Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Smartti vaan sisältää kaloreita niin paljon ettei esim. paastolla sitä voi nauttia, muuten hinta kohdallaan.
Ömm, jos oot kerta IF:llä, niin eihän noilla bcaa:n kaloreilla oo mtn väliä? Ite en oo tätä systeemiä toki tehnyt, mutta sen verran oon tutustunu, että Martinhan ite siel suositteli, että ennen treeniä vetää bcaa:t nappoon, eikä se katkaise paastoa. Ja tos ko. SmartSuppsis tulee kalorit periaattees kokonaan niist prodeist. Hiilareist tulee alle gramma per annos.
Ite koitan vältellä makeutusaineita, joten haussa ois maustamaton BCAA-jauhe. HCT:n BCAA:n otin jo kokeiluun, mutta se on niin järkyttävän pahan makuista että ei vaan pysty. Tavallisesti mulla menee kurkusta alas mitä vaan jos sen tietää olevan terveellistä, mutta tää tavara on mullekin liikaa..
Kuinka moni on vaihtanut treenin aikana juotavan BCAA:n heraan? Kävin tossa viikonloppuna kotikylän salilla ja siellä pari roinareiskaa naureskeli kun vedin BCAA:ta ja itse joivat heraa, treenin aikana siis. Olin siinä uskossa, että BCAA imeytyy heti lihaksiin, kun taas heralla kestää aikansa, mutta osasivat kertoa, että sillä ei ole mitään väliä. Kyllähän tuota on tullut itsekin mietittyä, että oisko ihan sama jos jois vaan heraa, kun siinä kuitenkin melkein saman verran noita haaraketjuisia aminoja mitä BCAA:ssa.
En sitten teidä tulisko sen halvemmaksi, kun pitäisi yksi protsku juoma vedellä päivässä lisää.. Pitäisi ruveta laskemaan