D-vitamiini (EI ALENNUSKOODEJA TAI TILAUSJUTTUJA)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
No jo on perkele :unsure:

Päästäänkö tässä kohta siihen lopputulokseen, että se monivihamiini onkin ihan järkevä vaihtoehto..

Onkohan niitä mitään kunnollisia, ilman makeutusaineita.
Ja siedettävän hintasia.

En tiiä tullaanko siihen. Moni expertti ei ilmeisesti käytä monivitskua. Itse olen vaan myöntänyt itselleni että olen laiska ja ruokavalio ei ole tarpeeksi monipuolinen että saisi kaikkia vitamiineja ja hivenaineita. Välillä saatan syödä vain jauhelihaa ja kananmunia.

Life Extensionin Two per day, on vuosia ollut suht hyvä vaihtoehto ja on edelleen. Oman perehtymisenä mukaan.

Nykyään ostan kyseisen tuotteen halvempaa lisenssikopiota eli iherbin California Gold Nutrition Two-A-Day.

Itellä täysin omaan ajatukseen perustuva juttu että kierrätän 3-4 eri monivitskua yhtäaikaa peräkkäisinä päivinä. Ajatus siinä on että vitskut eri tuotteissa vähän eri suhteissa ja eri muodossa. Ja että joka päivä ei tartte ottaa tollasta vahvoja monivitskuja.

Nyt kierrossa;
1. California Gold Two-A-Day, 1 kpl
2. Ya monivitamiini
3. Vida Multiduo
4. Orion Multivita Plus

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Puhti 5-vuotisjuhlan testipakettitarjous ilman lähetettä 47,20 € (LIDLETU20 alekoodilla), voimassa vielä tänään. D-vitamiini tulokset valmiina, 105.98 nmol/l kun Viitearvo: ≥ 50, eli syöty vuoden verran n. joka toinen päivä ehkä iHerbin NOW Foods, Vitamin D-3, 250 mcg (10,000 IU), 240 Softgels NOW-00385.

1699434089585.jpeg

Tuli labrattua D-vitamiini tasot. 132 nmol/L.

Tullut oltua jonkun verran auringossa tänä kesänä t-paidassa. Lisäksi syönyt D-vitamiinia lisäravinteista noin 120ug joka toinen päivä. Sama määrä purkista mitä talvellakin.

En ole aiemmin mittausta ottanut eli ei tietoa miten paljon alempi arvo talvella on, mutta voisi olettaa että ihan hyvällä tasolla kun ei auringosta D- lisää saa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom