Powerhousu sanoi:What:
Glutamiinin väitetään parantavan vastustuskykyä kaiken muun ohella. Sitä voisit kokeilla. Lisäksi oliivinlehtiuute on yksi "huuhaatuote" jonka olen jopa itse kokenut toimivaksi. Eli kaikki luontaistuotehömpötykset ei välttämättä ole täyttä paskaa. Siihen miten usein on kipeänä, vaikuttaa aika paljon se ympäristö. Eli jos olet vielä koulussa, niin ei ole ihmekään, että olet koko ajan kipeänä. Vitamiineja en lähde suosittelemaan, kun en niistä tiedä mistä saa halvimmat jne.
En oikein innostunut tuosta luontaistuoteajatuksesta. Ensinnäkin, en oikein usko niihin. Sori. (Voihan niistä joku olla ihan hyväkin tuote, mutta on sellainen kuva, että ne ovat yhtä luotettavia kuin ostos-TV:n vempaimet)
Toiseksi asun maaseudulla, joten täältä ei mitään luontaistuotekauppoja löydy. Voihan netistä tilata, mutta kun ei inspaa.
Kolmanneksi luulisin, että kyseiset aineet ovat melko tyyriitä. En kyllä tiedä, mutta sellainen mutu on.
No, kävin sitten apteekista kyselemässä vitamiinia. Minulle tarjoteltiin Beroccaa, joka sisältää RUNSAASTI C-vitamiinia. Ostin kuitenkin Multitabsia sadan kappaleen purnukan. Aika perustuotteita, ei todellakaan mitään hifistelyä. Multitabs sisältää useita eri vitamiineja ja hivenaineita. Apteekin kaunis neitokainen arveli, että sairastelu vähenee, kun kerran päivässä nakkaa tabletin naamavärkkiin.
PS. Eivät olleet kalliita. Reilun 10e, maksoi purkki.