Big Brother 2006

Hena tuntuu olevan perus luonteeltaan mulkku. Toi pelleily käskyjä suorittaessa oli suolesta, etenkin kun muut oli tehnyt kaiken kunnolla. Olisivat vaan kiskaisseet nokkaan, varmaan on joka baari reissullaan saamassa kuonoon. On kyllä ärsyttävä jätkä.

En ymmärrä Miran ja Kakin mussutusta Tatusta ja Kalesta, Henan nakittaminen oli täysin olkeutettua.
Ja Tatulle ja Kaarlolle morkkis huomenna, ei urpo tajua mitään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä käsitin että todellakaan ei ois kuulunu vetää herneitä, ja siitä hernarit vetävä on huumorintajuton tosikko. Ainakin yleisesti sanotaan: Jos vetää herneet ni sit saa mun puolesta vetääkin... <--- Just silloin kun siis pitäisi ottaa se huumorilla.

Mä käsitin että todellakaan ei ois kuulunu vetää herneitä, ja siitä hernarit vetävä on huumorintajuton tosikko. Ainakin yleisesti sanotaan: Jos vetää herneet ni sit saa mun puolesta vetääkin... <--- Just silloin kun siis pitäisi ottaa se huumorilla.

Mut silti tällaisissa jutuissa pitäis olla joku raja....
Pohdintaa : Jos viikkotehtävässä olisi saanut antaa slummilaisille ruokaa ym, miten se olisi heittänyt pakkaa ympäri. Vai olisiko koko juttu mennyt ihan pilalle siitä?

Näyttää menevän kyl sälleillä vähä överiks (Tatulla ja Kaarlolla) en ihmettelis vaikka sais lähtöpassit tollasesta.

no höpö höpö. ei tollasesta nyt mitään lähtöpasseja saa todellakaan.
Toisaalta jos sen olisi tehnyt kuka tahansa muu, niin olisi ollut vielä parempi, koska nyt Hena ei kestänyt omaa lääkettään. ...

eihän tuosta siitä ollut kysymys etteikö olisi kestänyt. sehän jo alussa sanoi että hän vetää tahallaan plörinäksi tuon homman tai jotain vastaavaa. teki sitä mikä ei ollut kiellettyä.

Hena saatto vetää överit kroisoksena, mutta mitä oon seurannu se passuutti muita. Kaarlo ja tatu haukku paljon ja oli uhkaavia. Jossette siis oo nettipalstaa seurannut, niin pahimmat jutu senssattiin pois taas tän päiväisestä jaksosta.

Kakikin viel tokas siihen, että "kyllä sun pitäis pyytää kuitenkin anteeksi" tjv.

Tarkistakaa joku videotuomari.. :)

Mun mielestä meni niin että "jos tosta otti herneet niin saikin ottaa"...
"..joo mut voit sä silti anteeks viä pyytää"...
"....joo mä pyydän kun viikkotehtävä päättyy"...

Näin se mun muistin mukaan meni. tai sitten mun hyväntahtoinen alitajunta halusi kuulla sen noin.. :)

Voi vitun, vitun, vittu! Henna vituttaa koko ajan enemmän vaan. Eilen äijät teki kaikki temput mitä se käski ja nyt toi mulkku sit ite kieltäytyy tehtävistä. Harmi ettei pojat vetäny sitä kelloon. Tatu ja Kaarlo oli ihan oikeella asialla ja toivottavasti huomises jaksos ne saa jotain aikaseksikin...:curs:

kyllähän muakin vituttaa toi Hena ihan tajuttomasti ja pojat olisivat olleet oikealla asialla, mutta niinkuin tossa äsken joku sanoikin, kyllä Hena ownaa noi kaksi vässykkää ihan huolella..sai todella hienosti lämmitettyä nuo jätkät, jotka eivät sitten uskaltaneet viedä hommaa loppuun saakka - samalla kun Hena otti vain lungisti.

Vaikka mulkku Hena onkin, nappien painelemisen se ainakin osaa.

Mut silti tällaisissa jutuissa pitäis olla joku raja....

Ööö.. siis, mun mielestä Jenni veti pultit aiheesta. Toi oli vaan esimerkki siitä mitä käsitin Henan sanoneen, että Henan mielestä siitä EI kuulu pillastua ja on tosikko jos ei osaa relata kun se heiluu kullisillaan 10cm päässä naamasta.

Tarkistakaa joku videotuomari.. :)

Mun mielestä meni niin että "jos tosta otti herneet niin saikin ottaa"...
"..joo mut voit sä silti anteeks viä pyytää"...
"....joo mä pyydän kun viikkotehtävä päättyy"...

Näin se mun muistin mukaan meni. tai sitten mun hyväntahtoinen alitajunta halusi kuulla sen noin.. :)

Itse kuulin sen juuri noin.

Ööö.. siis, mun mielestä Jenni veti pultit aiheesta. Toi oli vaan esimerkki siitä mitä käsitin Henan sanoneen, että Henan mielestä siitä EI kuulu pillastua ja on tosikko jos ei osaa relata kun se heiluu kullisillaan 10cm päässä naamasta.

Joo, mun mielestä tuollainen temppu on törkeä. Mutta molemmat siis ymmärsimme että Hena taisi katua temppuaan...

Vitsi kun näitä viestejä tulee, piti ihan tarkistaa ettei ole vahingossa #BB-puinti kanavalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom