BCAA ja EAA

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juha-82
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siellä on ollut suurin osa niiden omasta EAA:sta niin kauan "tilapäisesti loppu" että olen alkanut miettiä onko koko kauppa enää edes hengissä.

Kyllä sitä ainakin eilen oli mut nopeesti noi erät aina menee. Siks toi kiinnostas kun tukulla on kyllä eaa tarjouksessa mut 256g purkki 15€ ei riitä kovinkaan kauaa. Toisaalta eikös pelkällä bcaa:llakii pärjäisi ku oli hyviä hintoja.

Kyllä sitä ainakin eilen oli mut nopeesti noi erät aina menee. Siks toi kiinnostas kun tukulla on kyllä eaa tarjouksessa mut 256g purkki 15€ ei riitä kovinkaan kauaa. Toisaalta eikös pelkällä bcaa:llakii pärjäisi ku oli hyviä hintoja.
Kyllä BCAA:lla pärjää ihan hyvin, mutta jos ton imeytymisen halua maksimoida, niin EAA.

Kyllä BCAA:lla pärjää ihan hyvin, mutta jos ton imeytymisen halua maksimoida, niin EAA.

Joo näin sen ajattelin kuitenkin molemmat antanut osmon kanssa boostia treeniin. Se vaan et sais kunnon pöntön kerralla olis se parhain vaihtoehto. Toi Eaa candy on ihan hyvää ollut kyllä mut niin pieni purkki. Toki octanea saisi 30e kaksi kappaletta. Mut katselin et pitäs vissiin se 5g leusiinia tulla.

Aminot ei mitään boostia treeniin anna, se on se hiilari mikä antaa.
Itse sain jostain kaupan päälle mutant bcaa, käytin aamutreenissä ja mietin miksi muka jaksoin paremmin.
Sitten luin ja siihen oli tungettu natrium, kalium ym mineraaleja. Hyvä opetus siitä, että aamulla kannattaa muistaa suolat jos suoraa sängystä salille säntää

Jos noin on, niin mulla on käynyt tosi huono tuuri. Melkein vuoden päivät käynyt silloin tällöin katsomassa ja aina vain kaikki loppu.

No älä muuta sano. Aika helvetin huonoa bisnestä myydä eioota tuotteella mikä viedään käsistä.

Itse myös ihmetellyt samaa. Todella kusista bisnestä myydä eioota kun selvästikkin porukka ostaisi. Tai no tämä 2 hengen otanta ei hirveästi kerro kysynnästä..

Itse myös ihmetellyt samaa. Todella kusista bisnestä myydä eioota kun selvästikkin porukka ostaisi. Tai no tämä 2 hengen otanta ei hirveästi kerro kysynnästä..
Miten musta tuntuu, että joku täällä puhuu paskaa ja ne todellakin on ollut jo pitkään loppu eikä lisää ole tulossakaan.

Miten musta tuntuu, että joku täällä puhuu paskaa ja ne todellakin on ollut jo pitkään loppu eikä lisää ole tulossakaan.

No mitään paskaa en puhu mut en firmaa johda enkä sponsoroi yms.. Olen tuolta vaan tilannut yleensä tavaraa kun hinta/laatu ollut ok. Toki silloin kun lopettivat sen varasto myymälän niin hommat alkoi takkuamaan mut jokaiselle lafkalle tulee näitä alamäkiä.. Joku tuote on vain sellainen että se menee nopeasti ja lisää ei saada heti.. Sama se pätee elektroniikassa yms. Toki m-nutritionilta tilasin myös eaa mut sekin loppui ja on ei oota. Ulkomailta saa kyllä jauheet bulk uk:lta et sieltä vois tilata kun mielellään aina ottaa ison purkin/pussin niin tarvii kokoajan tilata.. Toki en Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:än varastojärjestelmästä tiedä mut nyt näyttää et tilausta ei tule koska tavaraa ei ole että olisiko siellä jotain ongelmaa et välillä näkyy että on ja välillä ei.. Mutta onneks näitä paikkoja mistä tilata on useita ja lompakolla on hyvä äänestää.

Itse Myprodelta tilasin vuosikymmenen verran melkein kaikki, mutta jotain tuotteita kuten EAA, intra hiilarit ja pre-workoutit esimerkiksi tullut tilattua muualta esim. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Tällä hetkellä näyttäisi tuo Bodykauppa.fi myyvän useita eri EAA alle 40€ / kg tarjouksessa.

Itse Myprodelta tilasin vuosikymmenen verran melkein kaikki, mutta jotain tuotteita kuten EAA, intra hiilarit ja pre-workoutit esimerkiksi tullut tilattua muualta esim. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Tällä hetkellä näyttäisi tuo Bodykauppa.fi myyvän useita eri EAA alle 40€ / kg tarjouksessa.

Täytyy sieltä laittaa kun uk:sta tulee postit vaan kalliimmaksi

On varsin eri suhteissa muuten noita EAA aminoja eri tuotteissa. Vertailin esimerkiksi M-nutrition EAA+ ja Smartbody EAA.

Ensimmäinen luku M-nutrition
per 100g
  • L-leusiini 20 g --- 36 g
  • L-lysiini 15 g --- 3,6 g
  • L-sitrulliini-DL-malaatti 10 g (ylimääräisenä lisänä M-nutritionissa, ihan hyvä lisä)
  • L-isoleusiini 10 g --- 9 g
  • L-valiini 10 g --- 9 g
  • L-treoniini 7,5 g --- 3,6 g
  • Histidiini 5 g --- Ei löydy ollenkaan smartbodystä
  • L-metioniini 5 g --- 3,6 g
  • L-fenyylialaniini --- 3,6 g (ei löydy M-nutritionista)
  • L-tryptofaani --- 0,9 g (ei löydy M-nutritionista)
Tryptofaanin ymmärtää sillä tavalla että on serotoniinin ja melatoniin esiaste niin kesken treenin ei vaikata näitä. Mikähän tossa fenyylialaniinissa ettei ole laitettu?

Sitten tuo saman kaupan BN EAA. Aivan ihmeelliset suhteet.

Leusiinia ainoastaan 7,9 g / 100 g
Isoleusiinia ja Valiinia 5,3 g / 100 g

Ei mihinkään. Kannattaa näköjään vähän kattoa noita aminojen määriä ja suhteita.

Nuo halvathan on potaskaa aina,paras suhde noilla pääaminolla on 2-1-1,monet halvat voi olla jopa 8-1-1 eli liki pelkkää leusiinia.
Noi Bn tuotteethan on ihan kaikki paskaa ja halvinta mitä markkinoilta saa,ihan proteiinia myöten,siellä on jotaki auringonkukkaöljyä,Glyspeptoa jne seassa,mitä se edes on? Jotaki ilmasta täytettä?

Toinen mikä pistää silmään on tuo "L-sitrulliini-DL-malaatti 10 g "

mitä tuolla tekee jos eaa ta ottaa 10g intrassa ja siitä saa gramman sitrulliinia? (mikä jo todettu höpö tuotteeksi muutenki ja sitä pitäs hyödyn saamiseksi vetää 8-10g ennen treeniä)
Grammalla sitrulliinia ei tee yhtään mitään,eikä tee kahdellakaan. Ehdoton minimimäärä mitä sitrulliina kannattas ottaa on joku 5-8g oli kyseessä sitten 60 kilonen tyttö tai 90 kilonen poika.Tiiä sitten saako siitä 5g mitään irti oikeasti ku lompakon auki?

En käyttäs rahojani sitrulliiniin viimeaikasten tutkimusten johdosta.Toki jos hinta tiputetaan kreatiinin tasolle niin sitten dieetillä ottasin sen 8-10g pre ja intraan yhteensä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom