Vyö ja sitte siihen ketjulla painoja.Joonaz sanoi:Mitenkäs olis kätevintä saada lisäpainoilla vastusta dippitelinees tehtävään jalkojen nostoon? elikkäsmihin ja miten noi painot kiinnitetään..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vyö ja sitte siihen ketjulla painoja.Joonaz sanoi:Mitenkäs olis kätevintä saada lisäpainoilla vastusta dippitelinees tehtävään jalkojen nostoon? elikkäsmihin ja miten noi painot kiinnitetään..
Hummerivirta sanoi:Laitanpa tän nyt tähän kun en muuallekaan jaksa :D Eli alkoi tuossa viime olkapääreenissä vähän ihmetyttämään tuo pystypunnerrus käsipainoilla. Eli Kuinka alas ne painot pitäisi laskea jotta liike olisi "oikein"? Kyynärpäät olkapäiden tasolle vai siitä vielä niin alas kuin saa? Ja jos jättää tuohon olkapäiden tasolle niin kuinka paljon se sitten aktivoi lihasta verrattuna siihen että laskee ihan alas?
skuge sanoi:Painot korvien korkeudelle on ihan hyvä.
haukikala sanoi:Niin että mistä tiedän mikä treeniohjelma mulle sopis, otanks jonku vaan arpomalla, vai millä taval sen valkkaan?
Sumppi_89 sanoi:Elikkäs taisin kädettää ekan postaukseni koska sitä ei tänne ilmeisesti ole ilmestynyt. Joten laitanpa uusiksi, eli kyselin mitä mieltä olette jos treenaan 3 kertaa viikossa salilla ja ohjelma jakautuisi näin: ma: hauis ja rinta, ke: olkapäät ja ojentajat, pe: jalat ja selkä. Eli mitä mieltä olette tollaisesta jaosta vai kannattaisiko treenata koko kroppa 3x viikossa. Ja sanokaa myös että mitä liikkeitä kannattaa tehdä millekin lihakselle eli millä liikkeellä saa hyvin massaa? Kiitos jo etukäteen.
rahvas sanoi:pannaan nyt tänne vaikka, ku on niin tyhmiä kysymyksiä.
Mitä tarkoitetaan kun tällä palstalla puhutaan latseista? Lapaluita?
Ja millä sais rintalihaksien sisä väliin treeni kipuja, siis rintalastan reunoille? Leveellä penkillä en saanut sinne tuntumaa, vaikka yritin. Mulla menee muutenkin kaikki rintaliikkeet, tai ainakin reeni kivut kainaloiden kohdille!?
Muutenkin noi teeni kivut on vähäntyneet ajan myötä, nopeutuuko palautuminen kehityksen myötä? Treeni ohjelman rasittavuutta olen mielestäni kasvattanut samaan tahtiin, vai olisinko sittenkin tullut laiskemmaksi reenaajaksi?
|kk0+ sanoi:mitä hiilarit haittaa?
ku oon miettinyt ku kaikki on sillein että tosta saa noin ja noin paljon hiilareita ei hyvä .. niin aattelin kysyy ku en ite tiiä xD