Sanokaa perkele miten kerron kavereille että tämmönen "ohjelma" on aivan syvältä...
Viikko 47
MA Kuntosali (Hauis, Jalkakyykky) 2h
TI Kuntosali (Rinta, Niska, Pohkeet) 2h
KE Lepo
TO Kuntosali (Ojentajat, Yläselkä) 2h
PE Lepo
LA Kuntosali (Olkapäät, Vatsa) 2h
SU Lepo
Viikko 48
KE Lepo
PE Lepo
SU Lepo
Viikko 49
KE Lepo
PE Lepo
SU Lepo
Mikäli on luistelukelpoiset ulkojäät niin silloin ohjelmaan tulee mukaan
keskiviikkoisin ja sunnuntaisin jääkiekko (2h/kerta)
-----
Ehkä vähän väärä threadi, mutta en viittiny uuttakaan tehdä... Vai pitäskö, no joku mode saa hoitaa sen sitten...
Pari kaveria on jollain liikankurssilla koulussa missä on ilmeisesti vapaavalintaista toimintaa ja edellä olevan "ohjelman" meinaavat toteuttaa. Tää on ehkä yks hauiskimmista alottelija ohjelmista minkä oon ikinä nähny. Eikö ole nerokasta, ei tiettyjä sarjoja, tai toistomääriä (tosin tää idea oli muistaakseni jossain muussakin "oikeassa" ohjelmassa). Ainoastaan aika (2h) mikä työstetään tiettyä, yleensä yläkropan paikkaa. Paitsi onhan tuolla tuo kyykky maanantaisin jaloille mitä pojat tekee varmaan sen 30min ja siirtyy sitten tekemään hauiksia 1,5 tunniksi...
Äijät ei vaan suostu uskomaan mua että toi on aivan täysin mahdollisimman paska ohjelma. Millä vakuutan ne että toi ei vaan toimi. Eihän se mua haittaa jos omaa tyhmyttään rikkovat paikkansa ja/tai eivät kehity, mutta olisi se vaan niin hienoo kun tekisivät ees jotenkin enemmän "oikein". :curs:
:lol2:
:piis: