Powerhousu sanoi:
What:
Glutamiinin väitetään parantavan vastustuskykyä kaiken muun ohella. Sitä voisit kokeilla. Lisäksi oliivinlehtiuute on yksi "huuhaatuote" jonka olen jopa itse kokenut toimivaksi. Eli kaikki luontaistuotehömpötykset ei välttämättä ole täyttä paskaa. Siihen miten usein on kipeänä, vaikuttaa aika paljon se ympäristö. Eli jos olet vielä koulussa, niin ei ole ihmekään, että olet koko ajan kipeänä. Vitamiineja en lähde suosittelemaan, kun en niistä tiedä mistä saa halvimmat jne.

En oikein innostunut tuosta luontaistuoteajatuksesta. Ensinnäkin, en oikein usko niihin. Sori. (Voihan niistä joku olla ihan hyväkin tuote, mutta on sellainen kuva, että ne ovat yhtä luotettavia kuin ostos-TV:n vempaimet)
Toiseksi asun maaseudulla, joten täältä ei mitään luontaistuotekauppoja löydy. Voihan netistä tilata, mutta kun ei inspaa.
Kolmanneksi luulisin, että kyseiset aineet ovat melko tyyriitä. En kyllä tiedä, mutta sellainen mutu on.

No, kävin sitten apteekista kyselemässä vitamiinia. Minulle tarjoteltiin Beroccaa, joka sisältää RUNSAASTI C-vitamiinia. Ostin kuitenkin Multitabsia sadan kappaleen purnukan. Aika perustuotteita, ei todellakaan mitään hifistelyä. Multitabs sisältää useita eri vitamiineja ja hivenaineita. Apteekin kaunis neitokainen arveli, että sairastelu vähenee, kun kerran päivässä nakkaa tabletin naamavärkkiin.

PS. Eivät olleet kalliita. Reilun 10e, maksoi purkki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos
thumbs.gif

Viimeksi muokattu:
en jaksanut laiskuuttani lukea koko threadia, mut kysyisin et paljonko minun pitäisi saada proteiinia päivässä, pituttaa 190cm ja painoa 92 kiloa. ja mitkä olis parhaat lähteet, kummiskaa tuota ruokaa ei jaksa loputtomiin vääntää.
iltapalana tulee nykästyä maitoproteiini naamaan.

HellBoy sanoi:
en jaksanut laiskuuttani lukea koko threadia, mut kysyisin et paljonko minun pitäisi saada proteiinia päivässä, pituttaa 190cm ja painoa 92 kiloa. ja mitkä olis parhaat lähteet, kummiskaa tuota ruokaa ei jaksa loputtomiin vääntää.
iltapalana tulee nykästyä maitoproteiini naamaan.

oma-aloitteisuus on suotavaa, tuokin on semmoinen tieto mitä foorumi pursuaa jokaisessa tärkeäksi merkityssä threadissa.

vähintään 2g/kilo ja parhaat lähteet on kana,kala,liha,maito(rahka,raejuusto). ja jos et syö tarpeeksi niin ei kehitystäkään tule.

nojoo tota aattelin heittää tämmösen kysymyksen että eikös jalkakyykky oo tehokkaampi liike kuin mitä jalkaprässi. ja eikös se oo myös vähä monipuolisempi. aattelin vaa että eikös kyykkäämälläki parane prässi tulos? mutta taas prässillä ei parane kyykky tulos?

What sanoi:
En oikein innostunut tuosta luontaistuoteajatuksesta. Ensinnäkin, en oikein usko niihin. Sori.
En yhtään ihmettele. Samaa mieltä mä olen. Siksi sanoinkin, että kaikki ei välttämättä olekaan paskaa mitä siellä myydään, koska itse yllätyksekseni huomasin oliivinlehtiuutteen toimivaksi.

Ja glutamiinihan ei ole luontaistuote, vaan lisäravinne. Se on yksi aminohapoista, ja tietääkseni ylivoimaisesti suosituin kaikista myytävistä vapaista aminohapoista. Monet käyttää tota, koska sen väitetään nopeuttavan palautumista, parantavan vastustuskykyä, ja paljon muuta. Itse en kyllä käytä, koska en siitä mitään hyötyä kokenut saavani millään osa-alueella. En kyllä ollut kipeä kertaakaan kun glutamiinia käytin, mutta ei se vielä mitään todista.

Vikke89 sanoi:
eikös kyykkäämälläki parane prässi tulos? mutta taas prässillä ei parane kyykky tulos?

kyllä se prässilläkin paranee, kunhan vaan keskivartalon kontrolli on kunnossa kyykätessä.

kysymys

Pari kysymystä, tarkennusta että massaa haen ja siihen liittyy kysymykset. Tähän asti olen siis ottanut heraa+kreaa ja syönyt hyvin, nyt olisi tarkoitus maksimoida kasvu.

L-glutamiini, kannattaako tilata ?
Dekstroosista huomattavaa apua ?
Mitä soosia kannattaa tehdä ennen salia? palautusjuomaksi? yöksi yöproteiiniä(onko parempi kuin tavallinen)? Tähän ei tarvitse suositella mitään tuotetta, vaan kertoa että mitä kyseisistä satseista pitäisi löytyä, varmaan moni muukin haluaisi tietää. Haku-toiminnolla en löytänyt vastausta tästä sekaisesta:rolleyes: forumista.

Vikke89 sanoi:
nojoo tota aattelin heittää tämmösen kysymyksen että eikös jalkakyykky oo tehokkaampi liike kuin mitä jalkaprässi. ja eikös se oo myös vähä monipuolisempi. aattelin vaa että eikös kyykkäämälläki parane prässi tulos? mutta taas prässillä ei parane kyykky tulos?

Kyykky on mopnipuolisempi ja sitäkauttta tehokkaampi liike. Mutta prässi täydentää sitä hyvin, joten kannattaa pitää ohjelmassa mukana molemmat. Mutta jos jostain syystä olis pakko valita vain toinen, kannattaa valita kyykky.

Kannattaako, tai onko siitä mitään hyötyä, jos ottaa hiilihydraattia(Fastin Malto6) ennen treeniä? Näin ainakin sanotaan tuon kyseisen aineen pussin kyljessä, että 30-60 minuuttia ennen suoritusta pitäis tuota ottaa. Mutta kuitenkin otan tuota Maltoa sitten heti treenin jälkeen palautusjuomassa proteiinin kanssa, niin kannattaako sitä pelkkää hiilihydraattia ottaa ennen treeniä? :)

Joo sanoi:
Kannattaako, tai onko siitä mitään hyötyä, jos ottaa hiilihydraattia(Fastin Malto6) ennen treeniä? Näin ainakin sanotaan tuon kyseisen aineen pussin kyljessä, että 30-60 minuuttia ennen suoritusta pitäis tuota ottaa. Mutta kuitenkin otan tuota Maltoa sitten heti treenin jälkeen palautusjuomassa proteiinin kanssa, niin kannattaako sitä pelkkää hiilihydraattia ottaa ennen treeniä? :)
ota vaan sitä maltoa jos jota 45-60 ennen reeniä.

seppo222 sanoi:
Pari kysymystä, tarkennusta että massaa haen ja siihen liittyy kysymykset. Tähän asti olen siis ottanut heraa+kreaa ja syönyt hyvin, nyt olisi tarkoitus maksimoida kasvu.

L-glutamiini, kannattaako tilata ?
Dekstroosista huomattavaa apua ?
Mitä soosia kannattaa tehdä ennen salia? palautusjuomaksi? yöksi yöproteiiniä(onko parempi kuin tavallinen)? Tähän ei tarvitse suositella mitään tuotetta, vaan kertoa että mitä kyseisistä satseista pitäisi löytyä, varmaan moni muukin haluaisi tietää. Haku-toiminnolla en löytänyt vastausta tästä sekaisesta:rolleyes: forumista.
safkaat hyvin 2-3h ennen reeniä palkkariksi 50/50 nopeita hiilareita ja protskuja,yöksi hitaita protskuja,ja rypsäriä kehiin.

miksi sanotaan että jatkuva ohjemien vaihto tappaa kehityksen? eikö sen pitäisi olla hyvä vaihdella ajoittain ohjelmaa& liikkeitä...ainakin ohjelman vaihdon huomaa kun menee heti jumiin eri lailla

naruranne sanoi:
miksi sanotaan että jatkuva ohjemien vaihto tappaa kehityksen? eikö sen pitäisi olla hyvä vaihdella ajoittain ohjelmaa& liikkeitä...ainakin ohjelman vaihdon huomaa kun menee heti jumiin eri lailla
Jos vaihtelee ohjelmaa/liikkeitä liian usein, niin on vaikeata seurata painojen kehittymistä ja nousujohteisuus häviää. Tämä kun on edellytys lihasten kasvulle.

puupää ei tajuu...

tämä ei nyt liity treenaamiseen mitenkään mun kuin te saatte noi tekstien "lainaukset" sellasiin boxeihin..? mä en tajuu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom