Wallace
Banned
Silmäilin ketjun läpi haastattelun katsottuani ja pari juttua paistaa silmiin:
Ketju on raiskattu täyteen Wallacen linkkejä, joita ei kukaan jaksa käydä läpi.
Se ei taas millään tavalla ole mun ongelma. Mulla ei yksinkertasesti ole aikaa kirjotella mitään tarinoita tänne. En myöskään nää mitenkään järkeväksi kirjottaa asioita uudestaan, varsinkaan silloin jos joku mua fiksumpi on ne alunperin kirjotellut :D
Varsinkin kun suurin osa linkeistä on käännöksiin. Myöskin tulee tunne, kuin istuisin jossain lähetyssaarnaajien kidutuskammiossa, jossa pakolla aivopestään uskomaan asiaan X. (ehkäpä kirjoittaja on sen verta nuori, että innokkuus menee ylikin?)
Tässä mielestäni Hulkki, jonka tekstiä aiemmin lainasitkin toimii hyvänä esimerkkinä. Osataan sisällyttää omaa tekstiä ja sitten faktaa tueksi, näitä jaksaa lukeakin.
Kaikilla ei todellakaan ole vaan aikaa/kiinnostusta tehdä samanlaisia tekstejä mitä Hulkki tekee...
Propsit vaan Hulkille, mutta itellä ei motivaatio riitä :D
Sinänsä tuossa VHH on tiettyyn pisteeseen paljon asiaa, kunhan suhteutetaan se kulutukseenkin. Teet päivässä 8h metsurin töitä vs toimistotyö, ensimmäinen voi niitä hiilareita vetää jo aivan eri tahtiin, kunhan lähteet ovat hyviä. Tarkoitan tätä siis myös prosentuaalisesti, en vain absoluuttisina määrinä.
Niin, se onkin eri asia, että tarvitseeko niitä vetää ;)
Miten te VHH:n kannattajat, jotka treenaa niin miten pitkät sarjat onnistuu? Itse kokeilin viime dieetillä jakoa 10/40/50 (hh/p/r) ja yli 8 toiston sarjat alkoi olemaan yhtä tuskaa. Joten onko kaikki täällä voimailjoita vai mitä jotka tätä kannattaa?
Itellä tulee 12 sarjoja usein+tiputussarjoja tulee tehtyä aika usein.
Hyvin jaksaa heti kun keho on tottunut käyttämään rasvaa energiana, siihen menee hetki ennen kuin keho tottuu. Kyllähän VHH-tyypit vetää maratoonejakin :D
Minulla ainakin salitreeni rullaa VHH:lla kaikin puolin paremmin. Pitkätkään sarjat ei ole ongelma. Tämä on tietenkin yksilöllistä. Kantsii kokeilla mikä itellä toimii. Minulla puhtia riittää salilla paljon paremmin VHH:lla kuin korkeilla hiilareilla.
Täsmälleen sama homma!
Kun VHH:lle siirtyy niin hetki on heikompaa, mutta sen jälkeen tuntuu paremmalta.
Muutenkin vointi on ollut VHH:lla n. 100 kertaa parempi kuin aiemmin. Verenpaineet on laskenut 145/92 => 125/78 vaikka paino ei ole tippunut kuin pari kiloa. Unen tarve on hieman vähentynyt ja olo on muutenkin selvästi virkeämpi. Hiilareita menee ehkä n. 100-150g ja ne kaikki tulee kasviksista, hedelmistä, marjoista, manteleista ja siemenistä. Ei tämä tietenkään mikään maailman optimaalisin ruokavalio bodaukseen ole mutta itselläni menee hyvä olo ja terveys edelle. Ja kyllä liha näinkin kasvaa omiin tarpeisiin riittävästi.
:thumbs:
Eli erona vanhaan juuri viljat+riisit jne. vaihdettuna kasviksiin ja enemmän rasvaa. Paino puonnut 3 päivässä n. 2kg (aamupaino) 77-78kg ->75.5kg (tänä aamuna). Varmaankin lähinnä nestettä ja ehkä vähän rasvaa lähtenyt. Pitutta 172cm. Mielenkiintoinen ruokavalio kyllä. Ainakin pari viikkoa kokeilen ja vertaan vanhaan.
Ehkä kannattaa vähän pitempään kun pari viikkoa ;)
Itekkin kiinnostuin aiheesta ja luin kirjan läpi. Asia oli mielenkiintoista ja ehkä hieman hämmentävää aikaisempaan tietoon nähden. Päätin kuitenkin testata ruokavaliota ja nyt 4 päivä menossa. En olossa huomaa eroa juuri suuntaan tai toiseen. Ehkä hivenen hermostuneempi kuin aikaisemmin, mutta muuten ei juuri eroa (kait).
Ehkä sokerin vierotusoireita ;)