- Ikä
- 46
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei nuo BB:N katsojaluvut ole mitään kovin ihmeellisiä, eli ei sitä todellakaan puoli Suomea katsele, mtv3:n mukaan keskikatsojamäärä oli viime vuonna jotain 207000 mikä on sinänsä ihan jees, mutta aika marginaalisia kuitenkin esim. Idolsiin verrattuna. Parhaiten ohjelma kuulemma tavoittaa 15-34-vuotiaissa naiset, eipä ole enää tuon tiedon jälkeen mikään ihme että äänestyksissä naiset pärjäävät yleensä miehiä huonommin. Pissikset äänestävät tietenkin naiset pois.
Kari aloittaa pelin jo ajoissa. Tietää, että Tatu on varmasti kova vastustaja ja viikkotehtävä tarjosi hyvän mahdollisuuden tilanteen hämmentämiseen puolin ja toisin. Mutta tähänhän Kari muille jo rehellisesti myönsikin, joten sikäli kaksinaamaisuudesta ei voi puhua. Pieni eripuran siemen on kuitenkin taktisesti jo kylvetty...:D Go Von Käkkiäinen!Se kanssa on pimennossa, et miks toi Kari otti hermoon jostain Tatun "koira"-heitoista. Eikai se nyt oikeasti usko että se tosissaan tommosia juttelis.
Mitäköhän deividdejä täällä on... Mun mielestä Kaarlo veti koko ajan roolia, sehän oli ihan täpinöissä koko tehtävästä. Kännissä tietenkin se menee vähän yli, mutta ei se Kaarlo missään vaiheessa ollut tosissaan tappelemassa. Jos olisi, niin varmasti olisi vetänyt turpaan aika päivää sitten. Sen verta järkeä kuitenkin Tatulla ja Kaarlolla että antaa sen Henan vittuilla, omaa kuoppaa se siinä kaivaa..
kumma miten ihmiset käsittää nää eri jutut eri lailla riippuen siitä onko henan puolella vai ei. oliko kaarlo tosissaan vai ei? sanoiko hena että jenni otti nokkiinsa turhasta vai ihan aiheesta? oon itse henan puolella koska mies on niin ÄIJÄ sano muut mitä tahansa :D , mutta kyllähän hena selkeesti tarkotti että jenni otti ihan aiheesta pulttia, vähän otti kyllä päähän miehen kieltely siitä ettei muistanu muka mistään mitään, varmasti jotain muistikuvia luulisi kaverilla olevan. kaarlo taasen minusta oli tosissaan lähdössä raivoamaan henalle mutta mies alkoi heti perumaan sanojaan kun BB kutsui sinne huoneseen. aika noloo.
Tippu kummasti Tatun pisteet :down: Henan taas nousi... otti hyvin Tatun pelleilyt
Edit: samoin täältä plussaa henalle
Miten helvetissä Henaa voi kuvata nimityksellä 'äijä'? :D Edes itse NAISENA en voi sanoa Henaa mieheksi, niin millainen mies sanoo Henaa äijäksi?;)
Hirvee epämies. Argh! Pliis, tosimiehet ja TOSIÄIJJJJÄT herätkää taistoon tota vitun lussukka vässykkää vastaan. Haastan kaikki aidot tittelinsä ansaitsevat miehet pistään tuon fukin selkärangattoman tohvelisankarin matalaksi. Pois siltä 'äijä'-tittelit kun tollanen lässykkä ei sellaisia ansaitse :whip:
Unohdat sen, etteivät Subin ja emokanavan katsojaluvut ole verrannollisia erilaisten näkyvyysalueiden vuoksi. 200 000 pidetään käytännössä subin miljoonana, joten suhteessa katsojaluvut ovat erittäin hyvät.