Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei Kakista saa äijää tekemälläkään, hän on liian lutunen mihinkään äijätouhuun :). Jätkä on niin hauska, empaattinen ja ihanalla tavalla hullu. Ulkonäkö on mitä on, minkäs sille voi, mutta sillä jätkällä on aivot ja syrän paikallaan :haart: . Hena sensijaan on aivan kammottava tapaus. Tollasella käytöksellä jätkä osoittaa tyhmyytensä, olipa se showta tai ei. Miralla alkaa olemaan mittari täynnä ja oma koti kullan kallis olis hänelle hyvä paikka.

No ei nuo BB:N katsojaluvut ole mitään kovin ihmeellisiä, eli ei sitä todellakaan puoli Suomea katsele, mtv3:n mukaan keskikatsojamäärä oli viime vuonna jotain 207000 mikä on sinänsä ihan jees, mutta aika marginaalisia kuitenkin esim. Idolsiin verrattuna. Parhaiten ohjelma kuulemma tavoittaa 15-34-vuotiaissa naiset, eipä ole enää tuon tiedon jälkeen mikään ihme että äänestyksissä naiset pärjäävät yleensä miehiä huonommin. Pissikset äänestävät tietenkin naiset pois.

Unohdat sen, etteivät Subin ja emokanavan katsojaluvut ole verrannollisia erilaisten näkyvyysalueiden vuoksi. 200 000 pidetään käytännössä subin miljoonana, joten suhteessa katsojaluvut ovat erittäin hyvät.

Mää en kanssa ymmärrä et miksi Hena ei leiki omaa leikkiään ku on kerran sen alottanu. Naurettavaa pelleilyä, lähinnä jonku säälittävän apinan käytöstä.

Se kanssa on pimennossa, et miks toi Kari otti hermoon jostain Tatun "koira"-heitoista. Eikai se nyt oikeasti usko että se tosissaan tommosia juttelis.

No aivan sama.

Tää alkaa muodostua mielenkiintoiseksi tämä ohjelma. Huomaan pikkuhiljaa jääväni tähän koukkuun, damn.

Kaki on mun ehdoton suosikki, miehellä on hyvä ja kultainen sydän, jaksaa koko ajan tsempata muita jaksamaan talossa.

Ja Hena seuraavana hel---ttiin talosta, tosi ärsyttävä jätkä! Ois voinut pelata sen pelin loppuun niin kuin itse sen aloitti, tosi lapsellista ja vit..maista käytöstä ruveta pelleilemään kesken tehtävän.

Se kanssa on pimennossa, et miks toi Kari otti hermoon jostain Tatun "koira"-heitoista. Eikai se nyt oikeasti usko että se tosissaan tommosia juttelis.
Kari aloittaa pelin jo ajoissa. Tietää, että Tatu on varmasti kova vastustaja ja viikkotehtävä tarjosi hyvän mahdollisuuden tilanteen hämmentämiseen puolin ja toisin. Mutta tähänhän Kari muille jo rehellisesti myönsikin, joten sikäli kaksinaamaisuudesta ei voi puhua. Pieni eripuran siemen on kuitenkin taktisesti jo kylvetty...:D Go Von Käkkiäinen!

Mun puolesta Mira sais häipyä seuraavaksi. Mieluummin katson vaikka Henaa kaikessa kusipäisyydessään (koska se lähtee sit seuraavana, elli BB poista sitä syystä tai toisesta eka) kun sitä Miran JATKUVAA valitusta!! Ei saatana, miten ämmä ei edes tajua, miks muut karsastaa sitä. "Ihan sama, ei kiinnosta.. pelkkää paskaa koko kaks viikkoa yhy sitä yhy tätä". :curs:

Mitäköhän deividdejä täällä on... Mun mielestä Kaarlo veti koko ajan roolia, sehän oli ihan täpinöissä koko tehtävästä. Kännissä tietenkin se menee vähän yli, mutta ei se Kaarlo missään vaiheessa ollut tosissaan tappelemassa. Jos olisi, niin varmasti olisi vetänyt turpaan aika päivää sitten. Sen verta järkeä kuitenkin Tatulla ja Kaarlolla että antaa sen Henan vittuilla, omaa kuoppaa se siinä kaivaa..

itekkii ymmärsin asian näin, eli Kaarlo ei ollu tosissaan pistämässä nekkuun henriä (mikä kyllä olis ollu ihan oikein sille) missään vaiheessa

lisäksi Kaarlo myöhemmin kerto miten asian oli ajatellu ja uskoin sen, koska näin mitä tapahtu (Kaarlohan sano että tarkotus oli saaha Hena säikähtämään, mutta loppujenlopuksi ainut joka säikähti oli Kaarlo itse)

kumma miten ihmiset käsittää nää eri jutut eri lailla riippuen siitä onko henan puolella vai ei. oliko kaarlo tosissaan vai ei? sanoiko hena että jenni otti nokkiinsa turhasta vai ihan aiheesta? oon itse henan puolella koska mies on niin ÄIJÄ sano muut mitä tahansa :D , mutta kyllähän hena selkeesti tarkotti että jenni otti ihan aiheesta pulttia, vähän otti kyllä päähän miehen kieltely siitä ettei muistanu muka mistään mitään, varmasti jotain muistikuvia luulisi kaverilla olevan. kaarlo taasen minusta oli tosissaan lähdössä raivoamaan henalle mutta mies alkoi heti perumaan sanojaan kun BB kutsui sinne huoneseen. aika noloo.

Henasta tulee aika vahvasti mieleen seiskan toimittaja, se Matin "kaveri".

kumma miten ihmiset käsittää nää eri jutut eri lailla riippuen siitä onko henan puolella vai ei. oliko kaarlo tosissaan vai ei? sanoiko hena että jenni otti nokkiinsa turhasta vai ihan aiheesta? oon itse henan puolella koska mies on niin ÄIJÄ sano muut mitä tahansa :D , mutta kyllähän hena selkeesti tarkotti että jenni otti ihan aiheesta pulttia, vähän otti kyllä päähän miehen kieltely siitä ettei muistanu muka mistään mitään, varmasti jotain muistikuvia luulisi kaverilla olevan. kaarlo taasen minusta oli tosissaan lähdössä raivoamaan henalle mutta mies alkoi heti perumaan sanojaan kun BB kutsui sinne huoneseen. aika noloo.

Oon samaa mieltä tosta että Henan mielestä Jenni oli aiheesta ottanut pulttia. Toisaalta uskon Kaarlon olleen oikeasti pelottelumielellä liikkeellä, eikä olisi Henaan koskenut.

Ja Henan puolella en todellakaan ole. Ei ansaitse paikkaa talossa. Kusipää mikä kusipää. Tatun ja kaarlon pisteet on tosin myös tippuneet meikäläisen silmissä.

Joo kyllä vitutti se miran kitinä eilisessä jaksossa. Ulos vaan talosta. Hena sentään saa jotain meininkiä aikaseks :)

Tippu kummasti Tatun pisteet :down: Henan taas nousi... otti hyvin Tatun pelleilyt

Edit: samoin täältä plussaa henalle

totta, ahdistava jakso.. aivan varma että kaarlo tai tai vetää henaa oikeen kunnolla turpaan. Tatulta paskaa käytöstä, eukä kaarlon itku selitykset auta. Hannekin anto itestään kunnon hupakon kuvan ja tuskin enää mahkuja finaaliin.

Toisaalta oikeen niiltä pompottaa henaa, mutta mokasivat täydellisesti:curs: Henalta toisaalta pelihengen vastaista olla tottelematta ja tehdä kellejä, ei sillekään tehty

edit. hulluna tullu viestejä päivän aikana, aikaa menee plärätessä

En usko, että Mira tippuu vielä pitkään aikaan. Tällä kertaa Hena melko varmasti tippuu ensin, sen verran pässi se on ollut. Ensi viikolla Kaarlo on luultavasti äänestyksessä ja uskoisin, että se tippuu ennemmin kuin Mira. Mira on kuitenkin suht järkevä, vaikka sillä paskamaiset ajat talossa onkin ollut tällä viikolla. Kaarlolla palaa hihat vähän turhan helposti ja se on ihmisenä aika tylsä.

Vaikka Hena mulkku onkin niin se pitää olla pelissä mukana vielä pitkään. Ei noita räväkkiä hahmoja saa äänestää pois, vaikka vähän kusipäitä oisivatkin. Paljoo kiinnosta seurata sitten jos kaikki tylsät vässykät jää taloon keskenään. Where is the fun in that?

Miten helvetissä Henaa voi kuvata nimityksellä 'äijä'? :D Edes itse NAISENA en voi sanoa Henaa mieheksi, niin millainen mies sanoo Henaa äijäksi?;)

Hirvee epämies. Argh! Pliis, tosimiehet ja TOSIÄIJJJJÄT herätkää taistoon tota vitun lussukka vässykkää vastaan. Haastan kaikki aidot tittelinsä ansaitsevat miehet pistään tuon fukin selkärangattoman tohvelisankarin matalaksi. Pois siltä 'äijä'-tittelit kun tollanen lässykkä ei sellaisia ansaitse :whip:

Eiköhän kaikki tiedä tässä vaiheessa sun asentees Henaa kohtaan: joka toinen viesti on tyyli "voi vittu se on munaton homo ääääähh !!"

Asia harvinaisen selvä, uskomattoman helposti syntyy viha toista ihmistä kohtaan, jota nähnyt 2 viikoa 1h/päivä

Henalle lähtee täältä liuta miinusääniä. Mahdollisista uusista asukkaista löytyy sitten viihdykettä, Kaki hoitaa homman sillä välillä. Mira ulos ensi viikolla.

BB pitäs olla ehdottomasti sellanen, et kisan voittajan pitäis viettää vielä yksin talossa esim. kuukausi. Siitä se ilo vasta irtoaisi. Vois olla voittajalla psyykekin kovilla.

Back
Ylös Bottom