin kestää jopa n. 5 viikkia?? Noh, oli sen verran halpaa, että hyvää kannattaa odottaa.

Jep, Iherbistä itsekin tilasin joksus maaliskuun vaiheella ei tullut vieläkään. Saattaa lentäenkin kestää jopa n. 5 viikkia?? Noh, oli sen verran halpaa, että hyvää kannattaa odottaa.

Ei oo koskaa kestäny noin kauaa.

Sain juuri mailia Iherbista 7.4, jossa tiedustelin missä tuote on? Antoivat vastaukseksi että vaikka tulee lentorahtina saattaa kestää jopa 4-5 viikkoa??

Muistakaa sitten että ellette ole jotenkin addiktoituneita noihin pillereihin niin niiden nappaamisen voi lopettaa varmast viimeistään ensi kuussa, auringosta kun saa edelleenkin enemmän kuin tarpeeksi sitä d-vitamiinia.

Itse kuljen alaosa paljaana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom