BCAA :n syönti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja winski
  • Aloitettu Aloitettu
Itse pidän eniten Purple Wraathin mausta. Leaderin appelsiini ja SELF:in mansikka-lime maistuivat ainakin karseille.

Joo Leaderin appelsiiniahan mää olen tässä haukkunut, mutta kohta on purkki tyhjä kun meni niin kauan tilata uutta :D
Onko tuo Purple Wraath ihan BCAAta siis, vai jonkinlainen pwo-juoma?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo Leaderin appelsiiniahan mää olen tässä haukkunut, mutta kohta on purkki tyhjä kun meni niin kauan tilata uutta :D
Onko tuo Purple Wraath ihan BCAAta siis, vai jonkinlainen pwo-juoma?

PWO, tuo toimii myös tehonlisääjänä ja siinä on aminohappojen lisäksi mm. beta-alaniinia ja sitrulliinimalaattia.

Onko tuota bcaata järkeä käyttää bulkilla? Dieetillä toimi tosi hyvin ja jaksoi paremmin vetää treenit, mutta onko siitä mitään hyötyä kun on massakaudella? Vai meneekö turhaksi hifistelyksi

Treenien ympärillä voi olla jotain hyötyä vetää aminohappoja vs. normi ruoka. Ite laittasin sen 30-50 € raejuustoon, maitorahkaan ja muuhun proteiinipitoiseen täyttävään safkaan.

Hyvä lisä kaiken muun proteiinin joukkoon, mutta tuskin kovin merkittävä sellainen. Hyvä ottaa esim. dieetillä ennen aamulenkkiä tyhjään mahaan veden kanssa. Jotkut sanoo sen pitävän lihasmassan kurissa sillä tavalla, tiedä sitten.

Mielestäni toimivimmat lisäravinteet: BCAA, glutamiini, heraproteiini ja malto.

Mielestäni toimivimmat lisäravinteet: BCAA, glutamiini, heraproteiini ja malto.

Maltossakaan en näe järkeä, ottaa vaikka karkkia roteinin kylykeen, mukavempi syyä kun jotain maltoa.

Bcaa:ta tosissaan offilla en kyllä ostas jos ei siten rahaa ihan mahottomana ole. Imee vaikka koko treenin ajan mielummin Heraa tasaseen ku ei niin kaloreita tarvi kytätä.

Itse taas en näe glutamiinissa paljon hyötyä treenaamisen kannalta, toki se voi vastustuskykyyn auttaa mutta se on asia erikseen.

Löytyy useampikin.

Mutta esimerkkinä Cytosport Monster Amino ja Fitnestukulta saatava BCAA+EAA ovat mielestäni varsin hyvän aminohappoprofiilin omaavia ja suht edullisia tuotteita.

Tarkoitatko Fitnesstukulla myynnissä olevaa Amino-Pro Essentialsia? Treenit alkaneet venyä sen verran pitkiksi, että tarvitsee jotain tankkausjuomaa treenin aikana.

Ite vedän kunnon aminopommin reenien aikana. Yks kauha Amino-Pro Essentialsia lähinnä tuomaan makua. 10g BCAA, 5g Glutamiini, 5g Beta-alaniini ja 10g Kreatiini. Treenien välipäivinä en ota mitään näistä.

mulla on scivation xtendiä 20g. Mutta kaipaisin vielä lisää bcaa, lähinnä jotain neutraalin makusta. Tota xtendiä ei voi kahta kauhallista mielellään laittaa, tulee niin makeeta. Olisko jotain neutraalin makusta?

mulla on scivation xtendiä 20g. Mutta kaipaisin vielä lisää bcaa, lähinnä jotain neutraalin makusta. Tota xtendiä ei voi kahta kauhallista mielellään laittaa, tulee niin makeeta. Olisko jotain neutraalin makusta?

http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/controlled-labs-purple-wraath-1108-g-lemonade
Tätä menee jo 3 kolmas pönttö eli voin suositella. Hinta näköjään noussut mutta pönttö on kuitenkin hyvän kokoinen, ei tarvi leikkiä millään 250g purkeilla. Niin maku on mielestäni erinomainen, putoo kovemmakin treenin aikana vaikka vähän oksettaisi, ei tule makeaa.

Mihin ihmeeseen sekoitatte BCAA:n, jos vedätte pelkästään sitä huiviin vaikka ennen reeniä? Jää veden päälle kellumaan aika mallikaasti, eikä suostu uppoamaan vaikka kuinka vatkaisi.

Tilasin Ravinnetukusta kilon purkin jauhoa, kun oli niin halpaa ja halusin nimeomaan jauhoa, että olisi mielekkäämpää kuin nieleskellä pillereitä...

Ei ole kyllä mitään herkkua toi ravinnetukun jauho. Mut ei sitä maun takia syödäkkää. Mikään aminohappo pelkästään jauheena ei taida olla mitään herkkua. Ellei sitten sekaan ole tungettu kaikenlaisia makeutusaineita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom