Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä taas ymmärsin et se tarkotti et Jenni otti hernettä tost tapauksesta ihan aiheesta.

niin mäkin sen ymmärsin...minusta todella säälittäviä tekopyhiä kroisoksia nyt. pisteet laski todella paljon omissa silmissä. aluks meinataan että jos ois kroisoksena niin ei vetäis noin yli ja sit ku ollaan nii ihan naurettavia hommia laittavat tekeen. henaa yritettiin nöyryyttää kunnolla, sen kaarlon "ryömi!" käskyn jälkeen ois kyl hena saanut vaikka lyödä kaveria. mut hyvin hena otti noi jutut ja teki källejä, se voileipäjuttu oli kyl hauska :) ja sit se hanne vai mikä se otti kyl kunnolla päähän.."lapsellista!", vittu mikä tekopyhä ämmä! miran ruikutusta ei kans meinaa kestää...toisaalta sen ymmärtääkin, kukaan ei siitä tykkää tuol ja on ulkopuolinen olo, sit vielä joutuu jotai paskaa kestään niin varmaa tekis itekki mieli lähtee pois tuolta. Kari on tosi symppiksen olonen ja pojoja kyl kerää, hena nosti kans pisteitään mutta uusien kroisoksien kostoon olen kyl pettyny. harmi kyl ettei tullu mitää fightia siinä, oisin kyl halunnu nähdä jonku kunnon käsiryysyn :D

minusta aika naurettavan kuulosta hokea kuinka lapsellista touhua joku on kun kerran porukka on suostunut tähän bb:hen ja koko ajan hoetaan.."peliähän tää vain on". jos joku teke voileipäpilan se on lapsellista mut sit se on oikeen kypsää kun juostaan hippasilla.

Sehän kuitenkin koko ajan piti mielessä että ruokarahat on kiinni tehtävän suorituksesta ja kroisoksille ei saanut puhua vapaasti, että olisi voinut pyytää anteeksi kun tehtävä oli käynnissä. Sama juttu sen leivän kanssa, koska mitään almuja ei saanut ottaa vastaan rikkailta.

Ei sillä mikään tehtävä mielessä ollu, mutta pakko oli keksiä jotain ettei joudu syömään paskaa.

Mulkkuhan Hena on, plussan vois antaa kuitenkin. Jos se pysyy talossa on toiminnan täyteisiä jaksoja luvassa.

Ei sillä mikään tehtävä mielessä ollu, mutta pakko oli keksiä jotain ettei joudu syömään paskaa.

Mulkkuhan Hena on, plussan vois antaa kuitenkin. Jos se pysyy talossa on toiminnan täyteisiä jaksoja luvassa.

On siinä pelimiestä sen verran että tajusi lentävänsä helpolla pihalle käytöksensä vuoksi, ellei saa "pakkaa sekaisin". Eikös se putoamisuhka kerrottu ennen tota tapausta...?

Tuntuu, että noi on kokonaan unohtanu, että puolet suomalaisista katselee noiden touhuja televisiosta. Lähinnä siis Kaarlo, Tatu ja Hena. Tatulla ja Kaarlolla meni vähän yli tänään toi touhu, jos viimeks meni Henalla.
Kaarlolla ei ollu munaa pysyä sanojensa takana siinä, kun uhos Henalle vaan heti rupes peruun ja käänsi jutun vitsiks, kun joutui Isoveljen juttusille. Hannen vois potkasta tuolta talosta niin pitkälle, kun mahdollista. On se niin saatanan ärsyttävä sen kiherrys "khihihihih" "Mä taidan ottaa kanssa kaljan kihihihhihihi" "Tosi lapsellista" "khihihi". :curs:
Kaki on nostanu huimasti pointsejaan ainakin mun silmissä tän tehtävän aikana. Tosi hyvin on ottanu kaiken pompotuksen ja tuntuu olevan aika sympaattisen olonen kaveri.

Mun mielestä ei ovela, vaan laiska, lusmuilija, pelleili eikä tehnyt niinkuin alunperin oli ideana. Epämiehekästä käytöstä... vihaan tollasia luuserimiehiä :urjo:

[]

siis tekihän se kaikki kuten käskettiin paitsi sitä leipää ei syönyt. ovela laittaa vähän omaa maustetaan juttuihin tai siis leivälle tällä kertaa:). niin tai näin, on kumma jos tuo viikkotehtävä onnistuu

Tuntuu, että noi on kokonaan unohtanu, että puolet suomalaisista katselee noiden touhuja televisiosta. Lähinnä siis Kaarlo, Tatu ja Hena. Tatulla ja Kaarlolla meni vähän yli tänään toi touhu, jos viimeks meni Henalla.
Kaarlolla ei ollu munaa pysyä sanojensa takana siinä, kun uhos Henalle vaan heti rupes peruun ja käänsi jutun vitsiks, kun joutui Isoveljen juttusille. Hannen vois potkasta tuolta talosta niin pitkälle, kun mahdollista. On se niin saatanan ärsyttävä sen kiherrys "khihihihih" "Mä taidan ottaa kanssa kaljan kihihihhihihi" "Tosi lapsellista" "khihihi". :curs:
Kaki on nostanu huimasti pointsejaan ainakin mun silmissä tän tehtävän aikana. Tosi hyvin on ottanu kaiken pompotuksen ja tuntuu olevan aika sympaattisen olonen kaveri.

No ei nuo BB:N katsojaluvut ole mitään kovin ihmeellisiä, eli ei sitä todellakaan puoli Suomea katsele, mtv3:n mukaan keskikatsojamäärä oli viime vuonna jotain 207000 mikä on sinänsä ihan jees, mutta aika marginaalisia kuitenkin esim. Idolsiin verrattuna. Parhaiten ohjelma kuulemma tavoittaa 15-34-vuotiaissa naiset, eipä ole enää tuon tiedon jälkeen mikään ihme että äänestyksissä naiset pärjäävät yleensä miehiä huonommin. Pissikset äänestävät tietenkin naiset pois.

Ei saatana Henalle menee kaikki plussat täältä :hyper: Se on vaan niin äijjä perkele!

Miten helvetissä Henaa voi kuvata nimityksellä 'äijä'? :D Edes itse NAISENA en voi sanoa Henaa mieheksi, niin millainen mies sanoo Henaa äijäksi?;)

Hirvee epämies. Argh! Pliis, tosimiehet ja TOSIÄIJJJJÄT herätkää taistoon tota vitun lussukka vässykkää vastaan. Haastan kaikki aidot tittelinsä ansaitsevat miehet pistään tuon fukin selkärangattoman tohvelisankarin matalaksi. Pois siltä 'äijä'-tittelit kun tollanen lässykkä ei sellaisia ansaitse :whip:

AAARGH! Hena tuo riittävästi äksöniä taloon siinä on mun perustelut "äijjälle". Ainut mihin olin pettynyt ettei pistäny Tatua pakettiin kun rupes pullistelemaan ;)

Edit. Hitusen naiivi ajattelutapa mutta ei mahda mitään..

No oot siinä oikeassa että se kyllä tuo äksöniä. Mut ei se siitä äijää tee :D Tavallaan toivon että Hena lentää ulos, olis sille ihan oikein, mutta toisaalta: jatkossa varmaan olis viihdyttävämpää katsella Henan sekoiluja kuin Miran tylsää vinetystä...

Hirvee epämies. Argh! Pliis, tosimiehet ja TOSIÄIJJJJÄT herätkää taistoon tota vitun lussukka vässykkää vastaan.

En kyllä hyvällä mielikuvituksellakaan mahdu tohon porukkaan, jota yritit herätellä mielipiteitään ilmaisemaan, mutta olenpa kuitenkin aika lailla samaa mieltä.

Minusta Hena on yhtälailla "äijä" kuin Matti Nykänen nyt vanhoilla päivillään on ollut... Aiheuttaa kyllä varmasti actionia, mutta ei tuommosta hönöä kovin pitkään viittis lähempää kattella.

Jotenkin samaan kastiin kuuluva reaktio tuo minusta Henalla oli slummiporukkaan joutumisesta kuin Miralla. Eri tavalla vaan näkyi päälle päin. Toinen itkee ja kitisee ja toinen pistää perseilyksi, kun ei mene hommat putkeen.

Kaki ja Mika näyttää nyt viimeaikojen perusteella lähinnä olevan ainoat miehet koko talossa. Molemmat osaa ottaa tuon homman rennosti ja vaan viikkotehtävänä ilman mitään perkeleellistä vaahtoamista. Outoa sinäänsä, kun ensimmäiset vaikutelmat oli melkeen päinvastaisia. :)

No oot siinä oikeassa että se kyllä tuo äksöniä. Mut ei se siitä äijää tee :D Tavallaan toivon että Hena lentää ulos, olis sille ihan oikein, mutta toisaalta: jatkossa varmaan olis viihdyttävämpää katsella Henan sekoiluja kuin Miran tylsää vinetystä...

tämän takia just haluaisin pitää henan talossa. saattas tulla jopa seuraavalla känni reissulla jotain matsin poikasta talossa. sen jälkeenhän joku tai jotkut lentäis varmasti talosta, mutta saataspa ainaki todistaa sitä äksöniä:)
Johtuskohan kenties esitysajoista ja päivistä? :david:

ja eritoten kanavasta. maikkarilla lähes kaikki ohjelmat kerää paljon katsojia

en. oon hullu :hyper:

no, joo. kohta meen nukkuun. mulla on vaan tällanen tää rytmi.

Mitäköhän deividdejä täällä on... Mun mielestä Kaarlo veti koko ajan roolia, sehän oli ihan täpinöissä koko tehtävästä. Kännissä tietenkin se menee vähän yli, mutta ei se Kaarlo missään vaiheessa ollut tosissaan tappelemassa. Jos olisi, niin varmasti olisi vetänyt turpaan aika päivää sitten. Sen verta järkeä kuitenkin Tatulla ja Kaarlolla että antaa sen Henan vittuilla, omaa kuoppaa se siinä kaivaa..

Back
Ylös Bottom