BCAA - Haaraketjuiset aminohapot

Meta title: 🔥 BCAA – AMINOHAPPOJEN PIKALATAUS 🔥

Meta description: Haaraketjuiset aminohapot, jotka tukevat palautumista, jaksamista ja treenin aikaista suorituskykyä.

Terve! Ostin fitnesstukusta säkin gaine pro:ta ja tuli mukana Star Nutrition Anabolic BCAA kapseleita. Mietin vaan kun olen aloittamassa salillakäyntiä taas niin kannattaako noita alkaa heti alusta popsimaan? vai totuttaa kehoa taas saliin viikon pari ja sitten alkaa syömään vasta? Entäs kun selosteessa neuvotaan 3 kapselia ennen harjoitusta ja 3 välipäivinä, niin kuinka kauan ennen harjoitusta pitäisi ottaa vai onko mitään väliä ottaako vaikka aamulla vai juuri ennen treeniä?

Suositelkaas jotain BCAA-jauhetta mikä ei maistu paskalle.
Ei sillä ettäkö pitäisi olla yhtä hyvää kuin kokis, mutta tuo mitä mulla nyt on alkaa oksettamaan.

Cytosport Monster Amino. Ainakin blue raspberry maku on raikas ja miellyttävä.

Suositelkaas jotain BCAA-jauhetta mikä ei maistu paskalle.
Ei sillä ettäkö pitäisi olla yhtä hyvää kuin kokis, mutta tuo mitä mulla nyt on alkaa oksettamaan.

Itse pidän eniten Purple Wraathin mausta. Leaderin appelsiini ja SELF:in mansikka-lime maistuivat ainakin karseille.

Eikä tuo Leaderin jauhe oikein kunnolla edes sekoitu veteen.

Itse pidän eniten Purple Wraathin mausta. Leaderin appelsiini ja SELF:in mansikka-lime maistuivat ainakin karseille.

Joo Leaderin appelsiiniahan mää olen tässä haukkunut, mutta kohta on purkki tyhjä kun meni niin kauan tilata uutta :D
Onko tuo Purple Wraath ihan BCAAta siis, vai jonkinlainen pwo-juoma?

Joo Leaderin appelsiiniahan mää olen tässä haukkunut, mutta kohta on purkki tyhjä kun meni niin kauan tilata uutta :D
Onko tuo Purple Wraath ihan BCAAta siis, vai jonkinlainen pwo-juoma?

PWO, tuo toimii myös tehonlisääjänä ja siinä on aminohappojen lisäksi mm. beta-alaniinia ja sitrulliinimalaattia.

Moro,

Ajattelin kokeilla Animal Pakkia, koska olen paljon hyvää kuullut. Kyseisestä tuotteessa näyttäisi jonkin verran olevankin aminohappoja, mutta mietin että onko tarpeeksi? Olisiko ihan hazardi ajatus lähteä valitsemaan palautusproteiineiksi vielä joku tuote, jossa on korkea aminohappopitoisuus, vai meneekö ihan hukkaan? Tuskin siitä haittaakaan on, jos liikaa BCAA:ta tulee saatua?

Seuraavia tuotteita ajattelin yhdessä:
http://www.phukethealthshop.com/#!/~/product/category=427193&id=1561626
http://www.phukethealthshop.com/#!/~/product/category=427189&id=1461077
(kyllä, Phuketista ostan.)

Tuotteiden specsit näkyy sivuilla. Mitä mieltä olette, toimisko tollanen yhdistelmä? Aamulla Animalit ja treenin jälkeen 1 annos proteiinia, iltapalaksi toinen mokoma. Tarkotus on kuukauden ajan aika intensiivisesti treenata, 5-6krt viikossa.

Itse olen muutaman kk käyttänyt animal pakkia ja en ole huomannut mitään eroa perus monivitamiiniin joten tiedä sitte toimiiko se? Kait se toimii kun tarpeeks uskoo ;) BCAA hyvä ottaa renin jälkeen koska imeytyy nopeasti ja näin estää katabolian. BTW linkit kielletty.

Moro,

Ajattelin kokeilla Animal Pakkia, koska olen paljon hyvää kuullut. Kyseisestä tuotteessa näyttäisi jonkin verran olevankin aminohappoja, mutta mietin että onko tarpeeksi? Olisiko ihan hazardi ajatus lähteä valitsemaan palautusproteiineiksi vielä joku tuote, jossa on korkea aminohappopitoisuus, vai meneekö ihan hukkaan? Tuskin siitä haittaakaan on, jos liikaa BCAA:ta tulee saatua?

Onkohan sinulle nyt ihan selvää, että mitä aminohapot edes ovat?
Proteiini koostuu aminohapoista. Siis kaikki proteiini... niin jauheet kuin kiinteän ruuankin proteiinit.

Tuo Animal Pak ei ole mitään muuta kuin kovalla hinnalla ja komealla nimellä varustettu monivitamiini, mihin on lisätty turhanpäiväinen määrä (muutama gramma) aminohappoja. Jo 10g heraproteiinia sisältää monta grammaa enemmän aminohappoja... BCAA:takin (eli kolmea aminohappoa: leusiini, lysiini, isoleusiini) saat 10g herasta yli puolet enemmän kuin Animal Pak annoksesta.

Kaiken kaikkiaan aminohappoja eli proteiinia pitäisi saada noin 2g / kehonpainokg / päivä, joten Animal Pakin noin 6 grammaa on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Tällaisen aminohappokoostumustaulukon näin äkkiä löysin heraproteiinille (WPC = herakonsetraatti)
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1363751/table/T3/

Ostat kuule heraproteiinia (whey protein) ja vedät sitä palautumistarkoituksessa 30-40 grammaa treenin päälle ja jätät tuollaiset hullutukset kaupan hyllyyn.

Onko tuota bcaata järkeä käyttää bulkilla? Dieetillä toimi tosi hyvin ja jaksoi paremmin vetää treenit, mutta onko siitä mitään hyötyä kun on massakaudella? Vai meneekö turhaksi hifistelyksi

Treenien ympärillä voi olla jotain hyötyä vetää aminohappoja vs. normi ruoka. Ite laittasin sen 30-50 € raejuustoon, maitorahkaan ja muuhun proteiinipitoiseen täyttävään safkaan.

Hyvä lisä kaiken muun proteiinin joukkoon, mutta tuskin kovin merkittävä sellainen. Hyvä ottaa esim. dieetillä ennen aamulenkkiä tyhjään mahaan veden kanssa. Jotkut sanoo sen pitävän lihasmassan kurissa sillä tavalla, tiedä sitten.

Mielestäni toimivimmat lisäravinteet: BCAA, glutamiini, heraproteiini ja malto.

Mielestäni toimivimmat lisäravinteet: BCAA, glutamiini, heraproteiini ja malto.

Maltossakaan en näe järkeä, ottaa vaikka karkkia roteinin kylykeen, mukavempi syyä kun jotain maltoa.

Bcaa:ta tosissaan offilla en kyllä ostas jos ei siten rahaa ihan mahottomana ole. Imee vaikka koko treenin ajan mielummin Heraa tasaseen ku ei niin kaloreita tarvi kytätä.

Back
Ylös Bottom