D-vitamiini (EI ALENNUSKOODEJA TAI TILAUSJUTTUJA)

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Aika hitaasti tuolta iHerbistä tulee kamat perille. Jo melkein 3 viikkoa odottanut, toisaalta olihan tässä tuhkasekoilu ynnämuutaynnämuuta.

Ei kyllä vaikuttanut tuhkat mun tilaukseen. Eilen tuli kamat ja oli la 17.4. tilattu. Keskiarvo 5-6 tilauksen perusteella on ollut sellaset 10 päivää.

Voiko D vitskua saada liikaa auringosta ? Meinaan että itellä tulee kyllä hellepäivinä oltua aamusta iltaan pelkät shortsit päällä? Yleensäkkin jos vähänkään tarkenee niin ainakin ilman paitaa.

tämmösen tutkimuksen löysin mutta ei tuossa sitä sanota että voiko D vitskua saada liikaa aukurista. Saa nähä millon sitä kuolee johonki syöpään kun ei tule kyllä kyseisissä töissä itseä verhoiltua vaatteilla ja käytän aivan liian vähän aurinkorasvaa.

Ennen en suomen auringossa tarvinut aurinkorasvaa mutta viime kesinä olen palanut muutamia kertoja vaikka silloin tällöin olen rasvalla itseni liipannut että kaippa siinä on perää että UV säteilyt ovat voimistuneet.

Et voi saada auringosta yliannostusta. Linkkiä ei nyt tähän hätään ole antaa, mutta viisaammat varmasti vahvistavat. Keho ei yksinkertaisesti tuota sitä enää siinä vaiheessa kun "varastot" on täynnä. Tosin on tietysti hyvä muistaa ettei tuona aikana sitten napsi turhia D-vitamiiinilisiä.

Laition taas muikkaria iherbiin. Tilaus lähti 4.3 eikä vieläkään näkynyt. Tiedusteluihin sieltä auto-office vastaus, että kestää jopa 4 viikkoa.

Voiko D vitskua saada liikaa auringosta ? Meinaan että itellä tulee kyllä hellepäivinä oltua aamusta iltaan pelkät shortsit päällä? Yleensäkkin jos vähänkään tarkenee niin ainakin ilman paitaa.

tämmösen tutkimuksen löysin mutta ei tuossa sitä sanota että voiko D vitskua saada liikaa aukurista. Saa nähä millon sitä kuolee johonki syöpään kun ei tule kyllä kyseisissä töissä itseä verhoiltua vaatteilla ja käytän aivan liian vähän aurinkorasvaa.

Ennen en suomen auringossa tarvinut aurinkorasvaa mutta viime kesinä olen palanut muutamia kertoja vaikka silloin tällöin olen rasvalla itseni liipannut että kaippa siinä on perää että UV säteilyt ovat voimistuneet.

Et voi saada täällä suomessa ainakaan. Yritän sanallisesti havainnollistaa, eli: auringosta tulee UVA,UBC ja UBC säteilyä ja meidän pallo kun on vinossa ja me olemme täällä ylhäällä niin ne säteet tulee Suomeen nähden vinosti joten säteet joutuvat kulkemaan pitemmän matkana otsonikerroksen ja ilmakehän läpi jolloin vaikutus heikkenee huomattavasti vs. päiväntasaaja. UVB säteily on se olennainen D-vitamiinin kannalta.

=>sama vika täällä, 2,5 viikkoa ollut liikenteessä paketti, kaipa se sieltä kohta tulee....

2-3 päivää menee kuriirilla. Sillä international air mail kestää sen 2-4vko

Mulle tuli pari viikkoa sitten tollanen 5000 IU:n purkki, aamupalan yhteydessä ottanut yhden päivittäin. Täytyy kyllä sanoa, että treeneissä on huomannut järjetöntä boostia, joka kerta saanut laittaa rautaa lisää. Aiemmin olen pyörinyt samoissa luvuissa pitemmän aikaa. Tämä kyllä alkoi jo D-vitsku kuurin kanssa samoihin aikoihin, mahtaa olla placeboa... Aamuheräämisiin lähdin tällä hakemaan vähän apua, mutta siinä en ole kummempia ole huomannut. Luultavasti oikeat vaikutukset tulevat vähän pidemmällä aikavälillä.
Itsellä varmaan keskimääräistä pahempi tuo puute, kun kauheasti auringossa tykkää olla. Täytyy nyt serurata tuota treeni-boostia, siinähän voi olla melkein mitä vain takana. Tässä mun parin viikon kokeilun mietteitä, päivitellään myöhemmin!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Itsellä kanssa nousi vireystaso ja energia 2000IU määrällä päivässä. Toi 5000IU on kova satsi vaikka monet sitä vetää. Ei placebolla nosteta kovin paljoa lisää saati "joka treenissä lisää".

Tilasin suomalaisesta nettikaupasta tällaista D-vitamiinia:

6314982.jpg

On muuten raikkaan ja hyvän makuisia purutabletteja... noitahan söis vaikka ilokseen :)

Tilasin multivitamiineja omegaa ja d-vitamiinia ja aamulla soittivat tullista että pitäs maksaa 30e tullimaksuja..
Onko teille tullut vastaavia soittoja? Kuulostaa aika suurelta summalta kun koko paketin hinta oli 90e...

Tilasin multivitamiineja omegaa ja d-vitamiinia ja aamulla soittivat tullista että pitäs maksaa 30e tullimaksuja..
Onko teille tullut vastaavia soittoja? Kuullostaa aika suurelta summalta kun koko paketin hinta oli 90e...

Kuulemma noin voi joillekkin käydä, ihmeellinen maa tämä Suomi!

Onko teille tullut vastaavia soittoja? Kuulostaa aika suurelta summalta kun koko paketin hinta oli 90e...

Raja mistä tullia/alvia ei mene on 83,3€ postikuluineen kun on lisäravinteista kyse :) Niin ja jos UPS:llä tilaa niin menee vielä käsittelykulujakin lisäksi, jos ALV-raja ylittyy.

eikös se raja ole 50 euroa? tosta on tosiaan alvi vain mennyt mikä on tietty prosenttiosuus hinnasta. Tullithan menee vasta 150 euron kohdalla.

Latest posts

Back
Ylös Bottom