Auton ostamisen sietämätön tuska

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minulla on tavoite saada vaihdettua nuo kaksi autoa n. 25k€ autoon vuosimallia 2016-2018, kilometrejä 1000 - 10000. Eli aika uusi auto on kiikarissa (Seat Arona, Mazda CX-3 jne.).

Onkohan mahdoton tehtävä? Olen laittanut n. 10 paikkaan sähköpostia, yhdestä tuli kieltävä vastaus ja toisesta tuo törkytarjous. Muista ei ole vielä kuulunut, joka on ymmärrettävää sillä laitoin sähköpostit pe ilta..la aamu akselilla.

Koskaan en ole ollut autoliikkeiden kanssa tekemisissä joten tuntematon ala on se. Siksi kyselen että pääsee hieman sisälle heidän ajatusmaailmaansa.
25 tonnia et tule millään saamaan autoliikkeistä niistä, kannattaa varautua kaivamaan rahaa taskusta.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Auton ostamisen sietämätön tuska... autoliikkeet menee kiinni lauantaisin 15:00 ja sunnuntaisin kokonaan kiinni :mad: :kakka: Työttömät ja perheettömät ilmeisesti kohderyhmänä...
 
Viikon sisällä pitäisi koeajaa CRV, Sportage, Karoq, Kodiaq, ja Sorento. Siitä pitäis sit valita mieluisin.
 
Viikon sisällä pitäisi koeajaa CRV, Sportage, Karoq, Kodiaq, ja Sorento. Siitä pitäis sit valita mieluisin.
Miksi helvetissä haluat haaskata 10 000 euroa korkeampaan ajo-asentoon? Vertailin joku aika takaisin Kia Sportagen ja Hyundai i30 samoilla varusteilla. Kia eduksi jäi korkeapi ajoasento mutta tappiona korkeampi kulut ja hinta +10ke. Ihminen ei ole looginen olento vaikka niin itselleen aina uskottelee.
 
Miksi helvetissä haluat haaskata 10 000 euroa korkeampaan ajo-asentoon? Vertailin joku aika takaisin Kia Sportagen ja Hyundai i30 samoilla varusteilla. Kia eduksi jäi korkeapi ajoasento mutta tappiona korkeampi kulut ja hinta +10ke. Ihminen ei ole looginen olento vaikka niin itselleen aina uskottelee.
Neliveto?
 
Viikon sisällä pitäisi koeajaa CRV, Sportage, Karoq, Kodiaq, ja Sorento. Siitä pitäis sit valita mieluisin.

Sorento ei sovi tohon kastiin ollenkaan. On aina 2.2l 200hv neliveto ja kooltaan oikeesti iso. Kodiaq taitaa isokokonen, mutta vammanen syvä takatila.
Noi muut on farkkua pienempiä bensaetuvetoja. Karoqqi esim 1.0 tsi!

Jos katsot hinnaston yläpäätä eli neliveto, +180hv ja kaikki varusteet niin joka pirssi taitaa olla +50ke. Tällöin Sorento on ylivoimaisesti hintaansa nähden paras vaihtoehto.

Mulla siis Sorento itellä. Oon tykänny todella paljon. Harmikseni muutama pikkuvika, mut 7v/150tkm takuu on fiksannut kaikki.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksi helvetissä haluat haaskata 10 000 euroa korkeampaan ajo-asentoon? Vertailin joku aika takaisin Kia Sportagen ja Hyundai i30 samoilla varusteilla. Kia eduksi jäi korkeapi ajoasento mutta tappiona korkeampi kulut ja hinta +10ke. Ihminen ei ole looginen olento vaikka niin itselleen aina uskottelee.

En osaa ottaa kantaa tuohon 10k eroon, mutta olen tottunut korkeaan ajoasentoon ja ärsyttää istua maantasalla.
 
Sorento ei sovi tohon kastiin ollenkaan. On aina 2.2l 200hv neliveto ja kooltaan oikeesti iso. Kodiaq taitaa isokokonen, mutta vammanen syvä takatila.
Noi muut on farkkua pienempiä bensaetuvetoja. Karoqqi esim 1.0 tsi!

Jos katsot hinnaston yläpäätä eli neliveto, +180hv ja kaikki varusteet niin joka pirssi taitaa olla +50ke. Tällöin Sorento on ylivoimaisesti hintaansa nähden paras vaihtoehto.

Mulla siis Sorento itellä. Oon tykänny todella paljon. Harmikseni muutama pikkuvika, mut 7v/150tkm takuu on fiksannut kaikki.

Kyllä kai Kodiaq on ihan vertailukelpoinen Sorentoon nähden. Ainakin näitä kahta verrataan usein toisiinsa. 7 -paikkaisessa versiossa käsittääkseni Sorennolla on enemmän tilaa kahdelle viimeiselle, mutta sitä ajattelinkin mennä testaamaan että miten on. Olet varmaan oikeassa että Sorento on noilla spekseillä hintaansa nähden parempi vaihtoehto.
 
Oletko töissä joka viikko ma-pe klo 9-18 välisenä aikana sekä lauantaisin klo 10-15?

Kyllä, olen töissä ja poissa kotoa 8-18 joka päivä ma-pe. Onko siinä jotain erityistä? Perheellisenä lauantait on yleensä aika täynnä, mutta sunnuntaina enemmän kotosalla.
 
Miksi helvetissä haluat haaskata 10 000 euroa korkeampaan ajo-asentoon? Vertailin joku aika takaisin Kia Sportagen ja Hyundai i30 samoilla varusteilla. Kia eduksi jäi korkeapi ajoasento mutta tappiona korkeampi kulut ja hinta +10ke. Ihminen ei ole looginen olento vaikka niin itselleen aina uskottelee.

Matalat autot on kyllä vittua. Yhtään en tykkää istua maan tasolle. Mieluummin istahtaa aina ylöspäin. Muksun ottamiseen ja laittamiseen istuimeen ei tarvi edes mainita.
Ja tykkään ajatuksesta, että on enempi massaa autolla kun mopoautot kurvailee eteen.

Toki 10ke halvempi on aina halvempi. On muuten siitäkin vielä 15ke halvempi kun jättäis hyndainkin ostamati ja menis jalkapatikalla.
 
Kyllä, olen töissä ja poissa kotoa 8-18 joka päivä ma-pe. Onko siinä jotain erityistä? Perheellisenä lauantait on yleensä aika täynnä, mutta sunnuntaina enemmän kotosalla.

Kun potentiaalinen auto löytyy niin suosittelen ottamaan liikkeeseen yhteyttä. Uskon kyllä että provisiopalkkainen myyjä voi venyä tuosta klo 18 ajasta.
 
Mä nyt haluisin sellaisen hameväkeen vetoavan sympaattisen harrasteauton joka valmistettu 70-luvulla tai vanhempi.
Jos jätetään minit ja kuplat pois niin mitä jää jäljelle? Lamppujen ei ole pakko olla pyöreät mutta ois plussaa.
Yksi mitä olen miettinyt niin vanhat Fiatit tai jopa Lada, 600 fiude alkaa olemaan jo melko kallis kapistus kun sen verran haluttuja mutta toisaalta 127 alkaa olemaan jo melko symppis mutta niiden ja paalaimen lyhyt mutta sitäkin kiihkeämpi suhde on tainnut olla ikävän yleinen.
Ehdotuksia?

E: Nyt kun tarkastelin ilmoitusta niin pikkuisen muokattuna sopis treffipalstalle :)
 
Mä nyt haluisin sellaisen hameväkeen vetoavan sympaattisen harrasteauton joka valmistettu 70-luvulla tai vanhempi.
Jos jätetään minit ja kuplat pois niin mitä jää jäljelle? Lamppujen ei ole pakko olla pyöreät mutta ois plussaa.
Yksi mitä olen miettinyt niin vanhat Fiatit tai jopa Lada, 600 fiude alkaa olemaan jo melko kallis kapistus kun sen verran haluttuja mutta toisaalta 127 alkaa olemaan jo melko symppis mutta niiden ja paalaimen lyhyt mutta sitäkin kiihkeämpi suhde on tainnut olla ikävän yleinen.
Ehdotuksia?

E: Nyt kun tarkastelin ilmoitusta niin pikkuisen muokattuna sopis treffipalstalle :)
Triumph Herald? Rantakirppu? Ford Anglia?
 
Triumph Herald? Rantakirppu? Ford Anglia?
Triumphit ja Angliatkin alkaa olemaan hinnoissaan varmaan?
Niin ja jos jollain sattuu olemaan sellainen myynnissä ja etenkin "helpot projektit" kiinnostaa (kuka uskoo sellaisia muka olevan oikeasti??)
Mietin tuossa jos duunais putkirungon itse ja ottais jostain romisautosta tekniikan mutta sitten aloin pohtimaan että missä mä ees sillä ajaisin?
Nykyään tosin on teoriassa mahdollista saada sellainenkin kilpiin tieliikenteeseen mutta ei jaksa vaivaa.
 
Triumphit ja Angliatkin alkaa olemaan hinnoissaan varmaan?
Niin ja jos jollain sattuu olemaan sellainen myynnissä ja etenkin "helpot projektit" kiinnostaa (kuka uskoo sellaisia muka olevan oikeasti??)
Mietin tuossa jos duunais putkirungon itse ja ottais jostain romisautosta tekniikan mutta sitten aloin pohtimaan että missä mä ees sillä ajaisin?
Nykyään tosin on teoriassa mahdollista saada sellainenkin kilpiin tieliikenteeseen mutta ei jaksa vaivaa.
Triumpheja saa muutamalla tonnilla, nettiautossa useampia.

Mulla ois kesäauto myös kaupan, sympaattinen pikkuavo mutta ei ihan kriteereitä täytä. '99 Miata, kuin pakasta vedetty.
 
Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom