Big Brother 2006

Hyi saatana tota Kaarloa, osaa edes keskustella normaalilla äänensävyllä,ULOS!
(Tarkoittaen tämänpäiväsessä koosteessa kohtaa jossa he puivat viikkotehtävää, hyvä ettei hyökännyt Henan kimppuun)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyi saatana tota Kaarloa, osaa edes keskustella normaalilla äänensävyllä,ULOS!
(Tarkoittaen tämänpäiväsessä koosteessa kohtaa jossa he puivat viikkotehtävää, hyvä ettei hyökännyt Henan kimppuun)

joo mua kans vituttaa kun se kaarlo on ihan terävänä/pätevänä siellä.

tulis jotain pikku kähinän poikasta ja moppais hena vähän lattiaa kaarlo poikasella.

Tatu on alkanut vituttaa minua päivä päivältä enemmän. Rasittava tyyppi. Mirakin välillä osaa ottaa päähän nyyhkyttämisellään ja itsesäälissä rypemisellään sekä myös sillä, että aina pitää valittaa joka asiasta. Tuntuu ettei Miran mielestä mikään ei ole koskaan hyvin ja kaikesta pitää päästä urputtamaan, prkl.

On muuten helkkarin hauskaa jos homohena tippuu ja sit se :kuola: juontaja kysyy siltä, että

"No osaatko arvata kuka antoi sulle ääniä?"
Hena:"No mä uskon, että Hanne vähän suuttu mun piloista ja kai myös Jenni. Oon myös saattanu saada äänen Miralta ja ehkä Kaarloltakin."

Ja oikeastihan kaikki anto Henalle ääniä ainakin yhen - useimmat kaksi... On hauska nähä sen ilme, ku huomaa, että kaikki äänesti sitä!:D :curs: :lol2:

Ja oikeastihan kaikki anto Henalle ääniä ainakin yhen - useimmat kaksi... On hauska nähä sen ilme, ku huomaa, että kaikki äänesti sitä!:D :curs: :lol2:

Ja se sanoi sen käyttäytymisen olleen pelkästään peliä... Olisiko kannattanut harkita sitä strategiaa vähän tarkemmin? Ei ne Henan jutut ainakaan pelimiehen liikkeiltä vaikuttaneet, kun sai kaikilta äänet.

ikävä kyllä näin ei tule käymään, ja jos tulisikin ni kyl se ois Henna joka sais kelloon...

heh. valitettavasti vaikka kaarlo on uimarin kropan omaava niin se on täys vässykkä ja menis aivan lukkoon kun hena tai joku muu nappais sitä vässykkää rinnuksista kiinni ja luutuais sillä lattiaa. nuo vässykät joista ei oo mihinkään tunnistaa aina niiden käyttäytymisestä :)

Vaikuttaa, että taloon on tänä vuonna onnistuttu saamaan lauma ihan puhtaita idiootteja. On ihme, jos tässä bb:ssä ei nähdä kunnon nyrkkitappelua. Viihdettähän sekin olisi...

heh. valitettavasti vaikka kaarlo on uimarin kropan omaava niin se on täys vässykkä ja menis aivan lukkoon kun hena tai joku muu nappais sitä vässykkää rinnuksista kiinni ja luutuais sillä lattiaa. nuo vässykät joista ei oo mihinkään tunnistaa aina niiden käyttäytymisestä :)

Joo,toivottavasti se alkais taas uhoamaan kännissä.
Huomenna sitten Mira kotiin, loppuu se turha itkeminen. Ja sillä on se etuhammas mikä on alkanu häíritsemään mua. Pthyi! Se varmaan imeskelee aina sitä hammasta:urjo::rolleyes:
Ja Henalle lisää viinaa.:kippis1:
Sari anto ihan kunnon kuittia Mikalle siitä sen lusmuilusta. Tais Mirakin huomauttaa. On jengi alkanu jo kiinnittää huomiota siihen et se ei tee mitään siellä.

ja se perkelen jenni puolustaa kaarloa veet silmissä :david:. hohhoijaa.

Mä sain sen käsityksen että sillä Jennillä on joku kaveri joka muistuttaa täysin Kaarloa, ja sillä lähinnä tuli vaan niin ikävä tms siinä tilanteessa.. tjsp.

Ps. on tosiaan ruvennu Mira rasittaan vaikka eka muka vähän diggasinkin sitä. Sit taas Sari on koko ajan siedettävämpi vaikkakin sen naama vähän ärsyttää, se ois paljon nätimpi ilman sitä sota/klovnimaskia!

En usko että kukaan uskaltaa alottaa tappelua, luulis että se 50 tonnia alkaa jo kohta olemaan mielessä. Loppua kohti varmaan tylsenee paljon kun väki vähenee ja kaikki käy varovaisemmiksi. Mut toivottavasti tulee vielä toimintaa ja tilanteita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom