natjuskalla pikkunen maitohapon SIETOKYKY silti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun silmään vaikuttaa vähän liian laumasieluiselta hihhulitouhulta. Vituttaa muutenkin kattoa, kun jotkut mma-spesialistit heiluttelee kahvakuuliaan. Mulle sali ei ole mitään sosiaalista trendipelleilyä, vaan enemmänkin Seppo Räty -meininkiä. Kyykkyä, penkkiä ja mavee. Perkele !
ootko perillä edes liikkuvuudesta?
saako kisat ladattuu netistä?
Mitenhän crossfit-kiertotreenejä voisi soveltaa perinteisen 3-jakoisen ohjelman kylkeen? Tällä hetkellä olen vain totutellut parina kertana tekemällä thrusterit + leukaburpeet 5 toiston sarjoissa muutaman kierroksen. Tämä kyykyn, penkin ja vedon dynaamisten treenien perään. Vai olisiko järkevintä vain kerta kaikkiaan ottaa käyttöön perinteinen crossfit-tyylin ohjelma ja tarkkailla, mihin suuntaan pääliikkeet kehittyvät?
Kertokaapas, että kun aloittaa CrossFitin, niin siinähän on tosi kovia liikkeitä.
Ja jos vaikka on niin rapakunnossa ettei saa yhtään leukaa, niin voiko tällainen henkilö alkaa käymään crossfitissä?
Vai pitääkö ensin hankkia pohjakuntoa?
Kertokaapas, että kun aloittaa CrossFitin, niin siinähän on tosi kovia liikkeitä.
Ja jos vaikka on niin rapakunnossa ettei saa yhtään leukaa, niin voiko tällainen henkilö alkaa käymään crossfitissä?
Vai pitääkö ensin hankkia pohjakuntoa?
Mitenhän crossfit-kiertotreenejä voisi soveltaa perinteisen 3-jakoisen ohjelman kylkeen? Tällä hetkellä olen vain totutellut parina kertana tekemällä thrusterit + leukaburpeet 5 toiston sarjoissa muutaman kierroksen. Tämä kyykyn, penkin ja vedon dynaamisten treenien perään. Vai olisiko järkevintä vain kerta kaikkiaan ottaa käyttöön perinteinen crossfit-tyylin ohjelma ja tarkkailla, mihin suuntaan pääliikkeet kehittyvät?
Jos haluat CrossFittiä tehä ja kehittyä samalla noissa pääliikkeissä ni en kyllä rupesi esim. Crossfit.com:in treenejä tekemään koska niitä tehään siellä niin harvoin. Parempi vaihtoehto IMO on Crossfitfootball.com koska niissä treeneissä on mukana voimatreeni.
Täytyy myös lisätä, että jos et ole ton tyyppiseen treeniin oikeen tottunu niin alota se rauhallisesti. Ei oo mitään järkee alottaa suoraan 3on1off CF.com tyyliin ja vetää treenit niska hiessä jos alla ei oo samantyyppistä treeniä.