-pipsa- sanoi:
tämä ei nyt liity treenaamiseen mitenkään mun kuin te saatte noi tekstien "lainaukset" sellasiin boxeihin..? mä en tajuu...

etit sen tekstin minkä haluut "boxiin" ja siinä oikeella alhaalla on nappi missä lukee "quote" painat siitä niin pääset kirjoittamaan replyä jossa on se posti boksissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-pipsa- sanoi:
tämä ei nyt liity treenaamiseen mitenkään mun kuin te saatte noi tekstien "lainaukset" sellasiin boxeihin..? mä en tajuu...
Painat sitä quote-nappia siinä postauksen oikeessa alakulmassa.

edit. kivan hidas

Miksi tuo perkeleen penkkitulos vain laskeen vaikka olen vähentänyt sen tekemisen kerran viikkoon, ja ruokapuolen olen laittanut kuntoon ymn. siiitä lähtien se on alkanut pudota. Kaikki muut tulokset nousee mukavaan tahtiin hauis, ojentaja, kyykky ynm. Maanantaina norm penkki ja perjatantaina kapea.

Karvainen sanoi:
Pään sisältä se on kiinni suuresti.

Päässä on kaikki kohdallaan, inspistä olis vaikka koko Suomeen jakaa. Koitanpas alkaa tekemään kapeassapenkissä hieman lyhkäsempää sarjaa.

Ai penkkiä no siinä käytän 5x5 systeemiä:
5*5*70
5*5*73
5*5*75
5*5*78
5*5*80
5*70, 75, 80, 85, 83
5*73, 78, 83, 88, 85
5*70, 80, 90, 88, 85

Onko olemassa mitään taulukkoa tai laskuria josta voidaan katsoa paljonko kuluu kaloreita eri lajeja tekemällä, esim. pyöräillessä tai juostessa

hekuli sanoi:
Onko olemassa mitään taulukkoa tai laskuria josta voidaan katsoa paljonko kuluu kaloreita eri lajeja tekemällä, esim. pyöräillessä tai juostessa
Tuolta pitäisi löytä ainenkin liikuntalajien kulutusta.

Haittaako muuten, jos joskus treenipäivät poikkeaa normaalista? Jos esim. treenaa kolmijakoisella ja treenippäivät on ma, ke ja pe. Niin haittaako jos joskus poikkee esim. silleen että tuon perjantain treenin tekeekin lauantaina?

Joo sanoi:
Haittaako muuten, jos joskus treenipäivät poikkeaa normaalista? Jos esim. treenaa kolmijakoisella ja treenippäivät on ma, ke ja pe. Niin haittaako jos joskus poikkee esim. silleen että tuon perjantain treenin tekeekin lauantaina?
Eipä haittaa mitään...

Feature boy sanoi:
Äläkä unohda curlingia, tosimiesten tosilajia!
Haista sinä... Curling on oikesti aivan helvetin mielenkiintoinen laji kun siihen pääsee sisälle. Se taktiikka siinä on suurin osa koko peliä, ja se tekee siitä mielenkiintoisen. Mielummin mä sitä katson kuin lätkää.

Juu, ja en itse harrasta, katselen vain telkkarista.

Mistä johtuu, että vatsoja tehdessä alkaa alaselkää särkemään? Tuosta lantion korkeudelta ja keskeltä suurinpirtein selkärangan kohdalta. Vasta muutamia kertoja vatsoja tehnyt nyt, mutta noin vuosi sitten oli sama ongelma, kun pari kuukautta tein. Taipuukohan mun alaselkä sitten jotenkin kaarelle niiitä tehdessä? Tuntuu ettei vatsiksien teko ota samalla tavalla vatsalihaksista kuin ennen... vaikea selittää :) Lattialla maton päällä kipu tulee herkiten. Sängyn päällä ei niin herkästi. Pidän yleensä punttia jalkojen päällä. Olen normaalipainoinen.

Oisko jotain vinkkejä miten ois paras tehä vatsiksia ja ehkä välttää selän kipeytyminen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom