Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se sen 20kg painaa, tietty parin gramman heitolla.KsTT sanoi:Semmonen kysymys että paljonko se tavallinen tanko painaa, millä aina penkkiä ja kyykkyä yms. tehään? Kun jotku väittää että se on 10 kg, jotkut että 15 kg ja jotkut että 20kg. Tähän haluaisin nyt saada oikean vastauksen...
SS-Adler sanoi:Meidän salilla kyllä on 20kg:n ja 15kg tankoja.
lmk sanoi:Varmistaisin vain, että eikös tuo proteiinin saanti pitänyt laskea per rasvaton painokilo? Eli lasketaan rasvan määrä kehossa (kg) ja miinustetaan koko painosta, sitten kerrotaan sillä 2-3...?
Kun nämä mutiaiset antaa vähän outoja vinkkejä näes.
Slarto sanoi:Onko tosi että jos treenaa kovaa niin keho käyttää energiaa pituuden kasvattamisen sijasta ensisijaisesti lihasten kasvattamiseen? Voiko pituuden kasvun jatkuvuuden taata sillä että kiskoo yksinkertaisesti PALJON ruokaa? Uskokaa tai älkää, mutta olen lukenut kaikki pituuskasvu-threadit mitä söörtsillä löysi ja en ole tuohon kunnollista vastausta löytänyt. Olisi kiva jos joku osaisi selittää.
erkjetter sanoi:lihaskasvu ei ole kauhean korkealla siinä arvolistassa mihin keho käyttää kaloreita, pituuskasvu on varmasti korkeammalla joten luulisi ensisijaisesti menevän energiaa enemmän siihen tarkoitukseen. mulla ei oo mitään varsinaista tietoa tästä ihan mutuilua vaan.
ruokaa ei tarvitse syödä paljon, ainoastaan usein ;)
1.reidenkoukistus maaten laiteJoonaz sanoi:Niin ja meinasin ihan unohtaa. Kaipaisiin muutamaan sanaan suomennoksia:
1. Legcurler = ?
2. Latissimus column = ?
3. Curlpult = ?
Minä Ite sanoi:tollasen tyhmän kyssärin heitän et mitä kaikkia lihaksia penkkipunnerrus kehittää?
Minä Ite sanoi:tollasen tyhmän kyssärin heitän et mitä kaikkia lihaksia penkkipunnerrus kehittää?
Joonaz sanoi:Mitenkäs onko kukaan tehnyt olankohautuksia seläntakaa tekniikalla että tanko hipoo persettä ? katselin yhtä treeni videota jossa näin tehtiin (amerikan mantereella). Olisi ihan mielenkiintoista kokeilla, tuollainen variaatio oli ainakin itselleni ihan uusi, entä mahtaakohan tuo rasittaa eritavalla?
Sundado sanoi:massan haussa kannattaiskohan ottaa yöproteeini käyttöön?
Mimmonen ote kannattaa ota vipareis eteen tangolla?
Ja Oisko Hyväksi ojentaliikkeeksi Vinopenkki Kapealla otteella heti normi kapeen jälkeen?
Ja mikä neuvoksi kun kreatiini ei sekoitu vaikka kuinka ravistaa?