Luuletteko että jos tavallisen treenin lisäks haluu nopeutta ni nopeustreenin voi laittaa samaan settiin. Vaik tavallineen kyykky 3x10 ja sitte nopea puolikyykky 5x8.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joonaz sanoi:
1. 1kk 8-12 toistoa/sarja. ajankohta: 17.10 - 20.11
2. 2kk 6-8 toistoa/sarja. ajankohta:
3. 3kk 12-15 toistoa/sarja. ajankohta:

elikkäs tälläisellä olen liikenteessä. ja kuten tuosta näkyy tuo "ykköskohta" on siis jo takana päin ja aloin tekemään noilla 2. kohdan toisoilla seuraavan kuukauden jotta tuli si kehitykseen tarvittavaa vaihtelua.. mutta eikös lyhyt toistot ja suuret painot kehitä vain voimaa.. enkö siis saa kehitettyä massaa tällä ajalla ollenkaan? :o jotenkin typerän oloista, vai teenkö siitä typerää.
thanks för every body..

6-8 toistoa on vielä massatreeniä, mutta menee jo vähän voimatreenin puolellekin. Ihan puhdast voimatreeni suoritetaan yleensä 1-5 toistons sarjoilla, että massankasvatuksen kannalta voit huoleti tehdä tuolla systeemillä mitä tohon laitoit.

aijaa, no sepä mukava kuulla :D hyvä, ajattelin vain koska massaa tässä pääasiallisesti haen takaa.. kiitokset vain

Timba79 sanoi:

Kymppitonnit vaan paukkuu kun Timba79 vääntää neuvoja puntin vääntäjille!
Hieno homma, että joku jaksaa aktiivisesti neuvoa :thumbs:

Tsemii ja samaa hienoa työtä jatkossakin!

mitkäköhä lisäravinteet ois hyvä olla kunnossa olevan ruokavalion ohella jos havittelee maksimaalista lihaskasvua?:) toki treeninki pitää olla kondiksessa,ja levon kanssa.nyt oon dietillä ni en oo yöprotskua hörppiny,mut muuten sitä syön,ja sitte palautusjuomaa.sekotan palautus juoman ite herasta ja maltosta,niin onko 50%/50% sekotus suhde ihan hyvä?sitte mul on wrangelta tällänen monivitamiini purkki: http://xxxx ja sitte tällänen joku mineraali purkki: xxxx onko tosta mineraali purkista yleensäkkään mitään hyötyä,ja mitä hyötyä se tuo?:rolleyes: ja onko tuo vitamiini purkki ihan ok täyttämään vitamiini vaatimukset?:) tilasin sen mineraali valmisteen siinä samassa vaikka en oikee mitää sitä tiennykkää:D eli mitä lisäravinteita noitten lisäks kannattais vetää vai riittääkö noi hyvin jos havittelee maximaalista lihaskasvua?ja tietenkin ne muut asiat pitää olla kondiksessa kanssa... niin ja en myös mielellää kreatiini välttämättä söis koska siitähän saattaa tulla finnejä(muutenkin vähäsen)ja naama turvota?ja jos jotain muita lisäravinteita suosittelette niin ne eivät saisi nostaa maksa arvoja koska on akne kuuri päällä,eikä muutenkaan terveydelle haitallisia

[mod]Linkin nettikauppaan poistettu. :Timba79[/mod]

and1_ sanoi:
mitkäköhä lisäravinteet ois hyvä olla kunnossa olevan ruokavalion ohella jos havittelee maksimaalista lihaskasvua?:) toki treeninki pitää olla kondiksessa,ja levon kanssa.nyt oon dietillä ni en oo yöprotskua hörppiny,mut muuten sitä syön,ja sitte palautusjuomaa.sekotan palautus juoman ite herasta ja maltosta,niin onko 50%/50% sekotus suhde ihan hyvä?sitte mul on wrangelta tällänen monivitamiini purkki: xxxx ja sitte tällänen joku mineraali purkki: xxxx onko tosta mineraali purkista yleensäkkään mitään hyötyä,ja mitä hyötyä se tuo?:rolleyes: ja onko tuo vitamiini purkki ihan ok täyttämään vitamiini vaatimukset?:) tilasin sen mineraali valmisteen siinä samassa vaikka en oikee mitää sitä tiennykkää:D eli mitä lisäravinteita noitten lisäks kannattais vetää vai riittääkö noi hyvin jos havittelee maximaalista lihaskasvua?ja tietenkin ne muut asiat pitää olla kondiksessa kanssa... niin ja en myös mielellää kreatiini välttämättä söis koska siitähän saattaa tulla finnejä(muutenkin vähäsen)ja naama turvota?ja jos jotain muita lisäravinteita suosittelette niin ne eivät saisi nostaa maksa arvoja koska on akne kuuri päällä,eikä muutenkaan terveydelle haitallisia

pyh ei normaali lisäravinteet pahemmin arvoja nosta ja ole epäterveellisiä, muuten olisivat kiellettyjä. kreatiinia kannattaa kokeilla ihmeessa, tosi yksilöllistä mitä tapahtuu, joillekkin ei mitään, mulle tulee vähän nestettä naamaan ja voimatasot kasvaa reilusti, ei mitään merkkejä finneistä.

and1_ sanoi:
mitkäköhä lisäravinteet ois hyvä olla kunnossa olevan ruokavalion ohella jos havittelee maksimaalista lihaskasvua?:) toki treeninki pitää olla kondiksessa,ja levon kanssa.nyt oon dietillä ni en oo yöprotskua hörppiny,mut muuten sitä syön,ja sitte palautusjuomaa.sekotan palautus juoman ite herasta ja maltosta,niin onko 50%/50% sekotus suhde ihan hyvä?sitte mul on wrangelta tällänen monivitamiini purkki: http://xxxx ja sitte tällänen joku mineraali purkki: xxxx onko tosta mineraali purkista yleensäkkään mitään hyötyä,ja mitä hyötyä se tuo?:rolleyes: ja onko tuo vitamiini purkki ihan ok täyttämään vitamiini vaatimukset?:) tilasin sen mineraali valmisteen siinä samassa vaikka en oikee mitää sitä tiennykkää:D eli mitä lisäravinteita noitten lisäks kannattais vetää vai riittääkö noi hyvin jos havittelee maximaalista lihaskasvua?ja tietenkin ne muut asiat pitää olla kondiksessa kanssa... niin ja en myös mielellää kreatiini välttämättä söis koska siitähän saattaa tulla finnejä(muutenkin vähäsen)ja naama turvota?ja jos jotain muita lisäravinteita suosittelette niin ne eivät saisi nostaa maksa arvoja koska on akne kuuri päällä,eikä muutenkaan terveydelle haitallisia

Pakkotoiston säännöissä lukee, että linkittäminen kilpaileviin lisäravinnekauppoihin on kielletty, itse tuotteista voi toki puhua, eli ensikerralla jätä linkit pois, muuten ok homma puhua noista.

Ja ihan perus vitamiini ja mineraalivalmiste tuo on, vitamiineja ei mitään kovin reilusti tuossa ole, että ihan huoletta voit sitä popsia. Ja noita mineraaleja tarvitsee kun hikoilet salilla, eli jo ehkäisemään puutosta ovat hyvät. Saat magnesiumitkin samalla niin ei tule sitten kramppeja sun muita niin helpolla.

Tuo sun palautusjuoman suhde on ihan hyvä noin kun ajattelin ja joku hitaampi proteiinijauho on hyvä iltapalan ja/tai välipalan. Mutta ihan yhtä hyvin voit syödä vaikka purkin raejuustoa välipalaksi, ihan miten parhaaksesi näet.

En oo ihan varma onko tää nyt aloittelijan peruskysymys mutta pannaan nyt tänne.

Jalkatreenissä on ollut ongelmana se, ettei etureisiä saa tarpeeksi rasitettua sitten millään. Eilen kokeilin sitten semmosta smith-kyykyssä että laitoin jalat ihan reilusti eteen. Eli ala-asennossa polvet on aika pitkälti suorassa kulmassa. Toimi kyllä huomattavasti paremmin kun tavallinen kyykky. Ja etureidet on kuin onkin tänään kipeät.

Onko mtn järkeä tehdä kyykkyä noin? Muina liikkeinä on prässi, sjmv (huippu liike), ja reiden ojennus laitteessa.

Cassyput sanoi:
Onko mtn järkeä tehdä kyykkyä noin? Muina liikkeinä on prässi, sjmv (huippu liike), ja reiden ojennus laitteessa.

On jos se tuntuu hyvälle.

Tärkeintä on se että saat liikkeet tuntumaan.

Tanssiva Rosvo sanoi:
On jos se tuntuu hyvälle.

Tärkeintä on se että saat liikkeet tuntumaan.
Tuntui todellakin ja rautaa sai latoa tankoon paljon enemmän tolla tyylillä. Jotenkin tavallisen kyykyn tekniikka on mulla ihan hakusessa. No, onneksi tuli kokeiltua tota versiota.

Cassyput sanoi:
En oo ihan varma onko tää nyt aloittelijan peruskysymys mutta pannaan nyt tänne.

Jalkatreenissä on ollut ongelmana se, ettei etureisiä saa tarpeeksi rasitettua sitten millään. Eilen kokeilin sitten semmosta smith-kyykyssä että laitoin jalat ihan reilusti eteen. Eli ala-asennossa polvet on aika pitkälti suorassa kulmassa. Toimi kyllä huomattavasti paremmin kun tavallinen kyykky. Ja etureidet on kuin onkin tänään kipeät.

Itsekin pidän jalkoja aika edessä smithkyykyssä. Asento on sellainen että selkä on täysin pystysuorassa tangon alla, mun mielestä tämä on muutenkin selkäystävällisin asento kyseisessä liikkeessä. Ja tähän asti olen pystynyt kohtuullisilla painoilla tuolleen kyykkäämään ilman selkäongelmia.

Monesti kun treenaan, toistot tippuvat puoleen toisessa sarjassa. Eli jos ensimmäisessä sarjassa menee 12 toistoa niin toisessa ei välttämättä mene enää, kuin 6. Onko ihan hyvä näin, vai pitäisikö vähentää painoja?

Mulkvisti sanoi:
Monesti kun treenaan, toistot tippuvat puoleen toisessa sarjassa. Eli jos ensimmäisessä sarjassa menee 12 toistoa niin toisessa ei välttämättä mene enää, kuin 6. Onko ihan hyvä näin, vai pitäisikö vähentää painoja?
Vähennä painoja siihen toiseen sarjaan. Älä ainakaan ensimmäiseen. Itselläni toi ero on jotain 2 ja 4 toiston välissä. Riippuu vähän liikkeestä. Kaipa sullakin vähän tasoittuu ajan myötä toi.

Mulkvisti sanoi:

Ilmeisesti pystyt ottamaan lihoistasi ns. kaiken irti, tai sitten sulla on liian lyhyt palautustauko tän hetkiseen kuntoon nähden. No se palautus on kehotreenisä ihan hyväkin olla suht lyhyt, eli pudota sitä painoa siihen toiseen sarjaan kuten yllä neuvottiin.

Timba79 sanoi:
Itsekin pidän jalkoja aika edessä smithkyykyssä. Asento on sellainen että selkä on täysin pystysuorassa tangon alla, mun mielestä tämä on muutenkin selkäystävällisin asento kyseisessä liikkeessä. Ja tähän asti olen pystynyt kohtuullisilla painoilla tuolleen kyykkäämään ilman selkäongelmia.
Meetko ala-asennossa silleen etta polvet on suorassakulmassa vai alemmas viela?

Voiko raakaa kananmunaa hyödyntää proteiinin saannissa nykyään? Kun on tämä lintuinfluenssa....Ennen aina silloin tällöin tuli illalla juotua kananmuna maidon seassa lisä proteiinin toivossa. Voiko/ kannattaako näin tehdä?

joo kyselisin semmosta kun

teen Ranskalaista penkkipunnerrusta (1) painolla ....

jotenki aina tämä liike sattuuu vasemma käde olkapää ja hauikse väliin...

liikkeen teen itteni meilestäni oikein ...eikä käsi ole muuten kipeä ihmettelen vain miksi tuppaa sattumaan tolle alueelle :lol2:

Cassyput sanoi:
Meetko ala-asennossa silleen etta polvet on suorassakulmassa vai alemmas viela?

Suurinpiirtein suoraan kulmaan, ehkä vähän vajaaksikin ennemmin. Alas asti jos menen, niin ottaa selkää jos ei ole ihan lelupainot. Eli teen silleen kun tuntuu hyvältä ja saa etureidet peliin hyvin mukaan. Pohjasta tehtynä ottaa enemmän perseelle ja takareisille, eli ei hyötyä ainakin mulle tuonkaan asian takia.

Jin sanoi:
Voiko raakaa kananmunaa hyödyntää proteiinin saannissa nykyään? Kun on tämä lintuinfluenssa....Ennen aina silloin tällöin tuli illalla juotua kananmuna maidon seassa lisä proteiinin toivossa. Voiko/ kannattaako näin tehdä?
Itse kysymykseen en kyllä osaa sanoa mitään, mutta sen verran ehdottaisin, että itse vaihtaisin tuon maidon sekaan heitetyn munan vaikkapa johonkin hiukan enemmän proteiinia sisältävään tai mahdollisesti enemmän makuhermoja kutkuttelevaan vaihtoehtoon. :)Tonnikalaan, maitorahkaan, protujuomaan, yms...

Timba79 sanoi:
Pakkotoiston säännöissä lukee, että linkittäminen kilpaileviin lisäravinnekauppoihin on kielletty, itse tuotteista voi toki puhua, eli ensikerralla jätä linkit pois, muuten ok homma puhua noista.

Ja ihan perus vitamiini ja mineraalivalmiste tuo on, vitamiineja ei mitään kovin reilusti tuossa ole, että ihan huoletta voit sitä popsia. Ja noita mineraaleja tarvitsee kun hikoilet salilla, eli jo ehkäisemään puutosta ovat hyvät. Saat magnesiumitkin samalla niin ei tule sitten kramppeja sun muita niin helpolla.

Tuo sun palautusjuoman suhde on ihan hyvä noin kun ajattelin ja joku hitaampi proteiinijauho on hyvä iltapalan ja/tai välipalan. Mutta ihan yhtä hyvin voit syödä vaikka purkin raejuustoa välipalaksi, ihan miten parhaaksesi näet.

okei:) sori en tienny tuosta säännöstä:( voiskoha noita vitamiinejä ottaa enemmänki kun tuon yhen pillerin,vai riittäsköhän toiki?joo nytte ku tää dietti loppuu ni rupeen taas ottaa aina iltasin sen yö protskun:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom