Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo sanoi:Minkälaisia lämmittelyjä teette ennen treeniä? Jaloille hyvä olisi varmaan kuntopyörä, mutta mitäs muita voisi tehdä esim. käsille ja selälle?
SS-Adler sanoi:Ennen penkkiä kannattaa lämmittää kiertäjäkalvosimet hyvin, myös ojentajat, ihan perusliikkeillä. Kuntopyörä hyvä jaloille lämmittely ja kyykky 20kg:n tangolla.
Käsiä voi kanssa lämmitellä ihan perusliikkeillä kuten hauiskääntö tangolla/kp:llä keveillä painoilla ynm.
Edittiä: Selkää olen itse lämmitellyt kulmasoudulla ja ylätaljalla.
Joo sanoi:Juu, mitenkäs lämmitelen nuo kiertäjäkalvosimet?
Kannattaisko siis ennen liikkeitä, tai oikeastaan heti kun salille menee, niin tehdä muutamia perusliikkeitä kevyillä painoilla? Venytellä ei vissiin hirveesti kannata?
KSENA sanoi:kai se lämmittelyks riittää, kun eka pistää kehon hyrräämään ( kuntopyörä, joku aerobinen liike noin 5-15 min ) ja sitten kevyet venyttelyt 5-10 sec ja sitten kyseistä liikettä parit sarjat alle. mulle riittää hyvin. esim penkkiä jos teen niin 3-4 lämppäri sarjaa kohtuu nopeeseen tahtiin
KSENA sanoi:kai sitä voi, mutta olen todennut ton ilmiön itse. vedin hirveetä höögiä 8 viikkoa ja kehitystä tuli. sitten pidin tauon, pari kertaa salilla ja nekin kevyesti. niin jumalauta kun lihakset kasvo sen tauon aikana, tai no ei nyt ihan jumalattomasti, mutta hyvin kummiskin :D
Peppiina-84 sanoi:Miksei kukaan vastaa :(
Mikäs olisi optimaalisin treeni rasvanpolttoon? Aerobista toki teen (fillari, spinning, tanssi) mutta kannattaako lihaskuntoliikkeiden olla millaisia?
Siis kannattaako tehdä paljon toistoja kevyemmillä painoilla, vai vähemmän mutta suuremmilla painoilla? Treenaanko puntilla, pacessa vai bobypumpissa?
Haluaisin kapeammat reidet. Eroon fätistä muotoa menettämättä. Esim. Carmen Electralla on mileestäni kaunis keho, siro, mutta kuitenkin treenattu.
Entä kuinka usein, millasilla painoilla ja toistomäärillä kantsis treenaa?
Nyt tuntuu, että reiteni ovat toooosi paksut ja haluaisin ne todellakin kapeammiksi. Olen 170cm ja 70kg.
hekuli sanoi:Onko mitään merkitystä kun omassa ohjelmassa on hauis ja ojentaja samalla päivällä? Haittaako jommankumman kehitystä?