Big Brother 2006

no höpö höpö. ei tollasesta nyt mitään lähtöpasseja saa todellakaan.

Eikös tuolta juuri nimenomaan saa lähtöpassit, jos käyttäytyy aggressiivisesti. Sen paidan päältä pois ottamisen (itse katoin ainakin, että Kaarlo valmistautuu matsiin) ja leivällä päähän heittämisen big brother voisi laskea aggressiiviseksi, mutta sehän nähdään myöhemmin.

-edit- ja niin "löihän" tai läppäshän se Henakin Mikaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä noiden yritys oli vaan tollasta katkeraa yritystä saada Henalle takaisin. Hauskaa oli seurata kun Tatu kolkutti välillä omatunto muutaman sekunnin,"oltiikohan me liian kovia tolle Henalle",muutaman minuutin päästä heittää voikkaria naamaan.:D Ja kyl noi muijatkin osaa olla aika helvetin ärsyttäviä...kännissä.

Eikös tuolta juuri nimenomaan saa lähtöpassit, jos käyttäytyy aggressiivisesti. Sen paidan päältä pois ottamisen (itse katoin ainakin, että Kaarlo valmistautuu matsiin) ja leivällä päähän heittämisen big brother voisi laskea aggressiiviseksi, mutta sehän nähdään myöhemmin.

No samanlaillahan sitten lasketaan se että Hena löi Mikaa päähän kun ne yritti auttaa sitä ystävällisesti sänkyyn...

kaarlo on niin vellihousu paskianen ettei semmoisesta ollut edes kyse. jotain vouhotusta vaan. ja vaikka matsi ois tullutkin niin se kaarlo poika ois ollu levynä alta aika yksikön :)
Mun mielestä noiden yritys oli vaan tollasta katkeraa yritystä saada Henalle takaisin. .

niin oli ja kun hena oli ovelampi kuin nää jotka olivat aiemmin slummeissa niin siitähän se riemu vasta kunnolla repes

Tarkistakaa joku videotuomari.. :)

Mun mielestä meni niin että "jos tosta otti herneet niin saikin ottaa"...
"..joo mut voit sä silti anteeks viä pyytää"...
"....joo mä pyydän kun viikkotehtävä päättyy"...

Näin se mun muistin mukaan meni. tai sitten mun hyväntahtoinen alitajunta halusi kuulla sen noin.. :)

Joo, näin se meni.

kaarlo on niin vellihousu paskianen ettei semmoisesta ollut edes kyse. jotain vouhotusta vaan. ja vaikka matsi ois tullutkin niin se kaarlo poika ois ollu levynä alta aika yksikön :)

Joo,ja oli ihan kuset housussa kun joutu päiväkirjahuoneeseen. "Siis se oli ihan heitto" ääni väristen.:rolleyes:

Täytyy kyllä mukailla kaarloa ja sanoa että watta fak, siinä kohtaa kun kaki kerto henalle siitä housu episodista niin spede heitti jotain että "Jos tollasesta ottaa itteensä niin sitten saa ottaakki". Watta Fak! Vitun urpo!

Hena kylläkin sanoi että kyllä tosta saa itteensä ottaakin ja sanoi pyytävänsä anteeksi tehtävän jälkeen.

Sehän kuitenkin koko ajan piti mielessä että ruokarahat on kiinni tehtävän suorituksesta ja kroisoksille ei saanut puhua vapaasti, että olisi voinut pyytää anteeksi kun tehtävä oli käynnissä. Sama juttu sen leivän kanssa, koska mitään almuja ei saanut ottaa vastaan rikkailta.

Pihallehan se äänestetään kun vaikka Miran ininä ärsyttää, ei se ylitä äänestyskynnystä yhtä paljon kuin Henan toilailut. Harmi, sillä olisin katsonut sen perseilyjä vielä viikon ihan mielelläni.

niin oli ja kun hena oli ovelampi kuin nää jotka olivat aiemmin slummeissa niin siitähän se riemu vasta kunnolla repes

Mun mielestä ei ovela, vaan laiska, lusmuilija, pelleili eikä tehnyt niinkuin alunperin oli ideana. Epämiehekästä käytöstä... vihaan tollasia luuserimiehiä :urjo:

[Oikeasti ovela ei sitäpaitsi saa katsojia raivoihinsa ja äänestämään itseään vastaan, vaan pyrkii kohti voittoa junailemalla niin ettei liikaa kumartele/pyllistele ihmisille]

Joo,ja oli ihan kuset housussa kun joutu päiväkirjahuoneeseen. "Siis se oli ihan heitto" ääni väristen.:rolleyes:

Ärsyttää tollanen, ettei pysytä sanojen/tekojen takana. Se alko siellä makkarissa perääntymään ja pesemään käsiään hommasta vaikka kyllä tossa oli mun mielestä muustakin kyse kuin "pelistä".

m"ene leiriin ja ole oma itsesi, niin eiköhän noi muut tapa sut, Kaarlo käski. – Ja henkisesti vedä itsesi jojoon ja n**si itsesi hengiltä...p*skanaama! mies vielä lisäsi." Tommosta settiä tuli koko illan eilen. Ja se näytettiin, kun tatu suolasi leivän sylkemistä ei.

Ei Tatu sitä suolannu. Silloinhan Henri olisi kiistänyt koko homman.

Kaarlon mentyä päiväkirjahuoneeseen Tatu meni leivän kanssa sisälle ja lisäsi siihen reilusti suolaa ja tämä näkyi illan ohjelmassakin. Sitten se palasi pihalle ja yritti saada Henrin syömään leipää.

Henahan sen leivän suolasi ja tarjosi sitä niille, ja siitä suuttuivat kun ei voi palvella kunnolla. Kostoksi oisivat syöttäneet samanlaisen sille.

m"ene leiriin ja ole oma itsesi, niin eiköhän noi muut tapa sut, Kaarlo käski. – Ja henkisesti vedä itsesi jojoon ja n**si itsesi hengiltä...p*skanaama! mies vielä lisäsi." Tommosta settiä tuli koko illan eilen. Ja se näytettiin, kun tatu suolasi leivän sylkemistä ei.

Joo,onneks ei näyttänyt tollasta huutoa. On vähän mielikuvitus vähissä nois Kaarlon jutuissa. Mä luulin kans et se Hena oli alun perin suolannut sen leivän.

Kaarlon mentyä päiväkirjahuoneeseen Tatu meni leivän kanssa sisälle ja lisäsi siihen reilusti suolaa ja tämä näkyi illan ohjelmassakin. Sitten se palasi pihalle ja yritti saada Henrin syömään leipää.

Se lisäsi siihen suolaa entisestään?

-edit- ok ne teki uuden leivän, taisin missata sen.

Joo,onneks ei näyttänyt tollasta huutoa. On vähän mielikuvitus vähissä nois Kaarlon jutuissa. Mä luulin kans et se Hena oli alun perin suolannut sen leivän.

Kyllä hena ne suolaskin, mutta tatu kävi sisällä ja iski noin purkillisen suolaa siihen leipään ja yritti saada henaa syömään sen.

Back
Ylös Bottom