No niin. Täs on tullut nyt puolisen vuotta reenailtua, ehkä kauemminkin. Tuloksista sen verran, että mavessa ykkönen n.110, jalkaprässissä 210, penkki maksimin koitan ens kerralla ku rinta.
Leuat oli tipahtanu, niitä pitää vaan rohkeasti ruveta vetelemään, vaikka vituttaisikin.
Mutta oon ruvennut tuota ohjelmaa vähä nyt hiomaan, ku pääsen nykyään säännöllisesti 2x viiko piuntille. Olisko hyvä ohjelma esim.tälläinen:
1 päivä. Jalat, hauis, vatsa,
2. päivä. Rinta, ojentajat olkapäät, selkä
Näihin rutosti eri liikkeitä, kerrallaán salilla n.45min. Lämmittelyksi kunnon pätkimistä säkkiin. Myös potkut etc.
Mietin niitä tuloksia.. Oon tähän asti vedelly vähän ruokaa, ja sainkin 74kg tiputettua painoa 69,5kg asti. OOn 172cm pitkä. Rasvat varmaan jotain 13% luokkaa.
Mietin sitä että saako syksyksi sixpäkin näkyviin? Niin ja muuten! Tänne on just hankittu voimapyörä, kannattaako sillä tehdä tyliin jokapäivä ku ei oo salia, va kuinka usein? Tänään kokeilin, niin 200kpl meni polviltaan. Ens kerralla enemmän? Useammas sarjas toki.
Laitteistosta sen verran, että ihan hyvä perus sali, jossa ristikkäistalja, penkki, jalkalaitteet ja vatsalihas penkki. Dippi telinekkin, mutta en oo niitäkään nyt tehny. Ennen olin leuoissa ja dipissä hyvä, mutta näkee kyllä tuloksista että on sitä vaan tullu laiskoteltuakin viimeisen kahden vuoden aikana. Nyt sitten spurttia!