Deleted member 132517
On ihan hyvä.
juu laittaa kilo tuleen kun hyvä hintainen. ja riittoisa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On ihan hyvä.
Siellä on ollut suurin osa niiden omasta EAA:sta niin kauan "tilapäisesti loppu" että olen alkanut miettiä onko koko kauppa enää edes hengissä.Onkos toi Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 shop eaa hyvä?
Siellä on ollut suurin osa niiden omasta EAA:sta niin kauan "tilapäisesti loppu" että olen alkanut miettiä onko koko kauppa enää edes hengissä.
Kyllä BCAA:lla pärjää ihan hyvin, mutta jos ton imeytymisen halua maksimoida, niin EAA.Kyllä sitä ainakin eilen oli mut nopeesti noi erät aina menee. Siks toi kiinnostas kun tukulla on kyllä eaa tarjouksessa mut 256g purkki 15€ ei riitä kovinkaan kauaa. Toisaalta eikös pelkällä bcaa:llakii pärjäisi ku oli hyviä hintoja.
Kyllä BCAA:lla pärjää ihan hyvin, mutta jos ton imeytymisen halua maksimoida, niin EAA.
Itse sain jostain kaupan päälle mutant bcaa, käytin aamutreenissä ja mietin miksi muka jaksoin paremmin.Aminot ei mitään boostia treeniin anna, se on se hiilari mikä antaa.
Jos noin on, niin mulla on käynyt tosi huono tuuri. Melkein vuoden päivät käynyt silloin tällöin katsomassa ja aina vain kaikki loppu.Kyllä sitä ainakin eilen oli mut nopeesti noi erät aina menee. Siks toi kiinnostas kun tukulla on kyllä eaa tarjouksessa mut 256g purkki 15€ ei riitä kovinkaan kauaa. Toisaalta eikös pelkällä bcaa:llakii pärjäisi ku oli hyviä hintoja.
Jos noin on, niin mulla on käynyt tosi huono tuuri. Melkein vuoden päivät käynyt silloin tällöin katsomassa ja aina vain kaikki loppu.
No älä muuta sano. Aika helvetin huonoa bisnestä myydä eioota tuotteella mikä viedään käsistä.Luulis sitten ottavan sitä varastoon kunnolla.
Luulis sitten ottavan sitä varastoon kunnolla.
No älä muuta sano. Aika helvetin huonoa bisnestä myydä eioota tuotteella mikä viedään käsistä.
Miten musta tuntuu, että joku täällä puhuu paskaa ja ne todellakin on ollut jo pitkään loppu eikä lisää ole tulossakaan.Itse myös ihmetellyt samaa. Todella kusista bisnestä myydä eioota kun selvästikkin porukka ostaisi. Tai no tämä 2 hengen otanta ei hirveästi kerro kysynnästä..
Miten musta tuntuu, että joku täällä puhuu paskaa ja ne todellakin on ollut jo pitkään loppu eikä lisää ole tulossakaan.
Itse Myprodelta tilasin vuosikymmenen verran melkein kaikki, mutta jotain tuotteita kuten EAA, intra hiilarit ja pre-workoutit esimerkiksi tullut tilattua muualta esim. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Tällä hetkellä näyttäisi tuo Bodykauppa.fi myyvän useita eri EAA alle 40€ / kg tarjouksessa.