Powerhousu sanoi:
Ei penkisääkään tanko paina 20kg vasta kuin lukkojen kanssa, mutta kaikki sitä tankoa 20kg painoisena pitää, vaikkei lukkoja käytäkään.

Puhutko nyt teidän salin tangosta, vai levytangoista yleensä ? Eikös virallinen tanko ole kuitenkin 20kg, ja viralliset lukot 2,5kg. Ja ne paksummat tangot 25kg?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pyranha sanoi:
Puhutko nyt teidän salin tangosta, vai levytangoista yleensä ? Eikös virallinen tanko ole kuitenkin 20kg, ja viralliset lukot 2,5kg. Ja ne paksummat tangot 25kg?
Virallinen on virallinen ja nää salilta löytyvät tangot on usein kaikkea muuta. Jotain 15 ja 20kg väliltä. Niitä ei edes erota päälle päin toisistaan.

Powerhousu sanoi:
Virallinen on virallinen ja nää salilta löytyvät tangot on usein kaikkea muuta. Jotain 15 ja 20kg väliltä. Niitä ei edes erota päälle päin toisistaan.

ok, niiden salien tangot joissa itse käyn on Leokoja. Voinen luottaa huoleti :)

Pyranha sanoi:
ok, niiden salien tangot joissa itse käyn on Leokoja. Voinen luottaa huoleti :)
Voinet. Vaikka onko sillä edes väliä? Ei mua ainakaan kiinnosta paljonko se oikeasti painaa, kunhan on sinne päin.

En jaksanut selata koko threadia läpi eli on ehkä jo kysytty.
Kuinka paljon voi treenata samana päivänä? Jos eri lihaksissa on eroja niin otetaan vaikka hauis esimerkiksi jos ette jaksa luetella kaikkia. Voiko esim samana päivänä tehdä 3x5 ja 3x10 ilman, että kummankaan teho kärsii? Voiko jonkun lisäravinteen avulla treenata enemmän päivässä?

Harmittaa kun aina treenin jälkeen tuntuu siltä, että lisääkin voisi treenata, mutta ei viitti treenata ku ei tiedä hyödyttäkö se mitään.

naruranne, hiilihydraateista. Lihasten energivarastojen täyttyessä sinne kerääntyy myös nestettä. Tästä syystä hiilarittomat dieetit pudottavat aluksi nopeasti painoa, kun ne hiilarit kuluvat, elikkästen nesteet lähtevät. Jos on fiksu ja "kevyt" dieetti, ei ne "nesteet" kokonaan lähde.

Mutta sitten omaan kysymykseen:
Arvioisko joku näistä kuvista rasvaprosenttia: http://tinyurl.com/hoe4l
Pituutta on siis 180cm, painoa ekassa kuvassa 100kg+ ja jälkimmäisessä apaut 93kg.

cobra3 sanoi:
voisitteks sanoo miten vois parhaiten reenata rintalihaksii??

penkki, vinopena, edelliset käsipainoilla, ristikkäistalja, pecdec, flyessit.

edit: se miten syöt vaikuttaa paljon enemmän kuin se miten treenaat, joten ota selvää ravinnosta.

Harjoittelen tällä hetkellä 3-jakosella (käyn siis kolme kertaa salilla per viikko), mutta intoa ja mielenkiintoa riittäisi käymään vaikka joka päivä tai edes joka toinen päivä, joten saavuttaisinko mitään hyötyä jos kävisin puntilla vaikka joka päivä (tai vaikka viikonloput väliin, eli viisi kertaa/viikko). Tuossahan vaan tuo kiertoaika lyhentyisi ja samaten lepo vähenisi, mutta tuntuu tuo viikon lepo per kohdelihakset jotenkin turhan pitkältä? :O

ihmettelee aloittelija :)

Insu:
Ei kannata joka päivä. Lihakset tarvitsee myös lepoa. Levossa ne lihakset kasvaa, treeni antaa vain ärsykkeen. Sinuna kokeilisin kaksijakoista. Se on aloittelijalle hyvä, ja treenejäkin tulee perusversiossa 4 viikossa. Periaatteena siis se, että kroppa treenataan läpi kaksi kertaa viikossa.

Powerhousu sanoi:
Insu:
Ei kannata joka päivä. Lihakset tarvitsee myös lepoa. Levossa ne lihakset kasvaa, treeni antaa vain ärsykkeen. Sinuna kokeilisin kaksijakoista. Se on aloittelijalle hyvä, ja treenejäkin tulee perusversiossa 4 viikossa. Periaatteena siis se, että kroppa treenataan läpi kaksi kertaa viikossa.

Tuo kroppa 2 kertaa viikossa läpi-tyyli on helppo vetää överiksi, joten jätä aina 1-2 toistoa pelivaraa loppuun. Failureen saakka ei koskaan.

Slarto sanoi:
Tuo kroppa 2 kertaa viikossa läpi-tyyli on helppo vetää överiksi, joten jätä aina 1-2 toistoa pelivaraa loppuun. Failureen saakka ei koskaan.
Hyvä huomio, mutta ei pidä aina paikkaansa. Riippuu niin monesta asiasta. Hyvä silti varoittaa. Vaikka onhan noista juttua vaikka millä mitalla, että vastaan tulee varmaan väkisinkin kun alkaa selvittelemään kaksijakoisen saloja.

Powehousu:

Kun itse treenaan 2-jakosella ja olen käyny salilla reilu 2,5 kk. Olen hakenu Tuntumaa sarjoista ja sen semmosista niinku alotteliat varmaa tekee. Yks asia mua on askarruttanut kaikkein eniten 2-jakosessa(muista jaoista en sitte ymmärräkkään:)), että pitääkö siihen jättää aina se pari toistoo varastoon.
Minusta ainkin ois paljon parempi vetää esim. ma 7-8 kunnon rääkkiä olkapäille ja esim. sitten torstaina paljon hallitumpi ja kevyempi treeni vaikka 5 sarjalla.
Eli yritän tässä kysyä, että voiko tämmösellä pomppimisella olla haittaa lihaskasvulle?

Ihme tekstiä...mutta kai joku tajuu siitä jotain...:rolleyes:

Mistä tunnistaa nopeat ja hitaat hiilarit? Täälläki aina puhutaan ett " se ja se sisältää nopeita hiilareita, ei kannata ottaa silloin ja silloin" niin mistä sen näkee sitte että mitä se sisältää

Hei, Kun esitetään "virallisesti" esimerkiksi penkki tulos lasketaanko ilmoitettuun tulokseen mukaan tuo tangonpaino. Kun esimerkiksi täällä joku ilmoittaa esimerkiksi penkkituloksen ilmoitatteko te sen lukeman joka on yhteensä sen tangon kanssa vai ilman tankoa :)? tälläinen askarruttaa mieltäni

Masterpiece sanoi:
Mistä tunnistaa nopeat ja hitaat hiilarit? Täälläki aina puhutaan ett " se ja se sisältää nopeita hiilareita, ei kannata ottaa silloin ja silloin" niin mistä sen näkee sitte että mitä se sisältää
Nopeat hiilarit on sellasia, joiden glykeeminen indeksi on korkea. Eli nopeat hiilarit heittelee verensokeria ja siksi kannattaa suosia matalan glykeemisen indeksin hiilareita. Niitä on esim. kokojyvä ruisleipä, tumma riisi ja kaurapuuro. Nopeita hiilareita on kaikki sokerit ja valkaistut leivät ja riisit ym. jotka ei sisällä kuituja.. Nopeita hiilareita siis vaan palkkarissa (malto).

Tässä vielä pari linkkiä ku oon aika huono selittämään noita:
http://www.musclenet.fi/glykemiaindeksi.php
http://www.diabetes.fi/sivu.php?artikkeli_id=480

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom