Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei nyt millään pahalla, mutta kannattaako sun rahojas hassata tuollaiseen jos et oikein edes ymmärrä, että mitä hyötyä siitä on. Pelkällä heralla pääsee jo pitkälleKiitosta paljon vinkeistä, että ei sitä halvinta kannata ostaa :D No mutta tänään poistin tollasen amino x bsn:ltä. Makso 24e 30 annosta, että jos laskeskelee ni kyl se nyt 2x kaliimpaa on ku hera per annos, riippuu nyt tietenkin, että mitä ostaa. Kokeillaan nyt sitten ku on siitä jotain hyvää kuullut ja maistu muuten älyttömän hyvältä, vähän liiankin hyvältä, jotankin tuntuu aina että mitä paremmalta maistuu ni sitä enemmän BS se on :D
Kyllähän nuo BCAA:t on vähän enemmän ehkä tarkotettu kuitenkin kokeneemmalle reenaajalle kuin minulle, mutta katellaan jos sitä rahaa löytyy ni kyllä ehkä voisi tulevasiuudessakin ostaa :D
Ei nyt millään pahalla, mutta kannattaako sun rahojas hassata tuollaiseen jos et oikein edes ymmärrä, että mitä hyötyä siitä on. Pelkällä heralla pääsee jo pitkälle
Vaikuttaaks se jotenki vähemmän, jos ei ymmärrä miten se toimii? ;)
Leaderin BCAA:ta tuli pönttö ostettua. Hirveää paskaa eikä sekoittunut veteen :D Saas nähä auttaako palautumiseen tai treenivirkkuuteen. Voiko siis tuota ottaa vaikka aamulla 5g ja ennen treeniä 10g?
E: Siis paastoa aina 22-14. Siksi tuo aamu.
Ei nyt millään pahalla, mutta kannattaako sun rahojas hassata tuollaiseen jos et oikein edes ymmärrä, että mitä hyötyä siitä on. Pelkällä heralla pääsee jo pitkälle
E: Ja ennen ku joku tulee haukkumaan mut idiootiksi kun herään keskellä yötä "syömään" niin ei, en laita herätyskelloa soimaan, vaan juoma odottaa jääkaapissa siltä varalta jos/kun herään yöllä kuselle. Yleensä herään 1-2 kertaa.
Suositelkaas jotain BCAA-jauhetta mikä ei maistu paskalle.
Ei sillä ettäkö pitäisi olla yhtä hyvää kuin kokis, mutta tuo mitä mulla nyt on alkaa oksettamaan.
BSN:n amino-x:ssä 10g aminohappoja/annos ja omistaa muutenkin paremman profiilin.Makukin on paljon parempi ja hinta vain pari euroa kalliimpiBroidi kehunut tuota. Star Nutritionin BCAA Hardcore 264g ja watermelon maku. Eikä oo hinnalla pilattu.
Ei sillä ettäkö pitäisi olla yhtä hyvää kuin kokis, mutta tuo mitä mulla nyt on alkaa oksettamaan.
Cytosport Monster Amino. Ainakin blue raspberry maku on raikas ja miellyttävä.