Moottoripyörä?

Kevät on pitkällä ja ajokausi lähestyy! Kuinka monella on moottoripyörä tai aikoo sellaisen hankkia kesäksi? Hinnatkin kun tippuivat jopa 20 prosenttia!
Itsellä Harley-Davidson.

Muuten varmaan hankkisin kesäksi pyörän mutta toi intti pukkaa pahasti päälle :( No ensi kesänä sitten:D

Kyllähän se niin on että kun on kerran prätkällä ajanut haluaa sen huumaavan tunteen kokea aina uudelleen tai näin ainakin minun mielestäni.

tarkoitus oli hankkia kesäksi pyörä, mutta se varmaan jää vasta seuraavaksi kesäksi kun on toi asunnon osto edessä. Yamaha V-Max tai joku muu iso customi on haaveena...

mullapa on mopo. sillä mä sit kesällä ajelen salille :D ainut ongelma siinä on ku ei mopo oikein jaksa vääntää enää kun on tuo paino päässy nousemaan :D :D parilla kaverilla on kevari, sekin ois tosi kiva mutta liian kallista puuhaa. sitten aikuisena pitää joku pyörä laittaa.

Mopo on mullakin! Kakskin! :D Hyvinhän sillä salille kulkee, kun matkaa on yli 5 kilsaa! ;) Kevariinkin ois ikää, mutta ei jaksa rahaa semmoseen pistää. Hommaan sit parin vuoden päästä auton ja parikymmpisenä ehkä jonkun katuprätkän. Jos oikeen rahamieheks rupeen, niin kawasaki ninja tai yamaha yzf ois ihan unelmapyöriä mulle... :worship: En oo todellakaan mikään customhenkinen kaveri!

Mulle iski kauhee pyöräkuume ja nyt katteellaan pyörää. Tällä hetkellä 600 CBR tuntuis kiinnostavalta:evil:

Originally posted by pikkujussi
Kevät on pitkällä ja ajokausi lähestyy! Kuinka monella on moottoripyörä tai aikoo sellaisen hankkia kesäksi?

Ajokausi on päällä jo! Viime kesä meni mulla hiukka ruvelle eli prätkäsäästöt menivät akuutimpaan tarpeeseen. Tänä vuonna ajattelin ostaa jonkun mallia rautalankaa ja jeesusteippiä olevan säksättimen parilla tuhannella eurolla.

Pääasia että on halpa, on kaksi pyörää (tai kolmekin käy, vanhoissa sivuvaunu-Uraleissa kun on se kelkka mukana) ja suunnilleen käy vielä siis - kattellaan sitten joskus jos varat antaa myöten parempaan.

Joku Kotari supermotorilloilla olis aika mukava kun suurin osa ajoista on kaupungissa tai lähettyvillä.

Originally posted by pikkujussi
Itsellä Harley-Davidson.

Oikein. Itsellänikin on tällä hetkellä Härräköitä peräti kaksin kappalein, tosin toinen menee kesällä myyntiin. Ongelma on vaan siinä, kun ei tiedä kummasta raaskii luopua. Toinen on kuuskytlukunen rautapää ja toinen nelkytluvun WLC. Ja molemmat luonnollisesti kustom / chopper-tyyliin rakennettuja.

Ajokausihan ois tosiaan jo alkanut, mutta molemmat pyörät on vielä telakalla ja koneet levitettynä tallin pöydälle. Kiire taitaa tulla, kun tarkotuksena ois saada ainakin toinen tulille tuossa ens kuun puolessa välissä.

Mikäs malli sulla on? Ja satutko kuulumaan johonkin kerhoon (jos tälläistä nyt voi kysyä anonyymiyden puitteissa)?

Originally posted by Carb
Mulle iski kauhee pyöräkuume ja nyt katteellaan pyörää.

Hitsi mullon kuorma-autokortti ja kaikkee mutten oo koskaan edes ajanut prätkällä! Prkl...

:worship:

Ei sitä varmaan voi prätkäksi sanoa, mutta mulla on 125-kuutioinen Suzuki RM. Motocrossipärrä siis. Ootan kovasti kesää että pääsee taas vedet silmissä tykittämään montulle sillä. On muuten ihmeen kiukkusia pelejä noin pienikoneisiksi nuo crossivehkeet, tulee ajatukset perässä kun radalla pistää menemään. Tulevaisuudessa joku katukyykky olis bueno. 900 Ninja tai vastaava.

Originally posted by moppe
Mopo on mullakin! Kakskin! :D Hyvinhän sillä salille kulkee, kun matkaa on yli 5 kilsaa! ;)

Mulla matkaa on vajaa 10 kilsaa. Pirun kätevä se on mopolla kulkea salille, tympeä ois joka kerta yrittää saaha joku autokyyti...

Oma customi ois kyllä kiva mutta ei näillä tuloilla. Ei siinä että sen pyörän ostais mutta ne vakuutusmaksut... No onneksi aina välillä iskän customilla pääsee rupsutteleen...

Originally posted by geg
Oma customi ois kyllä kiva mutta ei näillä tuloilla. Ei siinä että sen pyörän ostais mutta ne vakuutusmaksut... No onneksi aina välilllä iskän customilla pääsee rupsutteleen...

Joo tietääkseni ne on ihan älyttömät esim. harlikassa. Tietääkö kukaan tarkkaa summaa? Vakuutusmaksut vuodessa? Kertokaa te jotka omistatte, muistaakseni joku mainitsi omistavansa...

Originally posted by PattiPete
Isona on haaveena ostaa Suzuki GSX 1300R Hayabusa. :worship:

Ei ainakaan lopu tehot kesken. :) Ootko lukenu kun Bike-lehdessä oli joskus testissä turboahdettuja ja ilokaasuviritteisiä Hayabusia? Hauskannäköinen oli se turboahdetun tehokäyrä. :evil:

Originally posted by Hapero
BTW, onks se Motot.net:in Moppe? :thumbs:
on se!

Mulla on skuutteri mutta en jaksa sillä hirveesti enää ajella... ens vuonna auto. Kyllä mulla prätkäkin on haaveena mutta ei varmaan toteudu muutamaan vuoteen ku on lukiota vielä 2v ja päälle muita opiskeluja 3-x vuotta että ei varmaan rahoilla pääse leuhkimaan...

Back
Ylös Bottom