Big Brother 2006

Toisaalta oikeen niiltä pompottaa henaa, mutta mokasivat täydellisesti:curs: Henalta toisaalta pelihengen vastaista olla tottelematta ja tehdä kellejä, ei sillekään tehty

Hä? Kattelen vaan noita illan koosteita enkä liveä, mutta eikös ne muutkin tehny piloja silloin kun Hena oli kingi? Esim. muistelisin Tatun sheikanneen sitä karhutolkkiä aika intensiivisesti ennen kun vei sen Henalle.

Siitä Kaarlon (vai Tatun) "RYÖMI"-käskystä voi olla monta mieltä. Kyllähän Tatukin puhalteli kuplia Rytsölän saaviin. Et saman tasonen se oli...

Mut jos muistan oikein, niin kyl noi muutkin kieltäyty jostain käskyistä. Esim. Mira ei menny Henan viereen nuq:haart:

Joo kyllä vitutti se miran kitinä eilisessä jaksossa. Ulos vaan talosta. Hena sentään saa jotain meininkiä aikaseks :)

:worship:

En nyt sano että Henan pitäis voittaa, mutta ainakin mulle löyty paljon viihdettä tällä viikolla just Henan ansiosta. Tuli ihan inttiajat mieleen:thumbs: Olis kiva kattoo vielä viikko pari miten hommat luistaa muiden kanssa.

Mirassa taas eioo mitään mielenkiintoista. sori

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
BB pitäs olla ehdottomasti sellanen, et kisan voittajan pitäis viettää vielä yksin talossa esim. kuukausi. Siitä se ilo vasta irtoaisi. Vois olla voittajalla psyykekin kovilla.
Tuo olis varmaan todella mielenkiintoista kateltavaa:D . Aika fakiiri sais olla et keksis kuukaudeks jotain katsojien kannalta mielenkiiintoista tekemistä itselleen.

Eiköhän kaikki tiedä tässä vaiheessa sun asentees Henaa kohtaan: joka toinen viesti on tyyli "voi vittu se on munaton homo ääääähh !!"

Asia harvinaisen selvä, uskomattoman helposti syntyy viha toista ihmistä kohtaan, jota nähnyt 2 viikoa 1h/päivä

Ensinnäkään, en ole kirjoittanut mitään 'munaton homo'-settiä. Epämiehekästä sen selkärangaton lusmuilu kylläkin on, siitä tuo 'ei sitä kukaan voi äijäksi sanoa'-kommentti tuli.

Ei tässä kukaan ketään vihaa, ylipäätään viha on aika voimakas sana. Ärsyttävä se kyllä on, ja kun tämä thread on BB-thread niin täällä saa valittaa, vinettää, haukkua, puolustella, tsempata jne jne ihan just niin paljon suosikkejaan ja inhokkejaan kuin haluaa, sekä keskustella ohjelmasta noin muuten, ilman että kukaan tulee siihen väliin 'ojentamaan' mitä kukakin saa kenestäkin sanoa ja kuinka usein.

Älä takerru pikkuseikkoihin, täällä ei ole tarkoitus arvostella muiden mielipiteitä kilpailijoista, vaan itse kilpailijoita sekä ohjelmaa. Oma heittoni oli reippain nauruhymiöin varustettu, omasta mielestäni kohtuu vitsikäs heitto, iloisella mielellä kirjoitettu, ja siihen negatiivinen tosikkomainen vastaus on tarpeeton.

BB pitäs olla ehdottomasti sellanen, et kisan voittajan pitäis viettää vielä yksin talossa esim. kuukausi. Siitä se ilo vasta irtoaisi. Vois olla voittajalla psyykekin kovilla.

Olis varmaan tosi mielenkiintoista seurattavaa ;)

MissEvilEve etköhän ole tehnyt selväksi sen, että Hena on "kusipää" jo tarpeeksi moneen kertaan ;).

Prkl ;):whip:

Höpöhöpö. Hena ottaa vaan rennosti. Mitäs mankin touhu on sinun mielestä? Uskaltaisin väittää, et mies on talon laiskin asukas.

Muistini mukaan olen aiemmin avautunut myös Mikan laiskuudesta ja jatkuvasta nukkumisesta ym. Nyt se on ollut vaan niin taustalla ja rauhallinen ettei sen käytös ole mua häirinnyt erityisemmin. Se ei kuitenkaan käyttäydy tosi törkeesti/ärsyttävästi vaikkakin laiskimus olisikin.

Se ei kuitenkaan käyttäydy tosi törkeesti/ärsyttävästi vaikkakin laiskimus olisikin.

Joo-o. Olisit hommannu 24/7 niin olis mukava nähdä miten kommentoisit Tatun ja Kaarlon käytöstä. Telkkarissa näytetty pomputtelu oli vielä lievää. Vaikka olis mikä kosto niin en mä ainakaan hyväksyis näitten kavereitten käytöstä. Enhän mä uskaltais olla enää koko talossa kun käytös on noin uhkaava ja pelottavaa. iiks :)

Joo-o. Olisit hommannu 24/7 niin olis mukava nähdä miten kommentoisit Tatun ja Kaarlon käytöstä. Telkkarissa näytetty pomputtelu oli vielä lievää. Vaikka olis mikä kosto niin en mä ainakaan hyväksyis näitten kavereitten käytöstä. Enhän mä uskaltais olla enää koko talossa kun käytös on noin uhkaava ja pelottavaa. iiks :)

Toi on muuten aika perseestä ettei todellisuutta näytetä telkassa. Tai siis normaalissa ohjelmassa...

Ilmeisesti moni saa jokseenkin vääristyneen kuvan menosta, selkeästi kuvausryhmä on 'puolueellinen' aika ajoin ym.

Ei oo hyvä homma ei...

[En mä Tatua ja Kaarloakaan minään über-äijinä pidä... ei sen puoleen...]

Ilmeisesti moni saa jokseenkin vääristyneen kuvan menosta, selkeästi kuvausryhmä on 'puolueellinen' aika ajoin ym.
Tämä on täysin totta. Tosin se n. 45-50minuuttia ei ole riittävä aika näyttämään kaikkea. Välillä vaan tuntuu, et parhaita palojakin jätetään pois.

voi reppanoita. kaarlo ja tatu ihan vauhkona tosta viikkotehtävästä ja se perkelen jenni puolustaa kaarloa veet silmissä :david:. hohhoijaa. hena otti sentään rennosti tuon homman. loppu oli kyllä hyvä :D

Henan osaa olla sitten mulkku.
Tänään heti itkemässä ja poistuu paikalta, kun Kale sanoi ettei se tehnyt tehtäviä kunnolla. Ei ihminen voi olla noin nilkki.

Wolverine Kaarlo on ihan asialinen hemmo näemmä kans. Kakia tai Kaarloa voisin veikata voittoon.

Toivottavasti Kaarlo voittaa. Ihan helmi (ja puhun nyt muustakin kuin ulkonäöstä).

Mikäli niitä ei sitten poisteta talosta tms. "väkivaltaisen" käyttäytymisen takia..:curs: :lol2:

Henan osaa olla sitten mulkku.
Tänään heti itkemässä ja poistuu paikalta, kun Kale sanoi ettei se tehnyt tehtäviä kunnolla. Ei ihminen voi olla noin nilkki.

ei se kyllä heti lähtenyt vaan kun 2apinaa pommittaa päällekkäin henaa eikä kuuntele mitä hena sanoo takas, niin sen takia se sitten poistui. jos sunnuntain jälkeen tuo kolmikko(hena,tatu,kaarlo) on talossa niin on melko varma että "riemu" repeää kun porukka ottaa seuraavan kerran kuppia :).

kaki sanoi kyllä hyvin päiväkirja huoneessa, että itse teimme itsellemme vaikeaksi tämän tehtävän. totta niin totta.
Toivottavasti Kaarlo voittaa.:

toivottavasti ei. sanoin jo saman aiemmin ja toistan. tosi kuiva kaveri voittajaksi, väritön. kaki sen sijaan ansaitsis voiton IMO.
Mikäli niitä ei sitten poisteta talosta tms. "väkivaltaisen" käyttäytymisen takia..

no ei varmasti poisteta. ei nillää oo varaa kahta potkia pois tässä vaiheessa.

Kaki on kyllä hyvä tyyppi. Alussa se oli yks rasittavimmista, mutta nyt on sitten tullut oma persoona esiin, niin kaveri on kyllä ihan hieno mies.

Kaki on kyllä hyvä tyyppi. Alussa se oli yks rasittavimmista, mutta nyt on sitten tullut oma persoona esiin, niin kaveri on kyllä ihan hieno mies.
Samaa mieltä. Välillä tuntuu, että ainoastaan Kaki ymmärtää pelin juonen. Henan pisteet laski hiukan sen takia mitä se teki Jennille mutta Tatu ja Kaarlo ampuivat mun mielestä itseään jalkaan sille omalla perseilyllään. Jotenkin alan pitää Saristakin, tuntuu ettei sekään turhia paineita ota tosta.

Back
Ylös Bottom