Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On tullu jo vaikka kuinka pitkään, tokan eventin vikaa kierrosta vedetään justiinsa.Osaako joku sanoa millon event 2 tulee? Ja mistä näkee ylipäänsä millon näitä näytetään?
Osaako joku sanoa millon event 2 tulee? Ja mistä näkee ylipäänsä millon näitä näytetään?
Nopeempaa.Striimi on kyllä kakka, mutta näkeehän noi onneks jälkikäteen tuolta arkistosta.
Kuka sanoo, mulle miks tässä touhussa tehdään kippileukoja tavallisten sijaan?
Striimi on kyllä kakka, mutta näkeehän noi onneks jälkikäteen tuolta arkistosta.
Kuka sanoo, mulle miks tässä touhussa tehdään kippileukoja tavallisten sijaan?
Mitenkä toi crossfitti kannattais aloittaa jos on aloittelija koko hommassa?
Onko tääl ketää crossfittaajia jotka kenties voisi neuvoa tai opastaa paikkaan josta saa neuvoa.
Vaikuttaisi mielenkiintoiselta, mutta en varmaan silti aloittaisi. Vaikka ei sitä tiedä tulevaisuudessa.
rytmo sanoi:Kuka sanoo, mulle miks tässä touhussa tehdään kippileukoja tavallisten sijaan?
On tullu jo vaikka kuinka pitkään, tokan eventin vikaa kierrosta vedetään justiinsa.
http://games.crossfit.com/ Tuolta löytää kaiken infon ja streamit myös. Aikahan menee niin että lisäät noihin aikoihin 10 tuntia niin saat ajan milloin alkaa suomessa.