Kaarlo nyt vaikuttaa muutenki vähän semmoselta että ei ajattele ennenkuin sanoo/tekee, ainakin kännissä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä taas ymmärsin et se tarkotti et Jenni otti hernettä tost tapauksesta ihan aiheesta.
Sehän kuitenkin koko ajan piti mielessä että ruokarahat on kiinni tehtävän suorituksesta ja kroisoksille ei saanut puhua vapaasti, että olisi voinut pyytää anteeksi kun tehtävä oli käynnissä. Sama juttu sen leivän kanssa, koska mitään almuja ei saanut ottaa vastaan rikkailta.
Ei sillä mikään tehtävä mielessä ollu, mutta pakko oli keksiä jotain ettei joudu syömään paskaa.
Mulkkuhan Hena on, plussan vois antaa kuitenkin. Jos se pysyy talossa on toiminnan täyteisiä jaksoja luvassa.
Mun mielestä ei ovela, vaan laiska, lusmuilija, pelleili eikä tehnyt niinkuin alunperin oli ideana. Epämiehekästä käytöstä... vihaan tollasia luuserimiehiä :urjo:
[]
Tuntuu, että noi on kokonaan unohtanu, että puolet suomalaisista katselee noiden touhuja televisiosta. Lähinnä siis Kaarlo, Tatu ja Hena. Tatulla ja Kaarlolla meni vähän yli tänään toi touhu, jos viimeks meni Henalla.
Kaarlolla ei ollu munaa pysyä sanojensa takana siinä, kun uhos Henalle vaan heti rupes peruun ja käänsi jutun vitsiks, kun joutui Isoveljen juttusille. Hannen vois potkasta tuolta talosta niin pitkälle, kun mahdollista. On se niin saatanan ärsyttävä sen kiherrys "khihihihih" "Mä taidan ottaa kanssa kaljan kihihihhihihi" "Tosi lapsellista" "khihihi". :curs:
Kaki on nostanu huimasti pointsejaan ainakin mun silmissä tän tehtävän aikana. Tosi hyvin on ottanu kaiken pompotuksen ja tuntuu olevan aika sympaattisen olonen kaveri.
mutta aika marginaalisia kuitenkin esim. Idolsiin verrattuna.
Ei saatana Henalle menee kaikki plussat täältä Se on vaan niin äijjä perkele!
jatkossa varmaan olis viihdyttävämpää katsella Henan sekoiluja kuin Miran tylsää vinetystä...
Hirvee epämies. Argh! Pliis, tosimiehet ja TOSIÄIJJJJÄT herätkää taistoon tota vitun lussukka vässykkää vastaan.
No oot siinä oikeassa että se kyllä tuo äksöniä. Mut ei se siitä äijää tee :D Tavallaan toivon että Hena lentää ulos, olis sille ihan oikein, mutta toisaalta: jatkossa varmaan olis viihdyttävämpää katsella Henan sekoiluja kuin Miran tylsää vinetystä...
Johtuskohan kenties esitysajoista ja päivistä?
en. oon hullu
no, joo. kohta meen nukkuun. mulla on vaan tällanen tää rytmi.