masa00 sanoi:
Joskus muinoin ku piti herätä aamuvuoroon neljän aikoihin ni tein ennen nukkumaan menoo just tollasen setin ja hyvin jakso sinne kasiin asti.Tosin hera kannattaa olla maustettua tai muuten tulee:urjo: ,ainakin itellä oli lähellä.

Myös reilu annos Funlightia tai vastaavaa mehua voisi toimia. Myös mehukeitto antaa varmasti hyvän maun, mutta tulee enemmän käytettynä aika kalliiksi.

Ja Mike näköjään pisti tän stickyksi. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo tämä on hyvä thread :thumbs:

Pikainen kyssä, että oli tarkotus tällä viikolla ruveta kulkeen 3x salilla tekeen sitä koko kroppaa kerralla.. mut tänää ois tarkotus taas mennä salille mut reidet pohkeet ja olkapäät on nii ihmeellisen kipeät, että hyvä jos pystyy tuolista oikein nouseen.. Onko siis parempi, että tälläses kiputilas menee ja tekee salilla sen minkä jaksaa ja pystyy, vai että suosiolla skippaa ja käy sit taas ku jaksaa paremmin..? Vaihdoin prässin kyykkyyn, ja jalkojen koukistuksen sjmv viime kerralla.. ja hinkkasin niitä aika rankasti.. :whip: kyykystä huomasin sen verra, että ottaa inhottavasti se tanko niskan taa.. ja kui leveellä käsien pitää olla siin tangos kiinni.. sattu nimittäin jotenki olkapäihin :(

rumor sanoi:
kyykystä huomasin sen verra, että ottaa inhottavasti se tanko niskan taa.. ja kui leveellä käsien pitää olla siin tangos kiinni.. sattu nimittäin jotenki olkapäihin :(

Laske tankoo hieman alemmas. Laita kädet melkeenpä niin kapeasti kuin vaan saat. Saat näin selän jännitettyä paremmin tiukaks paketiks.

Löydät tällä tavalla kyllä sen sopivan paikan sille tangolle. Yläselkään muodostuu kuin oma kuppi sitä varten. Voit toki käyttää jotain pehmustettakin, esim paidan rullaat tangon ympärille, mutta parempi jos opettelet tekeen ilman sitä, paikat kyllä tottuu tuohon tankoon ennenpitkää.

Kyykkäämisen iloa!!:rock:

Ludvig sanoi:
Laske tankoo hieman alemmas. Laita kädet melkeenpä niin kapeasti kuin vaan saat. Saat näin selän jännitettyä paremmin tiukaks paketiks.

Löydät tällä tavalla kyllä sen sopivan paikan sille tangolle. Yläselkään muodostuu kuin oma kuppi sitä varten. Voit toki käyttää jotain pehmustettakin, esim paidan rullaat tangon ympärille, mutta parempi jos opettelet tekeen ilman sitä, paikat kyllä tottuu tuohon tankoon ennenpitkää.

Kyykkäämisen iloa!!:rock:

joo pitääpä kokeilla, thnx man :)

ei vissiin haittaa mitään jos palkkarissa on eri merkin proteiini ja erimerkin hiilihydraatit. ku mulla ois proteiinit Fastin Hera80 ja sitte hiilarit on Nutriplussan maissimaltodekstriinivalmiste. mitä muuten meinaa tuo dekstriinivalmiste?

kyrteppi sanoi:
ei vissiin haittaa mitään jos palkkarissa on eri merkin proteiini ja erimerkin hiilihydraatit. ku mulla ois proteiinit Fastin Hera80 ja sitte hiilarit on Nutriplussan maissimaltodekstriinivalmiste. mitä muuten meinaa tuo dekstriinivalmiste?
No ei haittaa. Tosin olen kyllä kuullut, että juurikin Fastin ja Nutriplussan tuotteet sekoitettuna saattavat synnyttää sankkaa savua ja aiheuttaa sheikkerin räjähtämisen ja suunnattoman sienipilven, joka levittää myrkkykaasuja monen korttelin päähän.

Timba79 sanoi:
Myös reilu annos Funlightia tai vastaavaa mehua voisi toimia. Myös mehukeitto antaa varmasti hyvän maun, mutta tulee enemmän käytettynä aika kalliiksi.

Joo toi mehukeitto on kans hyvä. En tiedä minkälaista tulis jos heittäis pari lusikallista kaakao jauhetta jos hera on maustamatonta.Täytyy melkeen kokeilla.

loistavaa et saatii pakkikselle tälläne:worship: mut kysynkin,et aika monen salil käyvän lisä ravinteissa näyttää olevan mukana toi glutamiini,niin mitä tavaraa se oikeen on?eli lähinnä et voiko siitä olla jotain terveydellistä haittaa?ja mitä hyötyä sen syömisestä sitten on?:rolleyes: tyhmii kysymyksii,mut en vaa tiiä tosta tavarasta yhtään mitään:)

and1_ sanoi:
kysynkin,et aika monen salil käyvän lisä ravinteissa näyttää olevan mukana toi glutamiini,niin mitä tavaraa se oikeen on?eli lähinnä et voiko siitä olla jotain terveydellistä haittaa?ja mitä hyötyä sen syömisestä sitten on?:rolleyes: tyhmii kysymyksii,mut en vaa tiiä tosta tavarasta yhtään mitään:)
Se on vain yksi proteiinin aminohappo. Samaa tavaraa on siinä proteiinipussissakin. Sillä lisäglutamiinilla vain turvataan tämän tärkeän aminohapon riittävä saanti. Ei se mitään ihmeainetta ole, ja monessa ruuassakin sitä on. (Harvassa taitaa olla ne ruoka-aineet missä sitä ei yhtään ole.)

Edit: Siinä proteiinipussissa ei siis ole pelkkää glutamiinia, vaan glutamiini on osa sen proteiinipussukan aminohappoprofiilia. Siinä on paljon muitakin aminohappoja, jotka muuten on erikseen lueteltu siinä pussin/purkin kyljessä.

and1_ sanoi:
loistavaa et saatii pakkikselle tälläne:worship: mut kysynkin,et aika monen salil käyvän lisä ravinteissa näyttää olevan mukana toi glutamiini,niin mitä tavaraa se oikeen on?eli lähinnä et voiko siitä olla jotain terveydellistä haittaa?ja mitä hyötyä sen syömisestä sitten on?:rolleyes: tyhmii kysymyksii,mut en vaa tiiä tosta tavarasta yhtään mitään:)

glutamiini enimmäkseen tehostaa palautumista ja nostaa kehon omaa puolustustasoa, joillekkin toimii ja joillekkin ei, paljoa en osaa sanoa kun ensimmäisiä kertoja itsekkin kokeilen glutamiinia, mutta hyödyn pitäisi näkyä nimenomaa dietillä jolloi palautuminen on muutenkin hitaampaa. jos jakosi on tiivis, 1 tai 2 jakonen ja paikat läpi useammin kuin kerran viikossa niin glutamiinista saattaa olla hyötyä, 1x viikossa paikat läpi kierroilla tuskin hyöty on merkittävä, moni on myös pamahtanut kipeäksi glutamiinin lopetettuaan koska kehon puolustustaso on laskenut väliaikaisesti.

Tota joo eli oisko kellään suositella mitään lisäravinteita mulle. Ku en noista oikeen vielä ymmärrä hölkäsen pöläystä. Et mitä pitäs ottaa ja kuinka paljon. Treenaan suht kovaa 3x viikossa (MA-KE-PE). Et jos joku kertos et mitä kannattas ottaa ja milloin. Ja mahdollisimman edullisesti tietty :) Mikseri mulla jo ainakin valmiina on :)

fuSo sanoi:
Tota joo eli oisko kellään suositella mitään lisäravinteita mulle. Ku en noista oikeen vielä ymmärrä hölkäsen pöläystä. Et mitä pitäs ottaa ja kuinka paljon. Treenaan suht kovaa 3x viikossa (MA-KE-PE). Et jos joku kertos et mitä kannattas ottaa ja milloin. Ja mahdollisimman edullisesti tietty :) Mikseri mulla jo ainakin valmiina on :)

treenin jälkeen palautusjuoma. noin 0.5l vettä/mehua johon sekoitat sitten 1dl proteinia (hera,whey n.30-40g) ja saman verran dextroa ja maltoa yhteensä, eli noin 0.5dl dextroa, ja 0.5dl maltoa. näin ainakin itse teen ja hyvin on toiminut. määrät kannattaa tietty suhteuttaa kokoosi, 150kg mies/nainen tarvii reilusti enemmän kuin 60kg painava

fuSo sanoi:

Katoppa tuolta pakkiksen kaupasta joku valmis setti mitä Mike on tehnyt. Niillä pääset hyvin alkuun.

Sanokaa perkele miten kerron kavereille että tämmönen "ohjelma" on aivan syvältä...

Viikko 47
MA Kuntosali (Hauis, Jalkakyykky) 2h
TI Kuntosali (Rinta, Niska, Pohkeet) 2h
KE Lepo
TO Kuntosali (Ojentajat, Yläselkä) 2h
PE Lepo
LA Kuntosali (Olkapäät, Vatsa) 2h
SU Lepo

Viikko 48
KE Lepo
PE Lepo
SU Lepo

Viikko 49
KE Lepo
PE Lepo
SU Lepo

Mikäli on luistelukelpoiset ulkojäät niin silloin ohjelmaan tulee mukaan
keskiviikkoisin ja sunnuntaisin jääkiekko (2h/kerta)

-----

Ehkä vähän väärä threadi, mutta en viittiny uuttakaan tehdä... Vai pitäskö, no joku mode saa hoitaa sen sitten...

Pari kaveria on jollain liikankurssilla koulussa missä on ilmeisesti vapaavalintaista toimintaa ja edellä olevan "ohjelman" meinaavat toteuttaa. Tää on ehkä yks hauiskimmista alottelija ohjelmista minkä oon ikinä nähny. Eikö ole nerokasta, ei tiettyjä sarjoja, tai toistomääriä (tosin tää idea oli muistaakseni jossain muussakin "oikeassa" ohjelmassa). Ainoastaan aika (2h) mikä työstetään tiettyä, yleensä yläkropan paikkaa. Paitsi onhan tuolla tuo kyykky maanantaisin jaloille mitä pojat tekee varmaan sen 30min ja siirtyy sitten tekemään hauiksia 1,5 tunniksi... :david:

Äijät ei vaan suostu uskomaan mua että toi on aivan täysin mahdollisimman paska ohjelma. Millä vakuutan ne että toi ei vaan toimi. Eihän se mua haittaa jos omaa tyhmyttään rikkovat paikkansa ja/tai eivät kehity, mutta olisi se vaan niin hienoo kun tekisivät ees jotenkin enemmän "oikein". :curs:

:lol2:

:piis:

penkkihabaspede iskee :D jos heikoin lihas penkissä on hartiat niin mitähän kaikkia lihaksia tällä tarkoitetaan? mitkä ovat hyviä liikkeitä parantaan kyseistä lihasryhmää ja penkkitulosta?

naruranne sanoi:
penkkihabaspede iskee :D jos heikoin lihas penkissä on hartiat niin mitähän kaikkia lihaksia tällä tarkoitetaan? mitkä ovat hyviä liikkeitä parantaan kyseistä lihasryhmää ja penkkitulosta?

Tekniikassa on vika jos penkki hartioille menee, edellyttäen että tässä hartioilla tarkoitetaan olkapäitä. En siis ole muistaakseni kertaakaan törmännyt että olkapäät olisi kynnys pennkipunnerruksen kehityksessä. Rinta on heikko jos lähdössä jo jää raudat nostamatta, jos taas loppuvaiheessa tulee ongelmia niin on heikot ojentajat.

En tiedä auttoiko tämä mitään, joku penkkispesialisti osaisi varmaan vastata tähän.

No pakko kysyä että mitäs pitäis syödä aamulla (klo7), jotta ei näkis nälkää ennen klo 11:30 (koulusafka). Ennen riitti puuro + pari leipää leikkeleillä ja maitoo yms. mutta nykyään menee kaurahiutaleita 3-4dl maidon kanssa ja tohon päälle vielä pari ruisleipää kunnon täytteillä. Vaikka ton satsin kiskoo niin klo 11 viimeistään on jo hirvee nälkä.. Enempääkään noita kaurahiutaleita ei viittis vetää kun "vähän" pyörittää mahassa :D. Oisko vaikka rahka tohon leipien tilalle hyvä vaihtoehto? Tulis prodeakin pikkasen enemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom