Tämä kysymys ei varmaan kuulu tänne, mutten jaksanu siitä aihettakaan alkaa räpöstämään, eli: Olen aina ihmetelly kuinka pitkä jamppa tuo Franco Columbo on kun mielestäni se on lyhyt niinkuin minä ja kuinka paljon sillä on ollut painoa parhaina aikoina? Google ei auttanut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timba79 sanoi:
Tämä nyt taas on ihan että mihin kohtaan sitä käytetään. Palautusjuomassa heraa, koska on nopeammin imeytyvää (eikä tämäkään ole ihan näin yksioikoinen juttu), välipalle taas joku kaseiini on hyvä. Tämä siis jauhoista.

Sitten ihan normi safkoista liha, kana, kala, kananmunat ja maitotuotteet sisältää hyvää proteiinia kun taas esim. kauran proteiini ei ole ihan sitä parasta mahdollista.

Kunhan syö monipuolisesti ja huoletiin että tulee riittävästä proteiinia, ei siitä laadusta niin kovin huolissaan tartte olla.

juu näinhän Taluksenkin kirjassa sanotaan :)

SS-Adler sanoi:
Tämä kysymys ei varmaan kuulu tänne, mutten jaksanu siitä aihettakaan alkaa räpöstämään, eli: Olen aina ihmetelly kuinka pitkä jamppa tuo Franco Columbo on kun mielestäni se on lyhyt niinkuin minä ja kuinka paljon sillä on ollut painoa parhaina aikoina? Google ei auttanut.
Eipäse varmaan paljoa auta, jos googletat väärällä nimellä. Sukunimi on Columbu.

Born: August 7, 1941
Birthplace: Ollolay, ITALY
Height: 5' 5"
Weight: 185 lbs

Eli pituutta 165cm ja painoa 84kg

Edit:
Tuolta revin: http://www.schwarzenegger.it/mro/columbu.html

Powerhousu sanoi:
Eipäse varmaan paljoa auta, jos googletat väärällä nimellä. Sukunimi on Columbu.

Born: August 7, 1941
Birthplace: Ollolay, ITALY
Height: 5' 5"
Weight: 185 lbs

Eli pituutta 165cm ja painoa 84kg

Edit:
Tuolta revin: http://www.schwarzenegger.it/mro/columbu.html

Oho kirjotinki nimen väärin kiitoksia vastauksesta ja korjauksesta. Olen nyt helpottunut, että Franco on mua lyhyempi. :)

Heippa! Mun äiti lupas nyt tulla vihdoin ja viimein mun kanssa salille ja sanoi että jos innostuu treenaamisesta niin tulee sitten vaikka 2 kertaa viikossa.;) Hän on 46 v, 180cm/67kg, ja tavoitteena kiinteyttää vartaloa, ei laihduttaa. Auttaako tuo 2 kertaa viikossa? Kun mun pitäs sille vähän jotain ohjelman tyylistä laatia niin mitenkä jaan lihasryhmät? Olisiko ehdotuksia?:) Olisiko ok jos toistot pysyisi 15 paikkeilla liikkeissä?

Meah sanoi:
tavoitteena kiinteyttää vartaloa, ei laihduttaa. ?
eikös tuo ole sama asia?

Alec sanoi:
eikös tuo ole sama asia?

Ei todellakaan kiinteytys ole laihduttamista..Kun tavoitteena ei ole yhtään pudottaa painoa vaan saada kroppaan hieman lihasta jolloin kroppa näyttää trimmimmältä.

Meah sanoi:
Ei todellakaan kiinteytys ole laihduttamista..Kun tavoitteena ei ole yhtään pudottaa painoa vaan saada kroppaan hieman lihasta jolloin kroppa näyttää trimmimmältä.
aha,okei

Meah sanoi:

Täytyy melkein Mikelle ehdottaa, että korvaa sanan kiinteyttää niillä tähdillä täällä pakkiksella. ;) Tuo sana aiheuttaa niin paljon turhaa päänvaivaa muutenkin, mitään mystistä kiinteytymistä kun ei ole olemassakaan.

Eli rohkeasti vain salille treenaamaan, aloittelevalle harrastajalle sitä pattia kasvaa kun vaan huolehtii että syö hyvin ja siellä salilla tekee oikeasti töitä, eikä vain lue lehtiä.

Ja 2 kertaa viikossa on ihan hyvä aloitusmäärä, joku koko kroppa kerralla juttu olisi tähän suositeltavin.

Kiinteytyminen = Rasvaprosentin alentuminen. Tapahtuu joko kasvattamalla lihasta tai polttamalla rasvaa. Kannattaa päättää kumpaan painottaa enemmän.

2-3 * 15 toistoa on hyvät aloittelijalle koneisiin ja pikkuliikkeisiin.

Timba79 sanoi:
Täytyy melkein Mikelle ehdottaa, että korvaa sanan kiinteyttää niillä tähdillä täällä pakkiksella. ;) Tuo sana aiheuttaa niin paljon turhaa päänvaivaa muutenkin, mitään mystistä kiinteytymistä kun ei ole olemassakaan.

Eli rohkeasti vain salille treenaamaan, aloittelevalle harrastajalle sitä pattia kasvaa kun vaan huolehtii että syö hyvin ja siellä salilla tekee oikeasti töitä, eikä vain lue lehtiä.

Ja 2 kertaa viikossa on ihan hyvä aloitusmäärä, joku koko kroppa kerralla juttu olisi tähän suositeltavin.

No tiedetään, mutta nyt kun on äidistä, niin hänen kohdallaan on kyllä täysin kyse siitä "kiinteyttämisestä". Ja äidille minun on puhuttava "kiinteytyksestä", patti sanat mun kannattaa unohtaa kokonaan jos aion tuon naisen saada salille:rolleyes:

edit: ja voihan sitä treenata laihdutusta tavoitellen, lihasmassaa tavoitellen, ja normaalia kiinteää vartaloa tavoitellen;)

Meah sanoi:
normaalia kiinteää vartaloa tavoitellen;)
Toi on vaan siitä vähän hankala juttu, kun sun äiti ei halua saada lihasta eikä laihduttaa, niin miten siinä sitten kiinteyttää? Kiinteytymiseen tarvitaan joko laihduttamista tai lihasten kasvatusta, eli rasvaprosentin alentamista.

Powerhousu sanoi:
Toi on vaan siitä vähän hankala juttu, kun sun äiti ei halua saada lihasta eikä laihduttaa, niin miten siinä sitten kiinteyttää? Kiinteytymiseen tarvitaan joko laihduttamista tai lihasten kasvatusta, eli rasvaprosentin alentamista.

Siis kyllä see saa luvan hankkia sitä lihasta, eihän muuten sitä kiinteytystä tapahdukaan. Mutta ei äidille kannata puhua lihaksen hankkimisesta/kasvattamisesta, muuten se säikähtää;)

ykä17 sanoi:
mulla meinaa puskea tanko nostovaiheessa pidikkeitä vasten mikä neuvoksi
Varmaankin puhut nyt pennkkipunnerruksesta. Syynä on tekniikan hajoaminen, eli kun sarja muuttuu loppuvaiheessa raskaakksi takapuoli nousee ylös penkistä ja tanko lähtee enemmän taaksepäin.

Meah sanoi:
Siis kyllä see saa luvan hankkia sitä lihasta, eihän muuten sitä kiinteytystä tapahdukaan. Mutta ei äidille kannata puhua lihaksen hankkimisesta/kasvattamisesta, muuten se säikähtää;)

Mä ymmärrän tämän kyllä. Mun äidille voi puhua lihaksen kasvatuksesta, mutta akoille töissä ei voi. Ne kammoksuu heti kun vähänkin puhuu että salilla kasvaa lihas. Siellä pitää vain laihtua ja kiinteytyä, niin hullulta kuin tämä kuulostaakin.

Parempi siis puhua äidille siitä kiinteytymisestä, mutta täällä sitä voi ihan hyvin puhua patin kasvattamisesta. ;) Turha asiasta on mitään peikkoa tehdä ja näin pilata äidin koko innostus.

:hyper: kiitti neuvosta toolate näinhän siinä tais käydä, eli vähemmän rautaa. viel yks kysymys paljonko teillä on noussut paino 1,5 treenin aikana mulla 13

Timba79 sanoi:
Mä ymmärrän tämän kyllä. Mun äidille voi puhua lihaksen kasvatuksesta, mutta akoille töissä ei voi. Ne kammoksuu heti kun vähänkin puhuu että salilla kasvaa lihas. Siellä pitää vain laihtua ja kiinteytyä, niin hullulta kuin tämä kuulostaakin.

Parempi siis puhua äidille siitä kiinteytymisestä, mutta täällä sitä voi ihan hyvin puhua patin kasvattamisesta. ;) Turha asiasta on mitään peikkoa tehdä ja näin pilata äidin koko innostus.

Näimpä;)

ykä17 sanoi:
:hyper: kiitti neuvosta toolate näinhän siinä tais käydä, eli vähemmän rautaa. viel yks kysymys paljonko teillä on noussut paino 1,5 treenin aikana mulla 13

1,5 treenin aikana, mitä? 13g?? :david: :arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom